Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125к проблемИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125к проблемИ

    Започваме от паленето. МНОГО ТРУДНО ПАЛИИндикатора за чека на мотора светва при подаване на контакт после угасва и после пак си светва. това е преди да се запали мотора. Колата НЕ ВЪРВИ. Мога да кажа че върви по зле и от чист дизел. Сменен е дебитомера положението е същото.Какво успях да направя: Палих гасих палих гасих и по едно време чека започна да си мига на интервали. Досетих се че това може да е самодиагностиката на автомобила. и записах грешките. номерата ся: 12, 49, 54, 55, 81 но никъде не успях да намеря какви са тези грешки. Заведох я и на диагностика: Закачаха я на 4 вида и на всичките излиза че не може да се свърже. Остава ми само единствено тези кодове които ми показа сама.Някой ако може да помогне с разчитането на грешките ще съм благодарен. В аутодатата 3.38 ги няма в интернет неможах да се натъкна на тях. И дали има вероятност вървежа да е плод и на ЕКУ-то да не е умряло напълно а част от него? Задавам си този въпрос с това че не може да закачим диагностика към него. Имаше и мнения че можела да е задрала авансаторната плочка на помпата но маалко не съм съгласен с това. Понеже незнам дали 2.4 имат лукас за това пояснявам че помпата е БОШ

    #2
    ЕКУ-то на тая кола е голям камък, за това не може да се вържете с него И аз го мъчих с Multiecuscan, ама май въобще го нямаше в списъка, не помня.Дебитомера не играе при паленето. Да нямаш някоя прецакана дюза?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Re: ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125к проблемИ

      STREPSILS написа:
      Започваме от паленето. МНОГО ТРУДНО ПАЛИИндикатора за чека на мотора светва при подаване на контакт после угасва и после пак си светва. това е преди да се запали мотора. Колата НЕ ВЪРВИ. Мога да кажа че върви по зле и от чист дизел. Сменен е дебитомера положението е същото.Какво успях да направя: Палих гасих палих гасих и по едно време чека започна да си мига на интервали. Досетих се че това може да е самодиагностиката на автомобила. и записах грешките. номерата ся: 12, 49, 54, 55, 81 но никъде не успях да намеря какви са тези грешки. Заведох я и на диагностика: Закачаха я на 4 вида и на всичките излиза че не може да се свърже. Остава ми само единствено тези кодове които ми показа сама.Някой ако може да помогне с разчитането на грешките ще съм благодарен. В аутодатата 3.38 ги няма в интернет неможах да се натъкна на тях. И дали има вероятност вървежа да е плод и на ЕКУ-то да не е умряло напълно а част от него? Задавам си този въпрос с това че не може да закачим диагностика към него. Имаше и мнения че можела да е задрала авансаторната плочка на помпата но маалко не съм съгласен с това. Понеже незнам дали 2.4 имат лукас за това пояснявам че помпата е БОШ
      Аз съм се свързвал успешно със такава кола!Помпата е Бош с елктроно управление от типа VP 37. Помпата няма авансаторна полчка.Правилното е авансаторно бутало,но в практиката ми не съм имал случай да намера подобно бутало блокирало,а те са същите и като на механичния Бош от старото поколение.Имам въпрос от кога имаш колата и винаги ли е била така при теб?Някой пипал ли е по някаква причина помпата?Убеден съм че проблема е в количествата впръсквано гориво от помпата,но преди преглед немога да изкажа мнение какво и е точно.Успех!

      Коментар


        #4
        Колата е много отдавна в ръцете ни. Никой не е пипал по нея. Светнала е лампата на чека и е спряла да върви. Някой да сподели тези мигания на чек лампатв какво ще означават? И лично тази кола съм я закачал преди на диагностика. И съм я чел а сега не мога със същата диагностика. Искам да попитам и за имобилайзера. Вграден е в главното ЕКУ или е отделна кутийка която подава информация че е правилния ключ на ЕКУ-то с две думи ако сменя ЕКУ-то трябва ли да го вземам с ключа или некво друго "врачуване" трябва да му се прави.

        Коментар


          #5
          Ето снимки от JTD105. И тук трябва да е същото, но при положение, че ти гасне лампичката CODE, не търси проблема в имобилайзера.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Проблема го търся в ЕКУ-то а не в имобилайзера. Въпроса беше дали ако подменя ЕКУ-то трябва да се шемети имобилайзера за да я запаля.

            Коментар


              #7
              STREPSILS написа:
              Проблема го търся в ЕКУ-то а не в имобилайзера. Въпроса беше дали ако подменя ЕКУ-то трябва да се шемети имобилайзера за да я запаля.
              За JTD105 мога да кажа със сигурност, че ако смениш само ЕКУ-то няма да запалиш.Трябва ти ново ЕКУ с транспондера от съответния му ключ или само ново ЕКУ с лека интервенция по него.За повече инфо [HOW TO] ECU EDC15C5 ресет на имо-то.При последния вариант първият поставен ключ се обучава като ЧЕРВЕН такъв. След това с него може да си обучиш други ключове. Пробвано е два пъти и работи.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                а,кой каза ,че проблема е в еку-то

                Коментар


                  #9
                  Не че нещо но АВТОМОБИЛА Е ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125кс. JTD-то мисля че няма нищо общо с въпросния автомобил. Та да попитам отново На Фиат Мареа 2.4 ТД 125 коня подменя EKU-то ще се налага ли допълнителна интервенция за да мога да го запаляПроблема не казвам че е в EKU-то но след като можех преди време да го прочета сега 4 диагностики не могат да обменят информация с него. За това се стремя за подмяната му с надежда ако нещо наполовина е заминало от него да го елиминирам като опция и да може да се свържем с него и да каже на къде да се насочим за премахване на проблемите и за оправянето на колата.

                  Коментар


                    #10
                    STREPSILS написа:
                    ...Та да попитам отново На Фиат Мареа 2.4 ТД 125 коня подменя EKU-то ще се налага ли допълнителна интервенция за да мога да го запаля...
                    Да.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      STREPSILS написа:
                      ...Та да попитам отново На Фиат Мареа 2.4 ТД 125 коня подменя EKU-то ще се налага ли допълнителна интервенция за да мога да го запаля...
                      Да.
                      И тя се състои във?

                      Коментар


                        #12
                        В смяната на имобилайзера и ключа. Огледа ли си хубаво бушоните?Сигурен ли си, че се свързваш през точната букса за диагностика, понеже има отделни за АБС, Еърбег и прочие.Прочетох, че и преди си го правил, но все пак да попитам.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Пич като ти писне от нея да не вземеш да я хвърлиш на вторични.Не че нещо ама е нелош подарък! :D

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Палих гасих палих гасих /Та това да не е крушка в детската на която децата си играят .Загубила е връзка с ECU
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X