Здравейте, ори запалване при гасене се чува изсвирване на ремъка. Колата е с нова демпферна шайба. Предложения?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремък изсвирва при палене и гасене на 156 1.9 JTD 105 коня
Collapse
X
-
Просвирва в следствие на приплъзване на ремъка по някоя шайба. Причините за това приплъзване може да са няколко- стар ремък, недостатчъно натегнат ремък /знам, че е на пружина при теб/, през блокиране на нещо по веригата /шайбата на алтернатора, за която спомена колегата/. На по-прости коли ми се е случвало при паднал акумулатор, тъй като в началото докато го позареди и ако е нещо хлабав ремъка- приплъзва, но се случва само при палене и е по-продължително от 1-2 сек....Аз лично първо бих проверил ремъка, при мен беше доста стар и нацепен и затова цвилеше при палене и гасене.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
От стари майстори съм чувал, че там където има ремък и ролки се сменя комплект всичко. Със демпферната шайба е трябвало да смениш и останалите неща от този възел. По принцип обтягащия механизъм е доста слабо място и може да е от него. Но проверката на шайбата на генератора също е от полза.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
утре ако не вали ще погледна, демпферната шайба и ремъка и ролките са нови, обтегача е стария, но се движи леко и не води ремъка на криво, за алтернатора не се бях сетил. Ще му погледна ролката и евентуално ще видя дали някоя ролка не е дефектирала.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар