Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с паленето на Браво JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с паленето на Браво JTD 105

    Здравейте, колеги. От известно време колата ми много трудно пали сутрин (в началото върти все едно няма нафта и след малко започва да припуква и запалва - и всичкото това след доста въртене..дори днес акумулатора ми падна от въртене, след това ми дадоха ток и запали) Всичко започна преди около месец, когато колата започна да прекъсва и когато я изключех от скорост, оборотите и падаха до 650 след това пак се качваха. Това продължи няколко дни докато един ден просто не угасна.. след няколко часа (когато изстина) запали и вече работеше на 3 цилиндъра (едната дюза беше спряла да работи - на 2ри цилиндър) След няколко дни я взех от сервиза с уговорката, че всичко е наред.. оказа се че не е и се наложи да сменя дюзата и на 1ви цилиндър, когато мислех, че всичко е приключило след няколко дни странното прекъсване (притрисане) се появи отново, но за малко и много рядко. На колета е изчистена цедката в резервоара сменен е филтъра (горивния) сменени са 2 от свещите(и спря да мига подгрева след като запаля) и никога не съм и сипвал скапана нафта, днес дори мерих количеството излишна нафта от дюзите (за една минута 1ви - 10мл. 2ри - 10мл. 3ти - 11мл. и 4ти - 12мл.) което мисля (или някъде четох) че е в рамките на нормалното.Странното е, че след като колата е работила колкото повече време стои толкова по трудно пали. Примерно, когато стои 1-2 часа си пали много лесно, след като постои 3-4 часа и трябват около 12-15 сек. въртене за да запали, а след като постои над 6-7 часа тогава идва трудната част, отново дългото въртене сякаш няма нафта и отново странното припукване и трудното заработване.Някой има ли някакви идеи какво да направя или към кого да се обърна за да бъде отстранен този така неприятен проблем?

    #2
    Закачваш я на диагностика когато не иска да запали и гледаш налягането в рейла.Колата гасне ли под товар?
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Под товар ако значи да е натоварена с някакви килограми..никога не сме били повече от трима в колата и никога не е гаснала

      Коментар


        #4
        По-скоро да качваш някакъв баир с 3-4000 оборота и колата да изгасне в движение.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          dobrev_90 написа:
          Под товар ако значи да е натоварена с някакви килограми..никога не сме били повече от трима в колата и никога не е гаснала
          Под товар имам предвид да включиш на 3-4 скорост и да дадеш газ от 1800об/мин до 4500об/мин.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            nsn написа:
            dobrev_90 написа:
            Под товар ако значи да е натоварена с някакви килограми..никога не сме били повече от трима в колата и никога не е гаснала
            Под товар имам предвид да включиш на 3-4 скорост и да дадеш газ от 1800об/мин до 4500об/мин.
            Дори и така винаги поема нормално и не е гаснала, дори и на изкачване..

            Коментар


              #7
              Според мен датчика на коляновия вал е проблемен.
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #8
                Това е клип от днес (19.02) около 7 часа сутринта.. а как мога да разбера дали е датчика на коляновия вал?https://www.youtube.com/watch?v=RcdHWKEtC4M

                Коментар


                  #9
                  какъв дкв какви 5 лева.читава диагностика-според мен регулатора ти прави номера.

                  Коментар


                    #10
                    Ходих при двама за диагностика, единият от които е Румен (в Ст. град - София) другият беше в друг сервиз.. и двамата ми казаха че на диагностиката нищо не излиза (всичко е наред)

                    Коментар


                      #11
                      Защо ми се струва, че в първите секунди от старта оборотомерът "мързелува".
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        dobrev_90 написа:
                        Ходих при двама за диагностика, единият от които е Румен (в Ст. град - София) другият беше в друг сервиз.. и двамата ми казаха че на диагностиката нищо не излиза (всичко е наред)
                        Колега, ако всичко останало е наред, пробвайте да измерите компресията на мотора.
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #13
                          dobrev_90 написа:
                          Ходих при двама за диагностика, единият от които е Румен (в Ст. град - София) другият беше в друг сервиз.. и двамата ми казаха че на диагностиката нищо не излиза (всичко е наред)
                          Хахаха... "Всичко е наред",а колата не пали.К’ви са тея шарлатани???К’ви са тея сервизи??? Намери си читав сервиз,който наистина знае какво е двигател и запалване и както колегите по-горе са ти писали една наистина качествена диагностика с данни в реални време,измерване на изходни стойности на датчици,проверка на регулатора,на помпата,на дюзи,а не само четене на грешки.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Нз дали е за твое успокоение,но днес от София до Плевен дойдох без проблем,но след 10 мин се опитах да запаля и само върти като откачено и незапали.От втория път запали и сега няма да я гася докато не се прибера.Поръчал съм датчик колянов вал и регулатор втора ръка.Очаквам твоята развръзка.
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #15
                              Ако след като запали всичко ти е ОК, мощност, държи стабилни обороти, ускорява като хората т.е. само пали по тоя начин започни от регулатора. При мен палаше по същия начин и на диагностика нищо не изкарваше като грешка. Вземи за проба поне някой втора употреба да не се набиваш излишно ако не е той. Смяната му е елементарна - държи се на две болтчета за ГНП-то. Датчика за запалването ти е ОК не го пипай. Ако след смяната запалиш нормално - той е бил. Явно с времето самата механика му се прецаква нещо и почва да прави мизерий които диагностиката не ги лови
                              Fiat Bravo JTD '99

                              Коментар

                              Working...
                              X