Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1ва и задна скорост на СТИЛО 1.9 JTD 2003г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1ва и задна скорост на СТИЛО 1.9 JTD 2003г

    1ва и задна скорост на ФИАТ СТИЛО 1.9 JTD 2003 година влизат малко трудно,при вкл има лек метален шум но само на 1 и задна-другите са ок. Имам усещането че колата има повече вибрации от нормалното, съмнението е за тампона над скоростната кутия ,моля за мнения, някой имал ли е подобни проблеми, дали е тампона или да търся друга причина.

    #2
    или съединител,евентуално с маховик?

    Коментар


      #3
      Не е май на добре. Нека някой, който е отварял такава кутия да каже не се ли зацепва задната на същото зъбно колело с първа скорост.

      Коментар


        #4
        най-вероятно не е от ск.кутия,просто съединителя не отделя добре и на място не може да включи на скорост

        Коментар


          #5
          задната май върви с 5та.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            1ва и задна скорост на СТИЛО 1.9 JTD 2003г

            Както съм писал горе,другите скорости си влизат перфектно,няма претрисане при потегляне ,опитвал съм на ръчна да потегля на 2и3 скорост колата изгася.Педала си отделя долу,но ми е малко твърд-имам Либра със съшия мотор и нейният педал е много лек!

            Коментар


              #7
              Re: 1ва и задна скорост на СТИЛО 1.9 JTD 2003г

              valentin_63 написа:
              ...Педала си отделя долу,но ми е малко твърд-имам Либра със съшия мотор и нейният педал е много лек!
              Което пак ме кара да мисля за кутията. Никой ли не е отварял такава кутия да помогне със съвет?

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                задната май върви с 5та.
                Колега пета е едно към едно. Задна скорост е първа зацепена с едно паразитно, зъбно колело за да обърне посоката на движение. Само, а инфо. Виж тампона на скоростите имах то, че проблем на другата кола.

                Коментар


                  #9
                  kristiyn написа:
                  Колега пета е едно към едно.
                  Не съм на 100 % сигурен, но даже мисля, че 4-та е директна, а 5-та е повишаваща.

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    задната май върви с 5та.
                    kristiyn написа:
                    Виж тампона на скоростите имах то, че проблем на другата кола.
                    Моите съмнения са за тампона под акумулатора,имам такъв здрав и ще започна от него-ще пиша дали има подобрение.

                    Коментар


                      #11
                      valentin_63 написа:
                      Моите съмнения са за тампона под акумулатора,имам такъв здрав и ще започна от него-ще пиша дали има подобрение.
                      Не мисля, че проблемът е в тампона колега.

                      Коментар


                        #12
                        naskobg написа:
                        valentin_63 написа:
                        Моите съмнения са за тампона под акумулатора,имам такъв здрав и ще започна от него-ще пиша дали има подобрение.
                        Не мисля, че проблемът е в тампона колега.
                        Колега , проблема не е чак толкова сложен,по скоро дразнещ,даже си мисля да не е от жилата или щангите(не знам как е при Стилото), на превключващия механизъм,1 и задна ,влизат с малко усилие,просто като насоча лоста за 1ва и натисна е нужно малко натиск за да влезне в сравнение от 2,3,4,5та!

                        Коментар


                          #13
                          Дано. Успех.

                          Коментар


                            #14
                            Всички скорости на Стилото са на отделни зъбни колела и са синхронизирани,включително и задна.При теб проблема най вероятно е от съединителя или управлението му.Жилата на избирача също могат и да правят тези проблеми ако не може да си намери крайните положения.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              naskobg написа:
                              kristiyn написа:
                              Колега пета е едно към едно.
                              Не съм на 100 % сигурен, но даже мисля, че 4-та е директна, а 5-та е повишаваща.
                              Колега, директна предавка, т.е. съосни скоростни кутии се използват при двигател отпред и задни задвижващи колела, както и при 4х4. При двигател отпред и предно задвижване се използват несъосни кутии и няма как да има директна предавка.
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар

                              Working...
                              X