Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремък изсвирва при палене и гасене на 156 1.9 JTD 105 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремък изсвирва при палене и гасене на 156 1.9 JTD 105 коня

    Здравейте, ори запалване при гасене се чува изсвирване на ремъка. Колата е с нова демпферна шайба. Предложения?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Прегледай обтегача на пистовия ремък и фаурлайф шайбата на алтернатора.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Просвирва в следствие на приплъзване на ремъка по някоя шайба. Причините за това приплъзване може да са няколко- стар ремък, недостатчъно натегнат ремък /знам, че е на пружина при теб/, през блокиране на нещо по веригата /шайбата на алтернатора, за която спомена колегата/. На по-прости коли ми се е случвало при паднал акумулатор, тъй като в началото докато го позареди и ако е нещо хлабав ремъка- приплъзва, но се случва само при палене и е по-продължително от 1-2 сек....Аз лично първо бих проверил ремъка, при мен беше доста стар и нацепен и затова цвилеше при палене и гасене.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        От стари майстори съм чувал, че там където има ремък и ролки се сменя комплект всичко. Със демпферната шайба е трябвало да смениш и останалите неща от този възел. По принцип обтягащия механизъм е доста слабо място и може да е от него. Но проверката на шайбата на генератора също е от полза.
        Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

        Коментар


          #5
          Ролката отдясно на шайбата трябва да е с 2 допълнителни дупки за натягане. Само пружината не е достатъчна. При мен след година се беше разсвирил зверски, но минута след запалването.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            само,че 2,4 и 1,9 са с коренно различни обтяжни механизми

            Коментар


              #7
              утре ако не вали ще погледна, демпферната шайба и ремъка и ролките са нови, обтегача е стария, но се движи леко и не води ремъка на криво, за алтернатора не се бях сетил. Ще му погледна ролката и евентуално ще видя дали някоя ролка не е дефектирала.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                и всичко уж си е наред, дали може ангренажа нещо да присвирва ??
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар

                Working...
                X