Има ли смисъл да сложа на стоково JTD на Алфа 105 коня дюзи от JTD 150 2.4 ще има ли промяна в вървенето и дали трябва да сменям други неща освен дюзите като компютър и други. Засега неискам да слагам чип на колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 коня
Collapse
X
-
Компютъра не се сменя или чипосва, а се закача с кабел и му се променят параметрите. Казва му се "ремап". Като сложиш по-големи дюзи, трябва да се увеличи и подаваното гориво > да се ремапне компютъра."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Re: Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 ко
Raiko0 написа:Има ли смисъл да сложа на стоково JTD на Алфа 105 коня дюзи от JTD 150 2.4 ще има ли промяна в вървенето и дали трябва да сменям други неща освен дюзите като компютър и други. Засега неискам да слагам чип на колата.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
chaveto написа:Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:chaveto написа:Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.
Коментар
-
chaveto написа:Аз доколкото знам се ползват три модела дюзи при тези мотори 002, 068 и 119. Няма значение дали е 1.9 или 2.4 дюзите са еднакви.Като при 2.4 при Ланча положението е такова. 002 - 135к.с Евро2068 - 140к.с Евро3119 - 150к.с Евро3При 1.9 моторите не знам точно при кои коне кой модел дюзи се ползва и затова не ги пиша. Разликата между 1.9 и 2.4 е един цилиндър.Затова няма никакво значение дали дюзата ще е от Алфа/Ланча/Фиат 1.9 или 2.4 а тези дюзи може да се слагат и на Мерцедес Автора така е задал въпроса защото според мен има дюзи от 2.4 150к.с или защото си мисли, че на неговото 105 сложи дюзи от 150 и ще стане поне 130к.с. Може, но ще му трябва още един цилиндър :DFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vgeorgiev написа:@mitaka_neikov, а ти защо си сменил дюзите на твоята кола ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Благодаря за отговора. Предполагам и ГНП-то е сменено с такова от 2.4. Дебита на 1.9 помпата май не стига за повече от 75мм3.mitaka_neikov написа:vgeorgiev написа:@mitaka_neikov, а ти защо си сменил дюзите на твоята кола ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Благодаря за отговора. Предполагам и ГНП-то е сменено с такова от 2.4. Дебита на 1.9 помпата май не стига за повече от 75мм3.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
chaveto написа:mitaka_neikov написа:chaveto написа:Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
naskobg написа:@chaveto, забравяш настройките на горивните таблици (и не само). Това е основната разлика.Това, което казва колегата - ремап. Или иначе казано промяна в картите (таблиците).Само да вметна на 2.4 JTD 135 и на 1.9 JTD 105 дюзите са еднакви BOSCH 0445110002 :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар