Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с ДОБЛО 1.9 100 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с ДОБЛО 1.9 100 коня

    здравейте колеги,доста четох по проблема ми и неможах да открия решение.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕкакто си вървеше и пееше,така умря.от тогава големи мъки.пали трудно с много въртене, работи 2-3 секунди и гасне.и мирише на нафта от аспухафилтър нов.в резервоара всичко е перфектно/няма и прашинка/.закачих я на ауто ком 4 пъти и след всяко гаснене ми излиза само една грешка /019160-непознат код за грешка/и немога да разбера каква.мислех си за ДКВ,по прочетеното разбрах че ще гасне като загре е,а тя горката едвам пали да не говорим да загрее.първият път когато го направи беше загряла и едвам стигнах до гаража,гасна ми над 30 пъти.

    #2
    Re: проблем с ДОБЛО 1.9 100 коня

    nikolov_ico написа:
    здравейте колеги,доста четох по проблема ми и неможах да открия решение.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕкакто си вървеше и пееше,така умря.от тогава големи мъки.пали трудно с много въртене, работи 2-3 секунди и гасне.и мирише на нафта от аспухафилтър нов.в резервоара всичко е перфектно/няма и прашинка/.закачих я на ауто ком 4 пъти и след всяко гаснене ми излиза само една грешка /019160-непознат код за грешка/и немога да разбера каква.мислех си за ДКВ,по прочетеното разбрах че ще гасне като загре е,а тя горката едвам пали да не говорим да загрее.първият път когато го направи беше загряла и едвам стигнах до гаража,гасна ми над 30 пъти.
    Така е защото търсите само грешки!Опита ли се да гледаш живи данни по време на работа колкото и лоша да е тя?С аутокома се работи малко по-бавно до като се превъртат различните показания.От грешката мисля че става дума за голяма разлика между искано и действително налягане в рейката.Причините могат да са няколко ,като нормално е да се заподозрат регулатора и/или някоя дюза.Успех!

    Коментар


      #3
      Re: проблем с ДОБЛО 1.9 100 коня

      колега живи данни не сме гледали,а и за няколко секунди какво ли ще видим.преди малко едно маисторче доиде и замери дюзите.каза че работят.и ме насочи към ДКВ.утре съм зает и няма да мога да я погледна,ако някои се сети нещо да пише.

      Коментар


        #4
        Аз виждам това което ме интересува точно за тези няколко секунди!!!!

        Коментар


          #5
          проблема е решен!!!оказа се при последното зареждане са ми счупили гърловината на резервоара.от там е влизала вода и кал колкото си пожелаете.него взех под внимание,защото преди 2-3 месеца сменях филтъра и в стария нямаше нищо.смених регулатора на помпата и пак същата работа,взех трети и пак.накрая свалих третия да го върна и преди да монтирам чисто новия на BOSCH огледах и забелязах много малко вода и от там малко по малко открих проблема.сега ще свалям резервоара.благодаря на колегата които ми обърна внимание!!!

          Коментар

          Working...
          X