Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на двигателя - Пунто 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване на двигателя - Пунто 1.9D

    Здравейте на всички.Надявам се да може да ми дадете някакъв съвет за проблема ми.Поне да ме насочите към нещо преди да тръгна по сервизи.Имам фиат пунто 1.9Д.От два дни ми се появи едно много неприятно прекъсване на празен ход.В момента в който освободя колата от скорост оборотите ми спадат и колата ахааа да изгасне и пак си ги вдига.На празен ход поддържа около 800 и на секунда две спадат рязко до около 500 аха да изгасне и изведнъж пак се вдигат на 800 и така постоянно.Когато потеглям от място на първа колата някак няма мощност.Не тръгва както трябва докато не включа втора.Когато колата се движи и реша да спра да и подавам газ за момент започва все едно да прекъсва направо забива предницата за момент докато не поспаднат оборотите и се пооправя.Много неприятен проблем.Надявам се да може да ми дадете съвет.Благодаря ви предварително.

    #2
    Част от симптомите отговарят на въздух в горивната система. Първо- сменян ли е скоро горивен филтър. Второ- вижда ли се натекла нафта около дюзите, което може да даде инфо за напукани връщателни маркучи. Трето- ако видимо нищо от изброените не се приеме за причина на проблема и ти се занимава, само сложи прозрачен маркуч от филтъра до входа на гнп-то, за да се отхвърли моята версия. Четвърто - ако проблема не е въздуха в горивната система, нещата ще отидат май към помпа или компютър. Все лоши неща за модела. Въпреки всичко аз карам същият мотор и при неламинарно подаване на горивото се усещат такива неща.
    Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

    Коментар


      #3
      Горивния филтър е на малко повече от половината километри,които му дават.Маркучетата за излишната нафта бяха напукани,но са сменени още преди месец и в момента са добре.Май проблема ще е точно в помпа или компютъра,защото напоследък спря да си мени оборотите към понижаване и да гасне,а започна да си ги повишава сама и да се форсира,а доколкото знам,ако има въздух би трябвало да гасне.Друг проблем,който ме навява на мисълта за помпата е че колата пуши много яко черно,явно има много голямо предварение.Тая кола се побърка един път не може да държи оборотите и гасне,друг път сама си ги вдига до около 1700-1800 и се форсира.Вчера минах с нея 120км. лампата за проблем с двигателя светеше постоянно,защото явно сама държеше доста високи обороти около 1100 на празен ход.Сега ще сменям ГНП-то с механична помпа бош и ще видим дали ще се оправи.Ще пиша,какво е станало.

      Коментар


        #4
        Успех с присаждането!

        Коментар


          #5
          Такаааа фиата за сега е готов.Бях обещал,че ще напиша какво му имаше и какво му беше ремонтирано.Първо да започна с проблема с гасненето и промяната в оборотите.Оказа се(поне за сега),че проблема не идва от помпата,а имаше някакъв проблем с ECU.Компютъра на колата беше ремонтиран изчистен от грешки.Не разбрах точно какво му е имало,но ми казаха да не го мокря когато си мия двигателя.Помпата няма течове,а и няма записани грешки за проблем с работата и.Двигателя беше свален и разглобен нацяло,защото имаше и проблем с горенето на масло.Пълна ревизия му беше направена.Свален почистен подменени бяха гарнитури,гумички на клапаните,сегментите,лагери.Двигателя беше и основно обслужен.Нови филтри,ново масло,ролки ремъци всичко е сменено.За сега всичко по колата е наред.Няма проблем с оборотите и с гасненето макар,че все още не съм я пробвал на дълъг път,където най-често се проявяваше проблема,но утре или в понеделник мисля да направя едно пътуване около 170км. хем и да я пробвам.За сега това е от мен.

          Коментар


            #6
            Колега ти си имал моя проблем с компа, а именно студени спойки. Подробно съм писал в едната си тема как се презапояват. Само да добавя, че симптомите които си описал, доста се различават от тези, които бяха при мен. Странно.
            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

            Коментар


              #7
              Разликите идват от там,че аз имах и други сериозни проблеми по двигателя.Може би съвкупността от всички тези неща оказва влияние.Колата преди ремонта на двигателя взе да гори повече масло отколкото нафта.Зад мен не се караше,колата нямаше хубава тяга.Сега нещата са различни.До колкото ми обясниха компютъра е подавал на гнп-то да вкарва по-голямо количество нафта.Някой е пипал настройките не са били оригиналните.Колата и гореше повече.Не съм сигурен,но май излезе по малкия дявол от това да сменям ГНП.

              Коментар

              Working...
              X