Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавки за Дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    vsd написа:
    То си има нафта в добавката. Поне тази на лики моли има. С маркучетата май няма да стане толкова лесно. Все пак ако решите, релето за подкачващата помпа е зад джабката. Успех
    Другия вариант е да се извади буксата от самата помпа, на Брава има едно килимче кръгло точно над помпата, в багажника се пада отпред вдясно пред резервната гума. Под килимчето се вижда буксата на помпата. Вижда ми се по-лесно отколкото да се вади жабката.

    Коментар


      #47
      Да, определено. Аз си я сипах в резервоара обаче. Нещо ме мързи за другата процедура. Ще видим какъв ще е резултата.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #48
        Колеги искам да попитам..задължително ли е след използването на дадена добавка,била тя за дюзи или замръзване,да се смени горивния филтър или това е пак някаква глупост?
        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

        Коментар


          #49
          Логично е ако се разтворят някакви боклуци, те да отидат във филтъра. Но никой няма да каже категорично. Аз като си взех колата, отначало почти винаги карах с една добавка на redex (вече не я намирам) и при първата смяна на филтъра след около 11000км цвета на хартията вътре беше черен. Имаше някъде снимка във форума.Ето тук вижте филтъраhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E8%EB%F2%FA%F0
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #50
            Колеги, нека споделя и аз малко опит.Много хора ми се оплакват от GoldEagle и STP. Вярно е че те са най-евтините , но все пак не това е целта - нали ? Резултатите изчезват след изгарянето на добавката - т.е. тя вдига само цитановото число и толкова. Другия ефект е разлагане на маркучетата по горивната система.Аз лично съм за REDEX. Толкова години на всякакъви двигатели съм я слагал - вършат си работата. Без никаква забележка, било за дизел, било за бензин. Предлагат 2 вида - ударна и третираща. Ударната реално чисти, а третиращата поддържа състемата в добро състояние. Ударната не трябва да се ползва по-често от 10 000 км, защото може да повреди дюза или разпръсквач.
            А бе в Оффроуд форума има пространна тема /със експерименти/ за добавките против "желиране" оказва се че нещо ефтинко, което продават Лук Ойл "RS - antigel" е най-добрата добавка против желиране.
            RS добавките ги "прави" вносителя на REDEX. Внася REDEX с варели и ги разфасова по 50мл. АнтиГел сложена на лятна нафта си е 6 - баща ми така кара ТДИ-то цяла зима. Ако някои иска мога да му доставя по-голяма разфасовка на по-ниска цена - не е проблем. За 500л ми излезе 24 или 34лв, не помня.Лики Моли също са свястни. Те имат добавка специално против замръзване и беше за някакво ужастно количество ........ за 500 или 1000 литра. Това нещо е измислено за голям резервоар - трактор , комбайн или камион. За кола - ........сигурно трябва да се мери дозата със спринцивка.Добавката на BMW също върши работа, само че ако се сипе в резервоара става третираща. Ако се ползва директно директно - двигателя само нея да гори - става ударна (изчистваща). На мен не ми харесва цената - последно я видях на 30лв.
            Съвет: ако искате чиста горивна система, напролет покарайте 1000-2000 км на биодизел, после сменете горивния филтър и не би трябвало да имате повече ядове с горивната с-ма. Биодизела както почиства системата от наслоявания, така почиства и дюзите...
            Аз не съм съгласен с колегата Crusader !!!Ако става дума за D или TD - да така е! При това при тях може да се сложи биодизел до 50% през лятото ! Но ако ще си говорим за комън рейл ................ неееееееееееееПри производството на биодизела се ползва керосин, който остава в последствие. Принципно биодизела е със същите характеристики като дизела, но е по "твърд". Той няма смазването на истинския дизел. Никъде не съм прочел че JTD е пригоден за биодизел ! Моля , покажете ми.Който иска да си счупи помпата - да пробва. Аз съм се нагледал на такива "икономисти".Известни са ми само 2 двигателя които фабрично им дават работа със 100% биодизел, но те са на трактори.Мисля да спа с лекцията, че мещо май се улях
            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

            Коментар


              #51
              Само искам да споделя, че повишаването на цетановото число над определеното за двигателя, води до изтъняване на джоба в посока джоба на сервиза.

              Коментар


                #52
                BEKI написа:
                Много хора ми се оплакват от GoldEagle и STP. Вярно е че те са най-евтините , но все пак не това е целта - нали ? Резултатите изчезват след изгарянето на добавката - т.е. тя вдига само цитановото число и толкова. Другия ефект е разлагане на маркучетата по горивната система.
                И двете добавки са от по-скъпите, а не от по-евтините. GoldEagle беше от сорта на 18 лв. Иначе разбира се че резултатите изчезват след изгарянето на добавката - то това й е идеята и си го пише на нея, само че четете на английски писаното, а не на български.Кое кога да се ползва си го пише на опаковката. Ние не можем да кажем на колко км, хората са преценили и са го написали.
                BEKI написа:
                Лики Моли също са свястни. Те имат добавка специално против замръзване и беше за някакво ужастно количество ........ за 500 или 1000 литра. Това нещо е измислено за голям резервоар - трактор , комбайн или камион. За кола - ........сигурно трябва да се мери дозата със спринцивка.Добавката на BMW също върши работа, само че ако се сипе в резервоара става третираща. Ако се ползва директно директно - двигателя само нея да гори - става ударна (изчистваща). На мен не ми харесва цената - последно я видях на 30лв.
                Добавката на BMW е същата като на Liqui Moly - Diesel Purge, само дето е произведена за BMW. Слагах такава добавка в резервоара и общо взето разлика никаква. Или всичко е чисто по системата или не върши работа. Надявам се да е първото
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #53
                  Добре де....в крайна сметка каква добавка ще ми препоръчате за почистване на горивната система...Миналата зима ползвах една зимна добавка - Хелиос и си мислех, че има някакъв ефект, обаче тази година реших да не слагам нищо и отново нямах никакви проблеми с паленето....Та сега съм решил да сложа нещо за почистване, ама мнения много и се чудя и аз какво да правя?
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #54
                    Пробвай с Liqui Moly Diesel Purge
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #55
                      Това Liqui Moly Diesel Purge откъде го купувате?
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #56
                        tyson написа:
                        ова Liqui Moly Diesel Purge откъде го купувате?
                        Била,Кауфланд....Бензинностанций "ЕКО"....там ще намериш
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          #57
                          Точно Liqui Moly си бях взел за прочистване, разфасовката беше за 75 литра гориво. Първитв километри не усетих разлика, но като покарах повече се усети значителна разлика във вървежа на колата.
                          Bravo TD100

                          Коментар


                            #58
                            аз бих ви посъветвал да не използвате добавки..карайте с качествена нафта и това е достатъчно..
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #59
                              Мойта тая зима правеше много мизерий ... светваше дюзата чат пат.... пишеше високо налягане...чат пат като е студена работеше на 3 цилиндъра... работеше твърдо и тресеше... бее ужас...Отвсякъде миришеше на запушени дюзи...интересното беше, че като влезне в обороти проблеми няма ...както и да е...Напълних колата, сложих Лики Моли за 75 литра, и 90% от проблемите изчезнаха Май на нея пишеш че нептрябва да се слага отново в следващите 2000км... и сега смятам да повторя процедурата да видим кво ще стане ,че пак чат пак работи кофти
                              ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
                              vs Stilo jtd
                              vs 145 1.8 ts
                              Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
                              (скапани критерий за подпис ) ооффф.....

                              Коментар


                                #60
                                Май не пише за 2000 км. Най-добре я сложи да изгори директно тя. Ама ще е повече играчка.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X