Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интеркулер на Мареа ТД 75 к.с. - какво ще стане?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интеркулер на Мареа ТД 75 к.с. - какво ще стане?

    Колеги незнам да ли е писано някаде по темата но аз лично не намерих,а ми е много интересно!Колата ми е Фиат Мареа ТД 75 кс.Питането ми е следното,ако някой го е правил да каже!Какво ще стане ако и сложа едно кулерче и лесно ли става?

    #2
    неее трудно колега но надали ще усетиш разлика само с кулера дори и да има някаква ще е минимална

    Коментар


      #3
      Благодаря за бързия отговор колега.а освен кулера какво друго ми трябва знаеш ли колега

      Коментар


        #4
        В общи линии, цял двигател. Какво искаш да постигнеш?
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          ами помпата гнп-то е различна ако не се лъжа май и дюзите и колектора иначче.но лукаса има авансаторен клапан и няма кл да го управляваш така че.наи добре с обърни към специялиста той мисла че може д вгради турбокоректор и на твойта гнп и слагаш едно кулерче и караш тгава ще има ефект

          Коментар


            #6
            Слагай смело,малко ще се пипне горивото и готово!

            Коментар


              #7
              Кулера помага много лятно време, смисъл по-добре охлажда въздуха,и е по-добре за моторчето,защото има по-бързо и по-добро изгаряне отколкото ако е топъл.Иначе като мощност ще е същото,докато не пипнат и помпата,тогава ще усетиш разлика.Аз с удоволствие бих си сложил, но нема къде да си сложа,освен както при форд мондео 94г., кулера е точно над вмукателни тръби ,под капака. :D
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #8
                кулера охлажда въздуха ,това означава повече кислород и по добро изгаряне.слагай колега

                Коментар


                  #9
                  betuk написа:
                  Кулера помага много лятно време, смисъл по-добре охлажда въздуха,и е по-добре за моторчето,защото има по-бързо и по-добро изгаряне отколкото ако е топъл.Иначе като мощност ще е същото,докато не пипнат и помпата,тогава ще усетиш разлика.Аз с удоволствие бих си сложил, но нема къде да си сложа,освен както при форд мондео 94г., кулера е точно над вмукателни тръби ,под капака. :D
                  Може и челно зад бронята!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    betuk написа:
                    Кулера помага много лятно време, смисъл по-добре охлажда въздуха,и е по-добре за моторчето,защото има по-бързо и по-добро изгаряне отколкото ако е топъл.Иначе като мощност ще е същото,докато не пипнат и помпата,тогава ще усетиш разлика.Аз с удоволствие бих си сложил, но нема къде да си сложа,освен както при форд мондео 94г., кулера е точно над вмукателни тръби ,под капака. :D
                    Може и челно зад бронята!
                    И там съм оглеждал,но пусти климатик ми пречи, пък не искам да се лиша от него. :D Най-удачно ще е горе над вм. колектор,но тогава,ще трябва да режа капака,подобно кат колите от рали дакар,с въздухонаборници,но тогава фасада на колцата ще развали.Просто моя модел така е с бито, че гайчен ключ да пуснеш отгоре,независиимо в коя част над двигателния отсектой,няма да падне под колата.
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #11
                      Тия дизели не бяха ли с по-малка турбина от ТД100, което да увеличи и измести лага в по високи обороти. Отдавна не съм се занимавал, но по спомен мисля, че имаха разлика. Все пак кулера увеличава обема.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        разликата е само в разположенирето на топлата спрямо студената част.с една дума няма разлика в турбините

                        Коментар


                          #13
                          еднакви са даже и на 1.9 jtd нА браво е такава турбината

                          Коментар


                            #14
                            Колега ivko6661 твоята мареа има ли оборотомер? Днес видях браво със същия мотор, и нямаше. А човека от който взех колата каза, че така са му я докарали от Италия и не е пробвал да отстрани проблема. А мен супер много ме дразни да имам оборотомер на таблото, а да не работи. Дайте съвет колеги.
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                            Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                            Коментар


                              #15
                              Bravo_16v_103hp написа:
                              Колега ivko6661 твоята мареа има ли оборотомер? Днес видях браво със същия мотор, и нямаше. А човека от който взех колата каза, че така са му я докарали от Италия и не е пробвал да отстрани проблема. А мен супер много ме дразни да имам оборотомер на таблото, а да не работи. Дайте съвет колеги.
                              Въпросът ти не е към мен, но опита ли това търсене, за да видиш как изглеждат колите като твоята от подписа?Най-вероятната причина да не ти работи оборотомера са връзките в таблото, оправят се с презапояване, има доста писано по темата.

                              Коментар

                              Working...
                              X