Колегите, как се сваля въпросното чудо?Развих един болт 10ка, има един болт за кръстата отвертка, но не е достъпен заради шайбата.Нима е нужно да се сваля шайбата?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на фазов датчик/датчик разпределителен вал 1.9 JTD
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Няма как да го свалиш без да свалиш колелото на разпределителния вал!Предупреждавам-тъй като е свален ремъка а трябва да се развие болта на колелото на разпределителния вал има опасност ако неволно се задвижи разпределителния вал докато се опитваш да му развиеш болта да удариш клапаните в буталото!За да избегнеш това те съветвам да врътнеш коляновия вал с 90 градуса.Това е при положение че си свалил ремъка след като си поставил валовете на белег!После има си инструменти с които може да се задържи колелото така че да не мръдне при развиването.И въпреки всичко ,ако преместиш коляновия вал ,няма как да се ударят бутала и клапани. Малкото болче за кръстата отвертка е лепено и ще видиш зор със него.Внимавай и със чукането че е направо върху датчика.Успех!
-
Главата е на килима в коридора, няма опасност за клапаните и буталата А болта на колелото нали си е с нормална резба?Благодаря за бързото включване!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар