Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с мощтноста 1.9тд 100к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с мощтноста 1.9тд 100к.с.

    здравейте,От известно време забелязах че като позагрее колата и няма пълната сила поради това си сложих буст метар,при студена си има дръпка прай 1бар и след известно каране и загрее едвам половин бар прави?Проверени маркучета егр-затапен и турбото бърках няма луфтове?ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е АКО НЯКОЙ ЗНАЕ?

    #2
    Re: проблем с мощтноста 1.9тд 100к.с.

    bokoo написа:
    здравейте,От известно време забелязах че като позагрее колата и няма пълната сила поради това си сложих буст метар,при студена си има дръпка прай 1бар и след известно каране и загрее едвам половин бар прави?Проверени маркучета егр-затапен и турбото бърках няма луфтове?ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е АКО НЯКОЙ ЗНАЕ?
    На турбо пътищата ли казваш МАРКУЧЕТА колега. Незнам при този двигател кво е управлението на турбината, но свали всички турбопътища и виж за процепи, ако имаш интеркулер виж дали не е спукан. Там разни вакуум маркучета и темподобни. Да не би да има някакви сензори които като загрее колата и да намаля притока на нафта нали знаеш че турбината се върти от изгорелите газове, а като няма достатъчно гориво би трябвало и да няма много газове които да развъртат турбината.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      най вероятно проблема идва от горивото управлрнието на турбото е напълно механично

      Коментар


        #4
        Прочети тази тема и опитай,при мене от там се оказва проблема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
        Брава тд 100

        Коментар


          #5
          здрави са турбо пътищата не е от тях просто не надува турбото до край при топал двигател

          Коментар


            #6
            готивото колега горивото

            Коментар


              #7
              и аз така си мисля че от гориво или центровка но не намирам откъде да подам малко повече ако някой знае?иначе проблем немам карам я 2г близо просто тва ми прай впечатление.

              Коментар


                #8
                провери си и мембраната на турбокоректора.

                Коментар


                  #9
                  за тая цел предполагам че трябва да се сваля гнп-то за което ако е това ша оди на майстор

                  Коментар


                    #10
                    и без да ходиш на майстор можеш да провериш херметичноста на мембраната

                    Коментар


                      #11
                      да подам въздох на маркуча дет е за мембраната ли или по друг начин да я пробвам

                      Коментар


                        #12
                        Някой да каже как трябва да е като надуя маркучето за турбо коректора без да съм палил се чува издишане някаде под помпата предполагам нетрябва да е така маркучето е здраво турбо коректора ли опуска.Но пък ако е защо при студен двг при първо потегляне има ряз и 1бар прави и кат позагрее спада и не повече от 0.6 бара.Едвам 130-140км вдигам кат пътувах мин.седмица преди тоя проблем само на моменти беше но и нямах бууст др.сичко според мен е наред с палене отраз обороти немардат разход един и същ?май ще трябва майстор и сваляне помпа?

                        Коментар


                          #13
                          ами явно ще трябва да я свалиш,мисля,че на тези мотори не ставаше без да се свали помпата.успех

                          Коментар


                            #14
                            няма да съм аз нямам удобства пред блока на майстор ще е,а ина4е одеве мерих 4е ми изгорял клапана дет пуска вакума за жилото над помпата,но едва ли от това да пада силата на половин на надуване след загряване.

                            Коментар

                            Working...
                            X