Ето и първи впечатления - след 10-15 км изминати в градски условия - аз не намирам разлика в работата на двигателя. А и ако имате идеи какво подрънква ооло ремъците на първото видео - моля да пишете.Малко видео:Паля на студеноРаботещ студен двигателРаботещ загрял двигател преди добавкатаРаботещ загрял двигател с добавкатаПоздрави!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Добавки за Дизел
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Как се усеща като ускорение? На място оборотите как са...дали се менят нещо,дори с малко? Това при студен и съответно топъл мотор. Горивният филтър нов ли е?п.п. относно шума:демпферната шайба смени ли я?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
 Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
 http://www.keepfighting.ms
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не мърдат изобщо оборотите по слух и оборотомер, нито на студено, нито на топло. Горивният филтър е на 15 000 км и ще го сменя на 17 април. Демпферната не съм я сменял и съм я набедил, че тя скърца, но в момента имам някои по-належащи неща за оправяне и е на изчакване. Утре ще правя диагностика с една Виза и ще обърна внимание дали се менят оборотите според нея.Jimy написа:Как се усеща като ускорение? На място оборотите как са...дали се менят нещо,дори с малко? Това при студен и съответно топъл мотор. Горивният филтър нов ли е?п.п. относно шума:демпферната шайба смени ли я?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Сложих добавката дирекно преди помпата и вкарах и маркуча от остатъчното гориво да връща вътре в шишето. Колата работи около 20 мин с добавката докато свърши, наистина има голяма разлика на звука на двигателя който се получава след добавката, но на мен проблема си ми остана със сутришното палене и прекъсването на колата докато загрее. Друго което забелязах в шишето в което остана малко добавка защото маркуча неможа да е изсмучи цялата, е че от остатъното гориво явно се е върнала и вода от системата защото имаше една две какпки вода в останалата добавка. Добавката която ползвах е на лики моули.Fiat Marea 1,9TD100
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Какво количество беше добавката ,че работи 20 минути?reiban написа:Сложих добавката дирекно преди помпата и вкарах и маркуча от остатъчното гориво да връща вътре в шишето. Колата работи около 20 мин с добавката докато свърши, наистина има голяма разлика на звука на двигателя който се получава след добавката, но на мен проблема си ми остана със сутришното палене и прекъсването на колата докато загрее. Друго което забелязах в шишето в което остана малко добавка защото маркуча неможа да е изсмучи цялата, е че от остатъното гориво явно се е върнала и вода от системата защото имаше една две какпки вода в останалата добавка. Добавката която ползвах е на лики моули.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
 Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте.Мисля да направя едно почистване сLiqui Moly Purge / Spulung на немски/ и след това постоянно да изпозлвам Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVEСмятате ли, че е добре така?Понеже четох, че едните добавки - за почивстването, трябва по-бързо да се горят и се слагат на 10 000 км, а тругите - treatment може постоянно да се изпозлват.Според мен SUPER DIESEL ADDITIVE е такава добавка - за постоянно , а Purge е за скоростно почивстване.Постоянните просто поддържат системата в добро състояние.Пишете ми дали съм се насочил правилно.П.С: В едни форуми попаднах на добавка Liqui Moly, която давала висок разход, но голяма мощ - нали не е някоя от гореизброените, понеже за мен по-важно е икономичното горене на нафтата.Мерси
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз преди около 15 000 слагах Liqui Moly DIESEL Spulung и ефект има. Не повишава разхода.coolboy написа:Здравейте.Мисля да направя едно почистване сLiqui Moly Purge / Spulung на немски/ и след това постоянно да изпозлвам Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVEСмятате ли, че е добре така?Понеже четох, че едните добавки - за почивстването, трябва по-бързо да се горят и се слагат на 10 000 км, а тругите - treatment може постоянно да се изпозлват.Според мен SUPER DIESEL ADDITIVE е такава добавка - за постоянно , а Purge е за скоростно почивстване.Постоянните просто поддържат системата в добро състояние.Пишете ми дали съм се насочил правилно.П.С: В едни форуми попаднах на добавка Liqui Moly, която давала висок разход, но голяма мощ - нали не е някоя от гореизброените, понеже за мен по-важно е икономичното горене на нафтата.Мерси
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
  Като гледаде клипчетата пуснете HQ режима, че високите определено звучат по-добре.
 Като гледаде клипчетата пуснете HQ режима, че високите определено звучат по-добре.
							
						


Коментар