Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat punto 1.7td НЕ ПАЛИ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat punto 1.7td НЕ ПАЛИ?!

    Здравейте.От 2 седмици имам фиат пунто 1.7тд 1999г.Купих я от собственик,палеше и работеше добре до вчера.Слизам да я паля и не иска да запали.Стартера върти,акумулатора е нов на 3-4 дена,смених и динамото преди 2 дена.Само свещите не сме замерили,но сега няма как,че са празници и всички сервизи ме отпращат за другата седмица.Проверихме и алармата,че мислихме,че е от нея,защото не искаше да заключва и отключва колата.Не е от алармата,установихме го вчера с майстор.Имобилайзера е изкормен и даже на таблото ми свети ключ с код.Проверихме и дюзите и помпата,хвърлят нафта както си трябва.Къде е проблема тогава,щом всичко е наред...освен това че не сме проверили само свещите?Възможно ли е да е от тях?

    #2
    кола

    Нещо като долен датчик на вала
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Това нещо лошо ли е и колко струва ремонта?

      Коментар


        #4
        Re: кола

        При така описани нещата и от разстояние и аз бих заложил на него.Нищо сериозно, през ден ги дъвчем тея датчици, но няма как да ти кажем на 100% дали е той :/Цената на нов е към 50 лв., сменя се лесно, но трябва да се вдигне колата или на канал + 1 развиване на 1 болт с ключе 10.Ако ти се рискува и ти трябва спешно колата, смени го.Можеш да вземеш и втора уптреба от някой колега. Еконт утре работят до 16:00.Изглежда така>
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Точно това вчера алармаджията го откачи от помпата и го замери,оказа се,че работи,няма и прекъснати жици в края му.Или той не го е замерил правилно или свещите ще се окажат.

          Коментар


            #6
            Хриси написа:
            Точно това вчера алармаджията го откачи от помпата и го замери,оказа се,че работи,няма и прекъснати жици в края му.Или той не го е замерил правилно или свещите ще се окажат.
            Свещи? на Дизела? Я проверете горивото и филтъра за води и такива неща.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Хриси написа:
              Точно това вчера алармаджията го откачи от помпата и го замери,оказа се,че работи,няма и прекъснати жици в края му.Или той не го е замерил правилно или свещите ще се окажат.
              Това не се намира на помпата, а брои оборотите на шайбата на коляновия вал При това време трябва да пали и без свещи, макар и трудно.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Колега, ако ти е бошовска помпа, тя не се влияе от разните датчици на колянов вал и прочие...Виж първо зацепването на ангренажния ремък,след това виж дали стига нафта до разпръсквачи, като отвиеш леко една от тръбичките за високо налягане, ако там не блика гориво, значи стават два варианта.1-вия да е заминал стоп/пуск клапана, и втория ,механичен проблем с помпата, но при условие че има нафта в помпата.Да не е да се окаже накрая,задръстени мъркучи, защото на нашата нафта, какво ли не слагат в нея.... :D :D
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  Не мога да повярвам че тоя стар модел няма кой да го запали!Това е стара пред камерна печка.Няма нищо сложно в нея.Един въпрос:когато въртиш на стартер от аспуха излиза ли пушек???Ако излиза значи има впъскване от дюзите.Щом не пали се проверяват свещи и зацепване.Ако не пуши,значи няма впръскване( не се отваря дюзата).Липса на гориво или проблем със помпата.Както виждаш без да е пред мен колата ти казах в двата случая какво да се види.За празниците ще съм във Пловдив,но за твое съжаление смятам да не работя :D Успех!

                  Коментар


                    #10
                    Да,излиза пушек като я мъча да запали.Оправих колата вече...оказа се че 1 свещ е изгоряла и прегорял маркуч на стартера.Сега пали перфектно и леко,а преди малко тежко.Явно е било на път да се прецака.

                    Коментар


                      #11
                      Хриси написа:
                      Да,излиза пушек като я мъча да запали.Оправих колата вече...оказа се че 1 свещ е изгоряла и прегорял маркуч на стартера.Сега пали перфектно и леко,а преди малко тежко.Явно е било на път да се прецака.
                      Маркуч на стартера???
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар

                      Working...
                      X