Колеги проблема е в това , че светна индикатора изобразяващ дюза на таблото. А сега цялата история от начало. Протече ми помпата /ГНП - Лукас/ от уплътнението на главата. В сервиза смениха всичко по нея, пълно обслужване. Когато отидох да си взема колата забелязах,че индикатора за дюзите на таблото свети. Майстора ме каза че е дал -10% закъснение на помпата защото забелязал едно леко притрисване при началното запалване. Все едно има въздух в горивната с -ма. След като върна помпата както трябва лампата продължава да свети. Затова ме изпрати на диагностика от където пък ми казаха че има записана постоянна грешка "Актуатор предварение на запалването" която не може да се изтрие. Майстора прегледа всички кабели и каза, че са наред и понеже не знае от какво е тази грешка ми каза, че ще се консултира с някакви справочници и ще ми се обади. Ама ми се струва, че просто си не знае. Ако имате някакви идеи къде е проблема помогнете. Колата си върви добре. Пали си от раз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Актуатор предварение на запалването - Що е то ?
Collapse
X
-
Re: Актуатор предварение на запалването - Що е то ?
viruses79 написа:Колеги проблема е в това , че светна индикатора изобразяващ дюза на таблото. А сега цялата история от начало. Протече ми помпата /ГНП - Лукас/ от уплътнението на главата. В сервиза смениха всичко по нея, пълно обслужване. Когато отидох да си взема колата забелязах,че индикатора за дюзите на таблото свети. Майстора ме каза че е дал -10% закъснение на помпата защото забелязал едно леко притрисване при началното запалване. Все едно има въздух в горивната с -ма. След като върна помпата както трябва лампата продължава да свети. Затова ме изпрати на диагностика от където пък ми казаха че има записана постоянна грешка "Актуатор предварение на запалването" която не може да се изтрие. Майстора прегледа всички кабели и каза, че са наред и понеже не знае от какво е тази грешка ми каза, че ще се консултира с някакви справочници и ще ми се обади. Ама ми се струва, че просто си не знае. Ако имате някакви идеи къде е проблема помогнете. Колата си върви добре. Пали си от раз.
-
Re: Актуатор предварение на запалването - Що е то ?
viruses79 написа:Слушай приятелче,този мотор се центрова само по един правилен начин , всичко друго е някакъв компромис със неясни последствия.Кажи на колегата да го центрова по книга! Ако не му е съвсем ясно нещо нека ми звънне ще му обясня всичко така че и да иска да не може да сгреши!Що се касае за лампата,обикновенно светва когато не е позициониран правилно ТПС-а.Щом е пипано по помпата значи този датчик не си е на мястото.Правилната настройка се парави със помоща на диагностична програма и компютър!!! Пак ако незанят как ще им обясня на момчетата и ще стане.Тази грешка за която говориш е свързана със авансаторния клапан! Кабелите се намират зад помпата ниско долу.Може и да не е включена буксата.Като дадеш на контакт чуваш ли характреното бзззззбзззззз за времето докато свети лампата за подгрев!Успех!!!Fiat Marea HLX TD100 98г.
Коментар
-
Имаш ли диагностика?Един кабел струва 20 лв. + един преходник(15 лв.) ако те е страх да си играеш със кабелите!!!Програмата си е теглиш от тук http://www.multiecuscan.net/Описано е как да се инсталира всичко тук във форума!От там на татък ще казвам.Може и да ми звъннеш за повече.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар