Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер или maf delete?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дебитомер или maf delete?

    От доста време мисля по казуса, вече имам парите и за дебитомер и за софтуерни интервенции. Но ме гложди и това,че ако ше пипаме софта дали да не се и позасили малко.Дайте някакъв съвет как да подходя. Някой кара ли с изтрит дебитомер и моля да сподели впечатленията си - дали има разлика във вървеж и разход. Което мнение надделее, то ще бъде взето под предвид в разрешаването на проблема
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    прави ремап и трии тоя дебитомер имам колега който е направил,повече чипове отколкото косми има на главата си и на почти всички е изтрил дебитомера успех

    Коментар


      #3
      kris_dif95 написа:
      прави ремап и трии тоя дебитомер имам колега който е направил,повече чипове отколкото косми има на главата си и на почти всички е изтрил дебитомера успех
      На какви коли
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        tdi :D
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          на tdi,dti,hdi,jtd,tds,cdti и т.н. без значение просто доста си разбира от професията

          Коментар


            #6
            mitkosoft, моя съвет е купи си нов дебитомер и то истински, после мисли за ремап
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Аз предлагам да изтриете всичко. Направете пръсканията на едно, налягането също да е заковано..... и няма да имате никакви проблеми, няма да ви трябва нищо.

              Коментар


                #8
                Реших го вече...другата седмица взимам един дебитомер на Бош и не се занимавам с глупости. Няма да чипосвам. Не ми се дават излишни пари за съединители, полуоски и един куп други неща. Аз и сега си я карам на макс а комоли ако имам ремап ще и е*а мамата за отрицателно време.
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  mitkosoft написа:
                  Реших го вече...другата седмица взимам един дебитомер на Бош и не се занимавам с глупости. Няма да чипосвам. Не ми се дават излишни пари за съединители, полуоски и един куп други неща. Аз и сега си я карам на макс а комоли ако имам ремап ще и е*а мамата за отрицателно време.
                  Само маховика не издържа на агресията. Моята кола е на около 170 коня от повече от година и половина, а не е като да карам като баба. Загрее ли колата, моментално получава ритник Полуоски и карета не съм сменял и са здрави, а имам колата от 8 години.Бъди сигурен, че няма да спреш да се усмихваш след ремапа. Стига да се направи всичко добре, няма да имаш грижи, или поне не повече от нормално.Но пак хубаво трябва да си решиш дали ти се дават пари за това.И ако го направиш, най-важното е да караш с главата, че да не стане беля!Няма да е самолет, но си се случват по- бързо нещата.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    mitaka_neikov написа:
                    mitkosoft написа:
                    Реших го вече...другата седмица взимам един дебитомер на Бош и не се занимавам с глупости. Няма да чипосвам. Не ми се дават излишни пари за съединители, полуоски и един куп други неща. Аз и сега си я карам на макс а комоли ако имам ремап ще и е*а мамата за отрицателно време.
                    Само маховика не издържа на агресията. Моята кола е на около 170 коня от повече от година и половина, а не е като да карам като баба. Загрее ли колата, моментално получава ритник Полуоски и карета не съм сменял и са здрави, а имам колата от 8 години.Бъди сигурен, че няма да спреш да се усмихваш след ремапа. Стига да се направи всичко добре, няма да имаш грижи, или поне не повече от нормално.Но пак хубаво трябва да си решиш дали ти се дават пари за това.И ако го направиш, най-важното е да караш с главата, че да не стане беля!Няма да е самолет, но си се случват по- бързо нещата.
                    Може, не споря, че е така и вярвам че кефа сигурно е голям, но да се опарича още малко и тогава ше ремапвам....все пак не искам да се счупи нещо и да нямам пари за ремонт
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #11
                      mitaka_neikov написа:
                      Моята кола е на около 170 коня от повече от година и половина, а не е като да карам като баба.
                      От 0 до 100 за колко време вдига това Браво?

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        mitaka_neikov написа:
                        Моята кола е на около 170 коня от повече от година и половина, а не е като да карам като баба.
                        От 0 до 100 за колко време вдига това Браво?
                        Не съм го засичал точно, но е нещо около 7 секунди.
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #13
                          Моето съм го засичал ся без дебитомер с лек наклон за 13.5 секунди...ще видим другата седмица с новия дебитомер дали ще стигна каталожните стойности от 10.6 секунди, но малко се съмнявам...
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #14
                            mitkosoft написа:
                            Моето съм го засичал ся без дебитомер с лек наклон за 13.5 секунди...ще видим другата седмица с новия дебитомер дали ще стигна каталожните стойности от 10.6 секунди, но малко се съмнявам...
                            Навремето, преди да почна да си базикам колата си купих чисто нов дебитомер и ускорението на колата до 100 си беше както по каталог.
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #15
                              mitaka_neikov написа:
                              mitkosoft написа:
                              Моето съм го засичал ся без дебитомер с лек наклон за 13.5 секунди...ще видим другата седмица с новия дебитомер дали ще стигна каталожните стойности от 10.6 секунди, но малко се съмнявам...
                              Навремето, преди да почна да си базикам колата си купих чисто нов дебитомер и ускорението на колата до 100 си беше както по каталог.
                              Супер, обнадеждаваш ме..тея 3 секунди ше ми дойдат като ремап направо
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X