Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно ремонт съединител ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно ремонт съединител ?

    Колеги даите мнение колата е пунто 1.9 JTD има за смяна демферен маховик вероятно и съединител дилемата ми е относно това какви части да използвам.Имам съмнения към частите втора употреба и по специално към маховика, а новите идват към 700-800лв в наи-добрия случаи а това не са малко пари и в момента не знам какво да правя изкажете мнение... ?

    #2
    Re: Въпрос относно ремонт съединител ?

    anonimenuserr написа:
    Колеги даите мнение колата е пунто 1.9 JTD има за смяна демферен маховик вероятно и съединител дилемата ми е относно това какви части да използвам.Имам съмнения към частите втора употреба и по специално към маховика, а новите идват към 700-800лв в наи-добрия случаи а това не са малко пари и в момента не знам какво да правя изкажете мнение... ?
    При браво жтд 105 коня се слага маховик от ХГТ на цена около 30 40 лв както се спазарите и съединител от такова. При пунтото става също понеже ползва същия съединител като на браво брава и мареа .При алфите се налага и смяна на кутията.Недостатъци на плътния маховик са, че ще ти е малко по директна при подаване на газ и може би на висока предавка (4 5) при при много ниски обороти може да се почувстваш като в тд100 (ако не се возил виж някой да те повози да видиш за какво ти говоря ) Последното не е задължително да се случва но на голф4 се получава този ефект.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #3
      Ще ползвам темата на колегата да питам за Мареа 2.4 JTD. Съединителят и маховика не са като на 1.9 JTD. Става ли също при следваща смяна на съединител да сложа от 2.0 20V съединител и маховик и да не мисля евентуални скъпи консумативи в бъдеще?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        и аз ще следя темата , че съм заинтересован за 2.4, макар към момента да е перфе ссъединителят
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #5
          не за мареа 2.4 няма да стане. Там съединителя се изтегля както е при алфите. Трябва да смените кутията и долната помпа за да стане това. А как се захващат полуоските не знам понеже и там има разлика. Ако някой го е правил да каже
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Днес ходих в няколко сервиза и мненията за маховик и съединител от браво бяха доста красноречиви и малко ме объркаха дали аджеба тия хора си разбират от работата или са некви аматиори...Единия ми казва нямало да стане ,другия ще стане и така.Колега а варианта за маховик втора рака и нов съединител не е ли по добре от съединители от други коли ?

            Коментар


              #7
              Всичко зависи от финансови възможности.
              Човека е човек когато е на пьт

              Коментар


                #8
                anonimenuserr написа:
                Днес ходих в няколко сервиза и мненията за маховик и съединител от браво бяха доста красноречиви и малко ме объркаха дали аджеба тия хора си разбират от работата или са некви аматиори...Единия ми казва нямало да стане ,другия ще стане и така.Колега а варианта за маховик втора рака и нов съединител не е ли по добре от съединители от други коли ?
                Да, разбират си от работата - слагат това, което пише по книгите. Преправките се правят на твоя отговорност, за да им е спокойно, че няма да имат претенции последствие. Що не опиташ да убедиш доктор да ти смени лекарството, което ти е изписал, щото си чел нещо в нета?А втора рАка маховик си имаш, ами бъркай в джоба и купи каквото трябва.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  маховика от hgt е плътно желязо. Не искат да ти го преправят понеже в сервизите обичат да ти купят те частите да приберат отстъпката и да ти сложат труд. В техните очи твоя демпферен маховик и съединител са 150 лв труд и 300 350 лв от част. Не си сладък когато си занесеш сам частите. Маховика от хгт трябва да го вземеш с болтовете !!!
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #10
                    Едно масов или двумасов ?Здравина или комфорт ?Трябва да избираш , макар че комфорт и браво са две различни неща.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Едно масов или двумасов ?Здравина или комфорт ?Трябва да избираш , макар че комфорт и браво са две различни неща.
                      това последното ми хареса
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        Комфорт и Пунто в конкретния случай Лично аз не бих дал толкова пари за маховик, при положение, че цялата кола струва има-няма 2000 лв.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          M5kov написа:
                          Комфорт и Пунто в конкретния случай Лично аз не бих дал толкова пари за маховик, при положение, че цялата кола струва има-няма 2000 лв.
                          за това ползвай моето предложение
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            извинявам се за невежеството..мисля че нямам проблем с мойта кола но...1.какви са симтомите на маховика когато е за смяна2.и симптомите на съединителя също ей така да си знам..който знае да обясни кратко и ясно...мерсии

                            Коментар


                              #15
                              jbiznesa написа:
                              извинявам се за невежеството..мисля че нямам проблем с мойта кола но...1.какви са симтомите на маховика когато е за смяна2.и симптомите на съединителя също ей така да си знам..който знае да обясни кратко и ясно...мерсии
                              може да имаш различни симптоми аз всяко нещо.За съеднител : Не ти включват чисто скоростите и задна ти хърка при включване което е първия симптом. Друго е твърд педал, липса на полусуедиител при потегляне съответно тресене при потегляне. Приплъзване на фероводия диск на висока предавка и висока скорост (даваш газ и ти върви само оборотомера и мирише на феродо) ако го прави от ниски предавки значи е още по зле.Маховика ако ти се разбие ще си мислиш, че имаш скъсан тампон на мотора(така ще се тресе в коша ) няма да можеш да го караш Другото е пак притрисане на полусъединител и може би най-лошото е да не можеш да тръгнеш което значи, че е тоталка.Притрисането на полусъединител може да се дължи и на други работи не само на маховик и съединител. Във форума на алфа има тема за инерционната шайба на алтернатора как създава този проблем. Там има понякога метално почукване при потегляне тресене на мотора на полосъединител и някой други проблеми които може да ги сбъркате със съединител. Може от закъсал се тампон да тресе при потегляне тогава при палене и гасене може би ще чувате изтропване на мотора в коша.
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X