Днес докато пътувах към село взех и лаптопа да направя най-накрая един лог, че напоследък тая кола не върви над 3000 оборота. Ускорява перфектно до 2800 там нещо придърпва леко и след това все едно внезапно почва да ускорява все едно имам ремарке. На баири пък стрелката почти не мърда след качва се с по 100 оборота на 100 метра. Направих едно лог-че за дистанция от 2-3 км. Това което ми прави впечатление е, че турбината си надува долу-горе добре, но дебитомера нещо не минава 4 волта. Дали тва ще е причината. Гледах отделно налягането в рейла там нещата са нормални вдига 1200-1300 бара...прикачвам файла и ще съм доволен някой акънлия да си изкаже мнението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размисли върху лог от ФЕС
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Скромното ми мнение: Имаш спукан въздуховод някъде между дебитомера и студената част на турбото.Погледни секунди 214 до 217. Оборотите са над 3300, налягането след турбината е 2 бара, а въздуха отчетен от дебитомера е около 800 мг/такт/цилиндър. Би трябвало да е над 1050.Смоук лимитъра реже горивото на 53 мг/такт/цилиндър.Но това не е проблем, защото на торк лимитъра максимума е 48.Не очаквай колата да литне ако откриеш проблема.Със сигурност, ако намериш проблема за малко отчетения въздух, колата ще започне да ускорява по-добре.Предлагам ти да намериш някой да ти чипоса леко колата. Поне да мръдне лимитърите леко нагоре.ЕДИТ: Май те излъгах. 800 за въздух е ОК.Сега погледнах моя лог след последното чипосване. Въздуха е пак някъде там.В зипа имам и лог със стандартния софт.Разширението csv не е позволеноНе беше ли ти, този, който беше орязал на дебитомера кабелите и беше запоил един диод, за да лъжеш, че имаш 4.3V ?Прикачени файлове04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
-
vgeorgiev написа:Скромното ми мнение: Имаш спукан въздуховод някъде между дебитомера и студената част на турбото.Погледни секунди 214 до 217. Оборотите са над 3300, налягането след турбината е 2 бара, а въздуха отчетен от дебитомера е около 800 мг/такт/цилиндър. Би трябвало да е над 1050.Смоук лимитъра реже горивото на 53 мг/такт/цилиндър.Но това не е проблем, защото на торк лимитъра максимума е 48.Не очаквай колата да литне ако откриеш проблема.Със сигурност, ако намериш проблема за малко отчетения въздух, колата ще започне да ускорява по-добре.Предлагам ти да намериш някой да ти чипоса леко колата. Поне да мръдне лимитърите леко нагоре.ЕДИТ: Май те излъгах. 800 за въздух е ОК.Сега погледнах моя лог след последното чипосване. Въздуха е пак някъде там.В зипа имам и лог със стандартния софт.Разширението csv не е позволеноНе беше ли ти, този, който беше орязал на дебитомера кабелите и беше запоил един диод, за да лъжеш, че имаш 4.3V ?Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
emzo написа:Нескромното ми мнение е, че си логнал едно голямо нищо.Дебитомера ти е за кофата, ама ти си го знаеш от ден 1 , в който почна да се правиш на майстор върху него.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:emzo написа:Нескромното ми мнение е, че си логнал едно голямо нищо.Дебитомера ти е за кофата, ама ти си го знаеш от ден 1 , в който почна да се правиш на майстор върху него.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Има тема, всичко, което трябва да знаеш е обяснено вътре.На кодер-а отгоре, като не знае защо се прави така лога .... не виждам смисъл да му отговарям.Предлагам да се върнеш на темата с гениалното решение на дебитомера, да осмислиш всичко, да си откриеш грешката, да я отстраниш и тогава да обсъждаме "лог-а" ти.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Трябва ли да водим спорове ?!?Това, което показваш е линеаризейшън карта напрежение/въздух.Трябва ли да знам за всеки дебитомер колко волта съответстват на 800 мг въздух ?Или още по-баналното: дали двигареля е 4 или 5 цилиндъра с един и същ дебитомер. Напреженията еднакви ли са тогава ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
По-просто въпроса ми звучеше така:Възможно ли е колата да не набира добре след 3000 оборота поради ниските стойности на дебитомера. От постните отговори на колегата emzo разбирам, че това е проблема. И още нещо. По твоята логика колега след като има теми за всичко би трябвало никой от нас да не пише повече във форума понеже всичко е изписано. И само влизаме и почваме да търсим като в енциклопедия. Толкова ли е трудно просто да отговориш когато някой пита, защото ти реално хабиш повече енергия да ми пишеш кво имало и кво нямало, да ми обясняваш колко съм невеж, как другите неразбират и са кухи лейки. А вместо да пишеш тези глупости може просто да кажеш да еди кво си е проблема. Не може всички да знаем колкото тебе и да мапваме коли тебе...всеки си има области в които е специализиран...все пак ако потребителите тук знаеха всичко за фиат нямаше да им е нужен форума. Но както и да е кво разбирам аз.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:И още нещо. По твоята логика колега след като има теми за всичко би трябвало никой от нас да не пише повече във форума понеже всичко е изписано. И само влизаме и почваме да търсим като в енциклопедия. Толкова ли е трудно просто да отговориш когато някой пита, защото ти реално хабиш повече енергия да ми пишеш кво имало и кво нямало, да ми обясняваш колко съм невеж, как другите неразбират и са кухи лейки. А вместо да пишеш тези глупости може просто да кажеш да еди кво си е проблема. Не може всички да знаем колкото тебе и да мапваме коли тебе...всеки си има области в които е специализиран...все пак ако потребителите тук знаеха всичко за фиат нямаше да им е нужен форума. Но както и да е кво разбирам аз.Резултата какъв е? Ами колата си върви както преди да се прецака дебитомера, няма лъжа. Ако си измислям какъв е смисъла да си губя времето да пиша тема. С разкачена букса колата има плавно и линейно ускорение. А с тази модификация колата си има пъргавината каквато я има и при изправен дебитомер.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И да смениш дебитомера колата няма да тръгне повече след 3000 оборота.Мотора след 3000 оборота със сток таблиците е като умрял кон.Направи един лог като махнеш напрежението на дебитомера и го замениш с общото количество впръскано гориво.За да върви колата освен въздух трябва и гориво.При измерен въздух 800 (а напрактика може би повече), смоук лимитъра реже горивото на 53.Но това не е проблем, защото на торк лимитъра максимума е 48.Това количество въздух позволява много повече гориво. Но то се реже поради друга причина (торк лимитър). Тоест причината за невървежа не е въздуха. Ако ще би турбо да се сложи, повече говиво няма да се инжектира.Ако в новия лог с горивото не си достигнал тези 48, значи има проблем.Ако си точно на 48 значи всичко е ОК.Виж моя сток лог. Там макс горивото е 47.45 (лимитирано от торк лимитъра) и въздуха е 821.Другия ми лог: Там макс горивото е 73,13 (общо с пилотното) и въздуха е 1006,2.Тоест, не очакваш въздуха да стане повече от 800 със сток картите.Направи лога и ще видим.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:И да смениш дебитомера колата няма да тръгне повече след 3000 оборота.Мотора след 3000 оборота със сток таблиците е като умрял кон.Направи един лог като махнеш напрежението на дебитомера и го замениш с общото количество впръскано гориво.За да върви колата освен въздух трябва и гориво.При измерен въздух 800 (а напрактика може би повече), смоук лимитъра реже горивото на 53.Но това не е проблем, защото на торк лимитъра максимума е 48.Това количество въздух позволява много повече гориво. Но то се реже поради друга причина (торк лимитър). Тоест причината за невървежа не е въздуха. Ако ще би турбо да се сложи, повече говиво няма да се инжектира.Ако в новия лог с горивото не си достигнал тези 48, значи има проблем.Ако си точно на 48 значи всичко е ОК.Виж моя сток лог. Там макс горивото е 47.45 (лимитирано от торк лимитъра) и въздуха е 821.Другия ми лог: Там макс горивото е 73,13 (общо с пилотното) и въздуха е 1006,2.Тоест, не очакваш въздуха да стане повече от 800 със сток картите.Направи лога и ще видим.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар