Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

на колко години сменяте ангренажен ремък Sitlo 1.9 Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    на колко години сменяте ангренажен ремък Sitlo 1.9 Jtd

    Здравейте колеги, Съжелявам, че отварям нова тема но се рових вече час . Имам въпрос за ангренажния ремък и ролките на Stilo 1.9 JTD - от сервиза ми казаха, че се сменят на всеки 3 години или 70000 км. Аз вече карам 4та година но съм изминал не повече от 30000 км. Да набивам ли 400++ лв за смяната или няма смисъл още. Дадоха ми цена 380 лв за всички ремъци и ролки (с пистов ремък и 2те паразитни ролки) + 120 лв труд. В тая криза това са много бири ))))) Благодаря предварително за инфото. Поздрави,
    Фиат Стило 1.9 JTD

    #2
    Годините са 5, километрите около 50 000. Разбира се, всичко е относително.По-скоро можеш да караш още.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Мойто мнение е сменяй 600лв не са малко пари. но недаиси боже ..... отиваш на много повече. ПОздрави

      Коментар


        #4
        Ангренажния комплект на Dayco e na 165 лв.Смяната е към 50-100.Пистовия ремък и ролките не са чак такъв проблем и можеш да ги въртиш, докато се скапят.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          на по новите дизели на Фиат ,ангренажния комплект се сменя на 120 000 км или на 5 години ,оригиналните ремъци на ФПТ са с тефлонови нишки и издържат 120 000 км ,голчмо внимание изисква водната помпа , която трябва да се смени заедно с ремъка . понеже се задвижва от този ремък , за предпочитане е да се смени с оргинална ,
          Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
          ESP ASR CC HH MSR 6AB

          Коментар


            #6
            M5kov написа:
            Ангренажния комплект на Dayco e na 165 лв.Смяната е към 50-100.Пистовия ремък и ролките не са чак такъв проблем и можеш да ги въртиш, докато се скапят.
            Вземаш си един такъв за 165 + пистов за 18-20 лева, смяната е около 50-60 лева.На 5 години или 50-60 000 км
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              pixelbs написа:
              на по новите дизели на Фиат ,ангренажния комплект се сменя на 120 000 км или на 5 години ,оригиналните ремъци на ФПТ са с тефлонови нишки и издържат 120 000 км ,голчмо внимание изисква водната помпа , която трябва да се смени заедно с ремъка . понеже се задвижва от този ремък , за предпочитане е да се смени с оргинална ,
              проблема на помпите е със 16V моторите и си има решение - усилените комплекти на SKF и останалите производители
              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

              Коментар


                #8
                5 години или 50 хил. км преди това няма смисъл да набиваш пари.

                Коментар


                  #9
                  Да се изкажа и аз:точно преди един месец се бях зачудил и аз по този въпрос,защото на жената колата(Браво 1.9Д) беше на 20000км и 6год от както беше сменян ремъка.Купих САМО ремъка и го смених,като на стария нямаше никакви напуквания,драскотини или каквото и да било,даже надписите се четяха като на нов ремък.
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    Тея 5 години са нещо като застраховка, както и километрите.Реално може и повече да кара, но в предвид стареенето на материала не се препоръчва използването след тях.5-6-7 години хич не са малко време
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Купих колата 9.2011. Карам я вече 4-та година и имам още 3000 км. за да й направя 50 000 откакто е в мен. Мисля да не рискувам. Ще сменя комплект ремък, ролки и водна помпа. Пистовия ремък с ролките е на година. Не смятам да го сменям. Не съм сменял демпферна шайба, но при демонтажа ще преценя за смяна ли е.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар


                        #12
                        Ако е оригиналната хич не я пипай...
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Като стана въпрос-моето Стило като пали притриса много яко.Демпфера на маховика е добре.Според вас от шайбата на коляновия вал ли е.
                          STILO-2003-115 HP-JTD Power
                          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                          Коментар


                            #14
                            dianko dimitrov написа:
                            Като стана въпрос-моето Стило като пали притриса много яко.Демпфера на маховика е добре.Според вас от шайбата на коляновия вал ли е.
                            Колега има две или три теми за възела пистов ремък и ролки със снимки. Краткия отговор е ДА, може да е от нея. Но, може и да е от ролката на генератора. Може би си чувал, че тя е тъй-наречената фрайлауф ролка. Как се проверява? При свален ремък я хвани и рязко я завърти в посоката на движение на ремъка. После се опитай да я спреш с ръка. Ако ротора на генератора се опита да се върти със все ролката има проблем. Но ако той си се върти, а хванатата от теб ролка не, значи всичко е наред.
                            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                            Коментар


                              #15
                              dianko dimitrov написа:
                              Като стана въпрос-моето Стило като пали притриса много яко.Демпфера на маховика е добре.Според вас от шайбата на коляновия вал ли е.
                              Сваляш пистовия ремък и палиш без него-ако няма притрисане почваш да търсиш проблема по с-мата на пистовия ремък,ако има притрисане демпфера не ти е ОК.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X