Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9 jtd не пали когато загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.9 jtd не пали когато загрее

    Здравейте,имам следния проблем и ще се радвам някой да помогне.Сутрин колата пали без проблеми и мога да мина и 100 км.,но след като я загася пущината няма палене.Оставям я 20-30 мин и пак си пали/божа работа/.Тази сутрин я закачих и освен грешките за които си знам ми дава и слаб сигнал от температурен датчик.Не знам нормално ли е ,но забелязох че с покачването на температурата на двигателя,спада и напрежението в датчика.Прилагам и снимка.Под 3 волта е и пада.Благодаря предварително.
    Прикачени файлове

    #2
    кола

    Обикновено е датчик на колянов вал като не пали .Като гледам много километри си навъртял :D
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      това не са действителните километри,отдулу са истинските,иначе пробвай когато не пали ,дали на стартер се качва стрелката на обротомера.ако не се качва значи си може би за дкв

      Коментар


        #4
        Колега, минал съм през това - на 100 % е датчик колянов вал.

        Коментар


          #5
          И при мене излезе ДКВ.Симптомите бяха същите.Когато стрелката за темп. стигнеше до средата и няма палене.

          Коментар


            #6
            Вчера го смених датчика и май май е от него /КВ/.Сложих уж на БОШ,ама като гледам качеството на отливката....Благодаря за отговорите,но да попитам и за горния ляв тампон на двигателя,трудно ли се сменя,че за коцус докато гледах защо не пали забелязох че вътре гумата на тампона е изчезнала.Казах си- "Lucky boy" .Какво не съм сменял по тая кола,чак и скоростна кутия,2 съединителя понеже нали сме българи взех най-евтиния и воала 2 месеца и после хъррр

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Обикновено е датчик на колянов вал като не пали .Като гледам много километри си навъртял :D
              да и то само градско Иначе като я взех беше на 96000 на компа показа че е на 200000

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги,Имам същата кола, на -10 не пали и понякога на топло пали трудно. Свещи са сменени , стартера е ок иима ток да утрепа човек.Възможно ли е този датчик да прави проблем и при мен?

                Коментар


                  #9
                  като не пали я закачи и следи налягането в рейла и оборотите на стартер.успех

                  Коментар


                    #10
                    Няма проблем да я закача, но може ли някой да постне данни от добре работещ такъв за да сравня?

                    Коментар


                      #11
                      преди ревизия на стартера ми въртеше повече обороти докато запали на топъл мотор и палеше по гадно, а на студен нямаше проблем. Да не ти е изял втулката и четките стартера и да върти бавно или да ти е слаб акумулатора . Утре сутринта ще я закача моята и ще кача снимка да видиш налягането на рейла при мен как е.
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар

                      Working...
                      X