Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Както излезе е ясно, че тези от 150к.с имат повече дебит. Сега остава въпроса дали със ори софтуер на 105 ще пръскат повече.
    Отговорил съм на този въпрос още в първото си мнение в темата. Колата ще върви повече и без ремап, но това не означава, че ще е добре.Едва ли ще се счупи мотора от тази манипулация, но ще е много по- добре и ще върви повече с един хубав ремап :D
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #17
      колега не се занимавай с глупости.Чета по нагоре че всичко ще е наред - няма да е наред. защо ?като сложиш по голями дюзи следователно повече гориво а се знае че сместа е гориво въздух за да има ефект ще трябва и въздух което от своя страна ще трябва ремап да се сменят горивните карти - повече гориво от новите дюзи и повече въздух. а до колко ще позволи стоковата турбина е друг въпрос. Разликата в дузите е диаметъра на отворите. смяна на едни дюзи води до смяна на много други работи. ако искаш да върви колата и да е добре. ако искаш само да ги смениш само за идеята добре.Поздрави.

      Коментар


        #18
        Taka и така осрахме темата (отново) на Чавето ще му кажа, че след средата на 2001г. дюзите на 140 и 150к.с. са еднакви !!!
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Taka и така осрахме темата (отново) на Чавето ще му кажа, че след средата на 2001г. дюзите на 140 и 150к.с. са еднакви !!!
          И все пак спора между нас двамата е, 068 и 119 според теб са напълно еднакви. Според мен са еднакви само разпръсквачите на 068 и 119 Съгласен?

          Коментар


            #20
            Спора беше, че 119 са и в 140 и в 150к.с.Просто след 2001г. средата.Иначе за другото сигурно си прав, там не споря.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              на колегата мога да кажа че от тия дюзи файда няма да има никаква само по зле ще стане .... едно ремапче с един боост контролер на 1.2 бара с една права тръба на 55мм с крайно гърне и е готов да наказва всевъзможни "бързи" коли от по горен клас и всичко това за едни 400 + - 50лв .... знам го от отличен опит както и други хора... като му посвикне да сменя с по голямо турбо и готово .... кво почнахте да спорите за тия дюзи не ви разбирам , казвайте му на момчето квото иска да знае споделете опит ... какво се дърлите тука EMZO като настоящ мапер може да предложи на момчето да му направи един ремап и ако му хареса (а то ще му хареса ) да се откаже от тези дюзи ... вероятно ми схванахте идеята . 200 -250 лв един добър ремап и ще забрави за тия дюзи

              Коментар

              Working...
              X