Ето и първи впечатления - след 10-15 км изминати в градски условия - аз не намирам разлика в работата на двигателя. А и ако имате идеи какво подрънква ооло ремъците на първото видео - моля да пишете.Малко видео:Паля на студеноРаботещ студен двигателРаботещ загрял двигател преди добавкатаРаботещ загрял двигател с добавкатаПоздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавки за Дизел
Collapse
X
-
Как се усеща като ускорение? На място оборотите как са...дали се менят нещо,дори с малко? Това при студен и съответно топъл мотор. Горивният филтър нов ли е?п.п. относно шума:демпферната шайба смени ли я?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Как се усеща като ускорение? На място оборотите как са...дали се менят нещо,дори с малко? Това при студен и съответно топъл мотор. Горивният филтър нов ли е?п.п. относно шума:демпферната шайба смени ли я?
Коментар
-
Сложих добавката дирекно преди помпата и вкарах и маркуча от остатъчното гориво да връща вътре в шишето. Колата работи около 20 мин с добавката докато свърши, наистина има голяма разлика на звука на двигателя който се получава след добавката, но на мен проблема си ми остана със сутришното палене и прекъсването на колата докато загрее. Друго което забелязах в шишето в което остана малко добавка защото маркуча неможа да е изсмучи цялата, е че от остатъното гориво явно се е върнала и вода от системата защото имаше една две какпки вода в останалата добавка. Добавката която ползвах е на лики моули.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
reiban написа:Сложих добавката дирекно преди помпата и вкарах и маркуча от остатъчното гориво да връща вътре в шишето. Колата работи около 20 мин с добавката докато свърши, наистина има голяма разлика на звука на двигателя който се получава след добавката, но на мен проблема си ми остана със сутришното палене и прекъсването на колата докато загрее. Друго което забелязах в шишето в което остана малко добавка защото маркуча неможа да е изсмучи цялата, е че от остатъното гориво явно се е върнала и вода от системата защото имаше една две какпки вода в останалата добавка. Добавката която ползвах е на лики моули.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравейте.Мисля да направя едно почистване сLiqui Moly Purge / Spulung на немски/ и след това постоянно да изпозлвам Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVEСмятате ли, че е добре така?Понеже четох, че едните добавки - за почивстването, трябва по-бързо да се горят и се слагат на 10 000 км, а тругите - treatment може постоянно да се изпозлват.Според мен SUPER DIESEL ADDITIVE е такава добавка - за постоянно , а Purge е за скоростно почивстване.Постоянните просто поддържат системата в добро състояние.Пишете ми дали съм се насочил правилно.П.С: В едни форуми попаднах на добавка Liqui Moly, която давала висок разход, но голяма мощ - нали не е някоя от гореизброените, понеже за мен по-важно е икономичното горене на нафтата.Мерси
Коментар
-
coolboy написа:Здравейте.Мисля да направя едно почистване сLiqui Moly Purge / Spulung на немски/ и след това постоянно да изпозлвам Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVEСмятате ли, че е добре така?Понеже четох, че едните добавки - за почивстването, трябва по-бързо да се горят и се слагат на 10 000 км, а тругите - treatment може постоянно да се изпозлват.Според мен SUPER DIESEL ADDITIVE е такава добавка - за постоянно , а Purge е за скоростно почивстване.Постоянните просто поддържат системата в добро състояние.Пишете ми дали съм се насочил правилно.П.С: В едни форуми попаднах на добавка Liqui Moly, която давала висок разход, но голяма мощ - нали не е някоя от гореизброените, понеже за мен по-важно е икономичното горене на нафтата.Мерси
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар