Здравейте,имам следния проблем и ще се радвам някой да помогне.Сутрин колата пали без проблеми и мога да мина и 100 км.,но след като я загася пущината няма палене.Оставям я 20-30 мин и пак си пали/божа работа/.Тази сутрин я закачих и освен грешките за които си знам ми дава и слаб сигнал от температурен датчик.Не знам нормално ли е ,но забелязох че с покачването на температурата на двигателя,спада и напрежението в датчика.Прилагам и снимка.Под 3 волта е и пада.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9 jtd не пали когато загрее
Collapse
X
-
Вчера го смених датчика и май май е от него /КВ/.Сложих уж на БОШ,ама като гледам качеството на отливката....Благодаря за отговорите,но да попитам и за горния ляв тампон на двигателя,трудно ли се сменя,че за коцус докато гледах защо не пали забелязох че вътре гумата на тампона е изчезнала.Казах си- "Lucky boy" .Какво не съм сменял по тая кола,чак и скоростна кутия,2 съединителя понеже нали сме българи взех най-евтиния и воала 2 месеца и после хъррр
Коментар
-
преди ревизия на стартера ми въртеше повече обороти докато запали на топъл мотор и палеше по гадно, а на студен нямаше проблем. Да не ти е изял втулката и четките стартера и да върти бавно или да ти е слаб акумулатора . Утре сутринта ще я закача моята и ще кача снимка да видиш налягането на рейла при мен как е.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар