Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 коня

    Има ли смисъл да сложа на стоково JTD на Алфа 105 коня дюзи от JTD 150 2.4 ще има ли промяна в вървенето и дали трябва да сменям други неща освен дюзите като компютър и други. Засега неискам да слагам чип на колата.
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105 k.c

    #2
    Компютъра не се сменя или чипосва, а се закача с кабел и му се променят параметрите. Казва му се "ремап". Като сложиш по-големи дюзи, трябва да се увеличи и подаваното гориво > да се ремапне компютъра.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Re: Ще има ли промяна в вървежа ако сложа дюзи от JTD 150 ко

      Raiko0 написа:
      Има ли смисъл да сложа на стоково JTD на Алфа 105 коня дюзи от JTD 150 2.4 ще има ли промяна в вървенето и дали трябва да сменям други неща освен дюзите като компютър и други. Засега неискам да слагам чип на колата.
      Отговора е, че логически няма смисъл. Колата ще върви повече от моментното и състояние, предполагам ще се вдигне и малко разхода, възможно е да приклаща леко обороти на празен ход, както и да пуши повечко при рязко подаване на газ. Компютъра няма да е настроен да работи с тези дюзи.От друга страна, за парите за които ще си вземеш тези 4 дюзи, че може и по- малко, може да си направиш ремап и колата ти да върви повече отколкото ако и смениш дюзите с въпросните. Няма да се занимаваш със смяна на дюзи. Ако дюзите са ти добри няма никакъв смисъл да ги разбутваш.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #4
        Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.
          За да не се бърка автора, ще напомня, че темата е за дюзи от 2.4 ЖТД 150 на ЖТД 105, а не на 2.4 ЖТД 140.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #6
            mitaka_neikov написа:
            chaveto написа:
            Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.
            За да не се бърка автора, ще напомня, че темата е за дюзи от 2.4 ЖТД 150 на ЖТД 105, а не на 2.4 ЖТД 140.
            Аз доколкото знам се ползват три модела дюзи при тези мотори 002, 068 и 119. Няма значение дали е 1.9 или 2.4 дюзите са еднакви.Като при 2.4 при Ланча положението е такова. 002 - 135к.с Евро2068 - 140к.с Евро3119 - 150к.с Евро3При 1.9 моторите не знам точно при кои коне кой модел дюзи се ползва и затова не ги пиша. Разликата между 1.9 и 2.4 е един цилиндър.Затова няма никакво значение дали дюзата ще е от Алфа/Ланча/Фиат 1.9 или 2.4 а тези дюзи може да се слагат и на Мерцедес Автора така е задал въпроса защото според мен има дюзи от 2.4 150к.с или защото си мисли, че на неговото 105 сложи дюзи от 150 и ще стане поне 130к.с. Може, но ще му трябва още един цилиндър :D

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Аз доколкото знам се ползват три модела дюзи при тези мотори 002, 068 и 119. Няма значение дали е 1.9 или 2.4 дюзите са еднакви.Като при 2.4 при Ланча положението е такова. 002 - 135к.с Евро2068 - 140к.с Евро3119 - 150к.с Евро3При 1.9 моторите не знам точно при кои коне кой модел дюзи се ползва и затова не ги пиша. Разликата между 1.9 и 2.4 е един цилиндър.Затова няма никакво значение дали дюзата ще е от Алфа/Ланча/Фиат 1.9 или 2.4 а тези дюзи може да се слагат и на Мерцедес Автора така е задал въпроса защото според мен има дюзи от 2.4 150к.с или защото си мисли, че на неговото 105 сложи дюзи от 150 и ще стане поне 130к.с. Може, но ще му трябва още един цилиндър :D
              При 1.9 002 - 105к.с. Евро2068 - 100к.с. и 110к.с. евро3119 - 115к.с. Евро3Разликата между двата вида Евро 3 дюзи не е никак голяма и няма да има почти никаква разлика. Те са си с по шест дупки на разпрасквача с еднакви размери, но според Бош пръскат различно.119 пръска малко повече.Дюзите 002 са с по 5 дупки, но са малко по-големи от тези на Евро3 дюзите.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                @mitaka_neikov, а ти защо си сменил дюзите на твоята кола ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  vgeorgiev написа:
                  @mitaka_neikov, а ти защо си сменил дюзите на твоята кола ?
                  Отговора е повече от ясен, както стана ясно Евро 3 дюзите пръскат повече.Но аз не карам с ненастроен компютър, както мисли да прави автора на темата, а съм си го настроил А за турбото, с което е колата ГТ1544, Евро 2 дюзите са повече от достатъчни и няма никакъв смисъл от смяна, особено ако се кара с ненастроен компютър.Това си е мое мнение де, всеки си кара и прави по колата каквото си иска.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    @chaveto, забравяш настройките на горивните таблици (и не само). Това е основната разлика.Това, което казва колегата - ремап. Или иначе казано промяна в картите (таблиците).

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за отговора. Предполагам и ГНП-то е сменено с такова от 2.4. Дебита на 1.9 помпата май не стига за повече от 75мм3.
                      mitaka_neikov написа:
                      vgeorgiev написа:
                      @mitaka_neikov, а ти защо си сменил дюзите на твоята кола ?
                      Отговора е повече от ясен, както стана ясно Евро 3 дюзите пръскат повече.Но аз не карам с ненастроен компютър, както мисли да прави автора на темата, а съм си го настроил А за турбото, с което е колата ГТ1544, Евро 2 дюзите са повече от достатъчни и няма никакъв смисъл от смяна, особено ако се кара с ненастроен компютър.Това си е мое мнение де, всеки си кара и прави по колата каквото си иска.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        vgeorgiev написа:
                        Благодаря за отговора. Предполагам и ГНП-то е сменено с такова от 2.4. Дебита на 1.9 помпата май не стига за повече от 75мм3.
                        Имам тема в темите за гонките, ако ти е интересно, там е описано какво съм правил по колата си.С този въпрос се отклоняваме от темата на автора, но ще отговоря на въпроса. 1.9 помпата може повече.
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          mitaka_neikov написа:
                          chaveto написа:
                          Либрата ми беше 140к.с и сложих дюзи от 150. Никакви ремапи не съм правил, разхода и беше доста приличен както и вървенето. Сажди зад мен не е имало.
                          За да не се бърка автора, ще напомня, че темата е за дюзи от 2.4 ЖТД 150 на ЖТД 105, а не на 2.4 ЖТД 140.
                          Аз доколкото знам се ползват три модела дюзи при тези мотори 002, 068 и 119. Няма значение дали е 1.9 или 2.4 дюзите са еднакви.Като при 2.4 при Ланча положението е такова. 002 - 135к.с Евро2068 - 140к.с Евро3119 - 150к.с Евро3При 1.9 моторите не знам точно при кои коне кой модел дюзи се ползва и затова не ги пиша. Разликата между 1.9 и 2.4 е един цилиндър.Затова няма никакво значение дали дюзата ще е от Алфа/Ланча/Фиат 1.9 или 2.4 а тези дюзи може да се слагат и на Мерцедес Автора така е задал въпроса защото според мен има дюзи от 2.4 150к.с или защото си мисли, че на неговото 105 сложи дюзи от 150 и ще стане поне 130к.с. Може, но ще му трябва още един цилиндър :D
                          Само да вметна на 2.4 JTD 135 и на 1.9 JTD 105 дюзите са еднакви BOSCH 0445110002
                          FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                          Коментар


                            #14
                            naskobg написа:
                            @chaveto, забравяш настройките на горивните таблици (и не само). Това е основната разлика.Това, което казва колегата - ремап. Или иначе казано промяна в картите (таблиците).
                            Аз не говоря за ремап и т.н. Просто ми беше направена забележка, че ставало въпрос за дюзи от 150к.с и няма да се слагат на 140к.с.Затова трябваше да изясним, че дюзите са еднакви при 2.4 и 1.9Както излезе е ясно, че тези от 150к.с имат повече дебит. Сега остава въпроса дали със ори софтуер на 105 ще пръскат повече.
                            Само да вметна на 2.4 JTD 135 и на 1.9 JTD 105 дюзите са еднакви BOSCH 0445110002 :D
                            Мисля, че аз казах същото

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Както излезе е ясно, че тези от 150к.с имат повече дебит. Сега остава въпроса дали със ори софтуер на 105 ще пръскат повече.
                              Ще пръскат повече от стоковите,нищо че няма ремап.И да колата ще тръгне повече.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X