Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква гарнитура след шлайф на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Гледах ти един по-стар клип за климатроника - там работи по-различно, не толкова металически. Да не би колектора да издиша нещо? При мен на Мареата имаше подобен ефект преди да притегна болтовете на колектора.

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      Много е трудно от телефон да се усети, но на първия клип ми мърка идеално на мен. На втория чух как се промени звука на около 40 км/ч, но нямам идея защо.
      Наистина е трудно, но си усетил какво се случва на 40. Отвън изглежда много по добре и всеки които я чуе ми казва, че нещо не съм добре. Вътре обаче и под товар положението е друго. Всичко съм стягал с динамометричен ключ и не ми се вярва да има нещо хлабаво.
      Едно разбрах че този мотор е много "крив" за правилно зацепване!Не знам до каква степен е бил разглобяван,но определено има ангренаж който е мъка за механика!
      5-пъти съм зацепвал такъв и за мен не е нещо сложно, монтиран в Еспас е трудно защото е отдолу под предното стъкло.Само главата беше свалена, по натам не съм стигал. Главата беше ремонтирана изцяло, нови клапани, водачи, легла.....Корекцията на дюзите в момента варира +- 0.2-0.6 Всичко друго изглежда нормално като изключим това, че се промениха показанията на дебитомера. Преди показанията на празен ход бяха 45-46кг/ч сега има 58-60кг/чДнес ще нося дюзите на стенд, преди 30к всички параметри бяха в зелено.Вчера докато си говорих с приятели.... и се заговорихме за дюзите. Та едно приятелче което искаше да помогне е чистило дюзите с телена четка, взел най меката четка, но все пак ги е търкал по върха на разпръсквача яко докато светнат. Според един лешпер който се занимава с ремонт на такива неща май там се крие тракането, затова и казах, че ще споделя по късно за това. Просто не исках да ви давам насоки за да не ви подведа в мненията.

      Коментар


        #18
        Баси... телена четка. Смени ги, така и така си ги свалил.

        Коментар


          #19
          Не виждам причина в това че е почистена външната повърхност на разпръсквача да предизвика тракане.Като казвам че мъчно зацепването има в предвид че се ползват инструменти за блокиране на колянов вал и и двата разпределителни вала.Извинявай за въпроса ,но ти ползваш ли ги за зацепването?Ако можеш да гарантираш че всичко е така както трябва на 100%,то причина за твърдата работа остава във дюзите.Успех!

          Коментар


            #20
            Ползвам инструменти за зацепването, въобще и не съм си помислял да зацепвам без тях. Едната дюза я извадих с мокър разпръсквач, все едно е напълнила буталото и се е топнал разпръсквача. На други две пък не ми харесаха два от отворите на разпръсквачите, като това съм го гледал с лупа. Човека на който съм ги дал каза, че ще ги почисти на ултра звук и след това ще ги гледа на микроскоп и ако съм ги омазал ще трябва ремонт. Не се препоръчвало механично почистване там защото имало вероятност да се нарани някой отвор.

            Коментар


              #21
              почистването става само с препарат за нагар и с мек парцал,но също трябва да знаеш,че ефекта е нищожен

              Коментар


                #22
                Какви препарати, какви 5 лв.?Ако има боклук, който е оцелял на разпръсквача при 1300+ бара, то той заслужава да бъде там и вие не може да му влияете. Чистене с телена четка? Кажи честно!
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  е, смъкнат разпръсквач,аз не бих го сложил без да го почистя,но не и с телена четка(това дори не ми се коментира)

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    е, смъкнат разпръсквач,аз не бих го сложил без да го почистя,но не и с телена четка(това дори не ми се коментира)
                    Както казах телената четка е мека и най вероятно не е това което си представяте, размерите са и колкото на четка за зъби и косъмчетата са съвсем тънки и меки. Човека от къде да знае, че не трябва, трудно се търкало и взел телената:D Както и да е, нищо не се е случило с разпръсквачите. Три от тях са без никакви проблеми, но четвъртия инжектор влиза в червеното.Ограденото в зелено беше в червено, това е след смяна на клапан и още някакви неща ама не запомних какво точно е сменял лешпера. Още не съм пробвал какъв ще е ефекта, само я палих на място и работи доста по меко, също така няма сажди при форсиране на място.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #25
                      Определено твърдата работа и тракането е било от дюзата. Не е от дебелината на гарнитурата или от нещо друго. В момента мотора си работи меко без никакви вибрации, тракания... под товар.

                      Коментар

                      Working...
                      X