Започваме от паленето. МНОГО ТРУДНО ПАЛИИндикатора за чека на мотора светва при подаване на контакт после угасва и после пак си светва. това е преди да се запали мотора. Колата НЕ ВЪРВИ. Мога да кажа че върви по зле и от чист дизел. Сменен е дебитомера положението е същото.Какво успях да направя: Палих гасих палих гасих и по едно време чека започна да си мига на интервали. Досетих се че това може да е самодиагностиката на автомобила. и записах грешките. номерата ся: 12, 49, 54, 55, 81 но никъде не успях да намеря какви са тези грешки. Заведох я и на диагностика: Закачаха я на 4 вида и на всичките излиза че не може да се свърже. Остава ми само единствено тези кодове които ми показа сама.Някой ако може да помогне с разчитането на грешките ще съм благодарен. В аутодатата 3.38 ги няма в интернет неможах да се натъкна на тях. И дали има вероятност вървежа да е плод и на ЕКУ-то да не е умряло напълно а част от него? Задавам си този въпрос с това че не може да закачим диагностика към него. Имаше и мнения че можела да е задрала авансаторната плочка на помпата но маалко не съм съгласен с това. Понеже незнам дали 2.4 имат лукас за това пояснявам че помпата е БОШ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125к проблемИ
Collapse
X
-
ЕКУ-то на тая кола е голям камък, за това не може да се вържете с него И аз го мъчих с Multiecuscan, ама май въобще го нямаше в списъка, не помня.Дебитомера не играе при паленето. Да нямаш някоя прецакана дюза?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Re: ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125к проблемИ
STREPSILS написа:Започваме от паленето. МНОГО ТРУДНО ПАЛИИндикатора за чека на мотора светва при подаване на контакт после угасва и после пак си светва. това е преди да се запали мотора. Колата НЕ ВЪРВИ. Мога да кажа че върви по зле и от чист дизел. Сменен е дебитомера положението е същото.Какво успях да направя: Палих гасих палих гасих и по едно време чека започна да си мига на интервали. Досетих се че това може да е самодиагностиката на автомобила. и записах грешките. номерата ся: 12, 49, 54, 55, 81 но никъде не успях да намеря какви са тези грешки. Заведох я и на диагностика: Закачаха я на 4 вида и на всичките излиза че не може да се свърже. Остава ми само единствено тези кодове които ми показа сама.Някой ако може да помогне с разчитането на грешките ще съм благодарен. В аутодатата 3.38 ги няма в интернет неможах да се натъкна на тях. И дали има вероятност вървежа да е плод и на ЕКУ-то да не е умряло напълно а част от него? Задавам си този въпрос с това че не може да закачим диагностика към него. Имаше и мнения че можела да е задрала авансаторната плочка на помпата но маалко не съм съгласен с това. Понеже незнам дали 2.4 имат лукас за това пояснявам че помпата е БОШ
Коментар
-
Колата е много отдавна в ръцете ни. Никой не е пипал по нея. Светнала е лампата на чека и е спряла да върви. Някой да сподели тези мигания на чек лампатв какво ще означават? И лично тази кола съм я закачал преди на диагностика. И съм я чел а сега не мога със същата диагностика. Искам да попитам и за имобилайзера. Вграден е в главното ЕКУ или е отделна кутийка която подава информация че е правилния ключ на ЕКУ-то с две думи ако сменя ЕКУ-то трябва ли да го вземам с ключа или некво друго "врачуване" трябва да му се прави.
Коментар
-
Ето снимки от JTD105. И тук трябва да е същото, но при положение, че ти гасне лампичката CODE, не търси проблема в имобилайзера."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
STREPSILS написа:Проблема го търся в ЕКУ-то а не в имобилайзера. Въпроса беше дали ако подменя ЕКУ-то трябва да се шемети имобилайзера за да я запаля.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Не че нещо но АВТОМОБИЛА Е ФИАТ МАРЕА 2.4 ТД 125кс. JTD-то мисля че няма нищо общо с въпросния автомобил. Та да попитам отново На Фиат Мареа 2.4 ТД 125 коня подменя EKU-то ще се налага ли допълнителна интервенция за да мога да го запаляПроблема не казвам че е в EKU-то но след като можех преди време да го прочета сега 4 диагностики не могат да обменят информация с него. За това се стремя за подмяната му с надежда ако нещо наполовина е заминало от него да го елиминирам като опция и да може да се свържем с него и да каже на къде да се насочим за премахване на проблемите и за оправянето на колата.
Коментар
-
В смяната на имобилайзера и ключа. Огледа ли си хубаво бушоните?Сигурен ли си, че се свързваш през точната букса за диагностика, понеже има отделни за АБС, Еърбег и прочие.Прочетох, че и преди си го правил, но все пак да попитам."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар