Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След смяна на горна помпа съединителя не заработва...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След смяна на горна помпа съединителя не заработва...

    Привет колеги! Преди няколко месеца започна да ми прави проблеми съединителя. Педала оставаше долу, а след неколкократно напомпване започваше да работи за малко и после пак така. Градско като се кара колата е по-добре, защото натискането на педала е по-често. Реших да сменя горната помпа. Първо купих една от ударено стило, но проблема остана. Взех нова след това (Закс от Аутоплюс). Монтирах я и обезвъздуших. Съединителя работеше 3 дни както трябва и като тръгнах на дълго проблема пак се появи. Преди няколко дни обезвъздуших отново, но проблема си остава. Педала си остава доли и трябва постоянно да напомпвам за да работи. Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да сподели от какво може да е, за да мога като се постопли още малко времето да я оправя. Благодаря ви предварително!

    #2
    През пробката на долната помпа ли обезвъздушаваш и как точно?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Да не е заминала лагер помпата- долната. Съединителя на колко км ти е? Дали е сменян този лагер, като са сменяли съединителя?
      Fiat Croma 1.9Mjet 8V

      Коментар


        #4
        Re: След смяна на горна помпа съединителя не заработва...

        yo_brava написа:
        Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да сподели от какво може да е, за да мога като се постопли още малко времето да я оправя. Благодаря ви предварително!
        Аксиален-лагер (лагер-помпа ако си jtd).Проблемът беше абсолютно същия при мен с Капата. Сменях горна помпа-втора ръка, долна помпа, горна помпа нова, накрая се оказа счупен аксиален лагер. Смених всичко (вкл и комплект съединител).

        Коментар


          #5
          Jtd е мотора. Съединител не съм сменявал, колата е при мен от половин година. През пробката преди лагер помпата обезвъздушавам. Един сеи вътре и натиска педала плавно, задържа и аз изпускам течност от пробката. Това го повторих 20 пъти. А предния път обезвъздуших по малко мой си начин. Надух с уста през казанчето за спирачната течност и докато си тече долу течността напъхах маркуча в лагер помпата.

          Коментар


            #6
            то е ясно,че е jtd ,ама стило или брава.стилото е с лагер-помпа

            Коментар


              #7
              yo_brava написа:
              Jtd е мотора. Съединител не съм сменявал, колата е при мен от половин година. През пробката преди лагер помпата обезвъздушавам. Един сеи вътре и натиска педала плавно, задържа и аз изпускам течност от пробката. Това го повторих 20 пъти. А предния път обезвъздуших по малко мой си начин. Надух с уста през казанчето за спирачната течност и докато си тече долу течността напъхах маркуча в лагер помпата.
              Обезвъздуши по обратния ред - отваряш казанчето и през пробката на долната помпа с подходящ маркуч вкарай една 50 кубикова спринцовка спирачна течност. Ще избълбука въздуха в казанчето и си готов. Никво помпене.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Ivel В заглавието на темата пише, че е Стило колата. Ще пробвам със спринцовката

                Коментар


                  #9
                  На Алафата на брат ми/2,4 ЖТД-140/ сменях долната помпа и обезвъздушаването стана едиствено на самотек.Наливаш спир.течност,отвиваш пробката на помпата и си отваряш биричка,чакаш докато протече.Със спринцовката по обратния път би трябвало да стане по-бързо.

                  Коментар


                    #10
                    Аз няма какво да отвия на пробката. Трябва да извадя маркуча малко и тогава мога да наливам течност от долу или да обезвъздушавам.

                    Коментар


                      #11
                      Това ли е долната ти помпа?
                      Прикачени файлове
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        А бе няколко пъти ви се каза, че човека е с лагер-помпа, вие долната помпа, та долната помпа.При положение, че човека няколко пъти е безвъздушен, а педала си остава долу, то не изглеждат добре нещата и ще трябва да падат скорости.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Колеги аз имам същия проблем,но нямам обяснение от къде дърпа въздух при положение че при лагер помпата идва налягане а няма теч.
                          Човека е човек когато е на пьт

                          Коментар

                          Working...
                          X