Здравейте, колеги. От известно време колата ми много трудно пали сутрин (в началото върти все едно няма нафта и след малко започва да припуква и запалва - и всичкото това след доста въртене..дори днес акумулатора ми падна от въртене, след това ми дадоха ток и запали) Всичко започна преди около месец, когато колата започна да прекъсва и когато я изключех от скорост, оборотите и падаха до 650 след това пак се качваха. Това продължи няколко дни докато един ден просто не угасна.. след няколко часа (когато изстина) запали и вече работеше на 3 цилиндъра (едната дюза беше спряла да работи - на 2ри цилиндър) След няколко дни я взех от сервиза с уговорката, че всичко е наред.. оказа се че не е и се наложи да сменя дюзата и на 1ви цилиндър, когато мислех, че всичко е приключило след няколко дни странното прекъсване (притрисане) се появи отново, но за малко и много рядко. На колета е изчистена цедката в резервоара сменен е филтъра (горивния) сменени са 2 от свещите(и спря да мига подгрева след като запаля) и никога не съм и сипвал скапана нафта, днес дори мерих количеството излишна нафта от дюзите (за една минута 1ви - 10мл. 2ри - 10мл. 3ти - 11мл. и 4ти - 12мл.) което мисля (или някъде четох) че е в рамките на нормалното.Странното е, че след като колата е работила колкото повече време стои толкова по трудно пали. Примерно, когато стои 1-2 часа си пали много лесно, след като постои 3-4 часа и трябват около 12-15 сек. въртене за да запали, а след като постои над 6-7 часа тогава идва трудната част, отново дългото въртене сякаш няма нафта и отново странното припукване и трудното заработване.Някой има ли някакви идеи какво да направя или към кого да се обърна за да бъде отстранен този така неприятен проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с паленето на Браво JTD 105
Collapse
X
-
nsn написа:dobrev_90 написа:Под товар ако значи да е натоварена с някакви килограми..никога не сме били повече от трима в колата и никога не е гаснала
Коментар
-
Това е клип от днес (19.02) около 7 часа сутринта.. а как мога да разбера дали е датчика на коляновия вал?https://www.youtube.com/watch?v=RcdHWKEtC4M
Коментар
-
dobrev_90 написа:Ходих при двама за диагностика, единият от които е Румен (в Ст. град - София) другият беше в друг сервиз.. и двамата ми казаха че на диагностиката нищо не излиза (всичко е наред)FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
dobrev_90 написа:Ходих при двама за диагностика, единият от които е Румен (в Ст. град - София) другият беше в друг сервиз.. и двамата ми казаха че на диагностиката нищо не излиза (всичко е наред)AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Нз дали е за твое успокоение,но днес от София до Плевен дойдох без проблем,но след 10 мин се опитах да запаля и само върти като откачено и незапали.От втория път запали и сега няма да я гася докато не се прибера.Поръчал съм датчик колянов вал и регулатор втора ръка.Очаквам твоята развръзка.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Ако след като запали всичко ти е ОК, мощност, държи стабилни обороти, ускорява като хората т.е. само пали по тоя начин започни от регулатора. При мен палаше по същия начин и на диагностика нищо не изкарваше като грешка. Вземи за проба поне някой втора употреба да не се набиваш излишно ако не е той. Смяната му е елементарна - държи се на две болтчета за ГНП-то. Датчика за запалването ти е ОК не го пипай. Ако след смяната запалиш нормално - той е бил. Явно с времето самата механика му се прецаква нещо и почва да прави мизерий които диагностиката не ги ловиFiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар