Здравейте колеги предстои ми да си купя въпросното браво 1.9 jtd,и имам няколко въпроса тъй като ще ми е първа кола и не мога да разбера някои неща.1.Колата която ми хареса е 1.9 jtd 2001г.,обаче е написано 101 кс,а не както е по каталог 105 кс./визирам testdrive-след 98 е 105 кс.комонрейл/2.Колата е с бели километражи,което рядко го срещам..не че е лошо но незнам дали е версия GT или SX3.за ориентир има го прословутия спойлер на багажника.отзад отдясно пише Bravo и под него малко в дясно JTD,обаче никъде няма гт надпис.4.какво най вече да гледам за да разбера какъв вид е точно колата за да не сбъркам.МОЛЯ САМО ХОРА ДА ПИШАТ С КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ,ТОЕСТ АКО ЗНАЯТ СЪС СИГУРНОСТ,БЕЗ СПОРОВЕ И Т.Н.ЩЕ СЪМ ВИ АДСКИ БЛАГОДАРЕН ДА МИ ПОМОГНЕТЕ!И СЪЩО ТАКА АКО ВИ НАПИША ТУК ВИН НОМЕРА МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ГО РАЗКОДИРА ДА РАЗБЕРЕМ ЗА КОЛАТА.ПП.чел съм по форума конкретна тема точно по тези въпроси не открих така че се надявам да стане полезна тема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo JTD 1.9
Collapse
Заключена тема
X
X
-
След 2001 е новия мотор който е 100 коня, GT версията ти включва всички екстри за модела - полуавтоматичния климатик, халогени, двуцветен салон, сензора за температурата, че и боядисаните брони и огледала в цвета на колата се водят екстра :D. Ел стъкла, ел огледала, кожен волан и скоростен лост и т.н. В общи линии това значи означението GT. По номера на двигателя може да разбереш двигателя 105 или 100 коня е. На 105 коня номера е 182B4000, а на 100 коня мисля че беше 182А7000 ако не се лъжаFiat Bravo JTD '99
-
Колега аз съм с JTD 101 коня. Тва е последното производство на това Браво. По неофициални данни е правено за Германския/Австрийския пазар за да се вмести в по-ниските данъци. Няма като цяло кво да му гледаш. Харесваш си едно на външен вид закачаш го на диагностика и ако всичко е наред го отнасяш. За кола която струва 1500 максимум 2000 лева няма кво да се чудиш много. Ако се счупи хвърляш, щото ако вземеш да я правиш титрябват първо много нерви и после много пари. Цените на повечето части по двигателя са трицифрени...визирам турбина, дюзи, нагнетателна помпа, подкачваща помпа разни ролки и тем подобни. По моргите е пълно с части...цените почват от 40 лева нагоре. Джамбазите много добре знаят модела и спекулират с цените било то нови или втора употреба...като цяло съм много доволен от модела има си някои болежки с които трябва да свикнеш да живееш(като с жените) иначе ако почнеш да отстраняваш всичко ще пръснеш пари равносилни по обзавеждането на апартамент...перфектно читава кола няма да намериш все ще има някоя болежка с която се свиква и е достатъчна за да ти даде незабравими мигове с колата. Дава приличен вървеж и разход като за конете при условие, че дебитомера ти е наред, регулатора на гориво е изправен, нямаш пробиви по всмукателната част...например едно маркуче с дължина 30 санта струва 90 лева и в 99% от случаите е спукано и трябва да се смени...евтините му заместители по 35-6 лева не са с правилен размер и трябва да имаш образование на ядрен физик за да го смениш сам. Моята я взех от колега, който беше сменил повечето болежки и затова съм доволен. Иначе ако трябваше да сменям всичко което е сменил той сега трябваше да си светя в къщи със факли и да се топля със запалена свинска мас. От всички тези глупости исках да кажа че двигателя е много добър като за ценивия си клас. Паля при минус 13 без никакъв подгрев(понеже не работи). Върви добре ако дебитомера е добре. Ако не е добре 170 лева е нов който след година пак ще смениш и тогава трябва да идеш при един колега от Стара Загора, който ги трие софтуерно и тогава няма да имаш проблеми повече. Ако още 1568 компонента по двигателя не дадат проблем ще си най-щастливия водач на JTD по българските пътища. И само за протокола това ми е второто Браво. Сега ще кажеш тоя пък луд ли е ... не съм луд...просто ми харесва тая кола...съотношението цена качество е несравними, все пак е Common Rail и няма как да е евтино. Даже третата ми кола пак ще е Браво само, че от второ поколение.И Все пак не се мъча да те откажа просто със всичко исках да кажа, че мотора е идеален но има много скъпи компоненти. А и още нещо. Турбината е с променлива геометрия което е добре ако решиш да я модифицираш софтуерно.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
ето такива коментари очаквах,благодаря ви..колата е много запазена...а това дали е GT ще се види ли по вин номер?по снимките колегата по горе които е написал,мисля че волана по окраъжноста е кожен,лоста също,а седалките са отсрани сиви а в средата с шарки на квадратчета,ако знам как мога да пратя снимка
Коментар
-
jbiznesa написа:ето такива коментари очаквах,благодаря ви..колата е много запазена...а това дали е GT ще се види ли по вин номер?по снимките колегата по горе които е написал,мисля че колана по окраъжноста е кожен,лоста също,а седалките са отсрани сиви а в средата с шарки на квадратчета,ако знам как мога да пратя снимкаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
jbiznesa написа:да това е най важното,мен ми харесва като кола и като дизайн,който не го харесва да си гледа работата пък и ще ми е първа количка и много ме кефи...и все пак снимки тук как се качватFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
благодаря колега но не го взимам да се фукам...и колкото и да ви се стори странно не съм малък и скоро изкарах книжка а съм на 35 и си имам жена до мен...нямам намерение да свалям мадами.а и те не се свалят с коли а с други аргументи но това е друга тема...по нататък ще си взема луксозна кола нека свикна като за начало в сряда ще ми дадат вин номера и ще го публикувам тук да ми кажете за кво иде реч.
Коментар
-
jbiznesa написа:благодаря колега но не го взимам да се фукам...и колкото и да ви се стори странно не съм малък и скоро изкарах книжка а съм на 35 и си имам жена до мен...нямам намерение да свалям мадами.а и те не се свалят с коли а с други аргументи но това е друга тема...по нататък ще си взема луксозна кола нека свикна като за начало в сряда ще ми дадат вин номера и ще го публикувам тук да ми кажете за кво иде реч.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:... Турбината е с променлива геометрия което е добре ако решиш да я модифицираш софтуерно.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
goro71 написа:mitkosoft написа:... Турбината е с променлива геометрия което е добре ако решиш да я модифицираш софтуерно.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:Металната гофрирана тръба е за газове които се отвеждат към електрическия ЕГР клапан. Не влиза директно в смукателния колектор. Никъде не съм говорил за капака на двигателя а за гадното маркуче струващо сума пари намиращо се точно на входа на студената част.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Най-ламерския начин да се разпознае Bravo JTD100 от 105 , без да се вдига капака е по пепелника.На 100 е цял, на 105 е от 2 части.Правилния избор е jtd100.Защо ? Защото ...... http://forum.fiat-bg.org/search.php?mode=resultsF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар