Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква гарнитура след шлайф на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква гарнитура след шлайф на глава

    Едни казват, че след шлайф на глава е нужно да се сложи по дебела гарнитура. Други казват, че само блока ако се шлайфа се слага по дебела гарнитура и вече не знам на кой да вярвам. Ако разпръсквачите слязат по надолу към буталото дали е възможно двигателя да започне да работи по твърдо. Защото реално след шлайф и стандартна гарнитура се получава точно това.

    #2
    И кой е двигателя на който трепериш?

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      И кой е двигателя на който трепериш?
      Не му треперя на двигателя. Просто искам да знам дали наистина трябва по дебела гарнитура и ако се сложи дали ще утихне двигателя.

      Коментар


        #4
        Трудно се прави коментар без да се дадене нещо конкретно а и както гледам и се докачаш.Изплюй камъчето.

        Коментар


          #5
          Не няма проблеми.. много ли е шлайфана та задаваш такъв въпрос ?
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Трудно се прави коментар без да се дадене нещо конкретно а и както гледам и се докачаш.Изплюй камъчето.
            2.2dCi G9T 743 е кода на двигателя.
            Не няма проблеми.. много ли е шлайфана та задаваш такъв въпрос ?
            Главата е шлайфана два пъти при мен. Първия път главата не беше стегната както трябва от хората които са отваряли преди мен и духна гарнитура. Втория път се отваря за да се прави пълен ремонт на главата, като се заварява между два клапана и предполагам отново е шлайфана, всъщност тя си беше шлайфана, но с колко не знам.

            Коментар


              #7
              това е мотор с директно впръскване,а горивната му камера е в буталото.точно затова,производитела е определил гарнитурата по това колко стърчи буталото от цилиндровия блок.с една дума със шлайфа ти не променяш големината на горивната камера,следователно слагаш същата гарнитура.на самата гарнитура трябва да има числа или някакви белези и по тях и я купуваш.не забравяй ,че може да има и 2-3 размера нормални гарнитури,така,че ти трябва да вземеш същата като твоята

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                това е мотор с директно впръскване,а горивната му камера е в буталото.точно затова,производитела е определил гарнитурата по това колко стърчи буталото от цилиндровия блок.с една дума със шлайфа ти не променяш големината на горивната камера,следователно слагаш същата гарнитура.на самата гарнитура трябва да има числа или някакви белези и по тях и я купуваш.не забравяй ,че може да има и 2-3 размера нормални гарнитури,така,че ти трябва да вземеш същата като твоята
                + 1

                Коментар


                  #9
                  Същата мога да взема, но дали е точната? Вдигам телефона и поръчвам като питам дали имат други размери. Навсякъде ми казват, че намат размери. Питал съм в Рено и там отговора е същия, значи явно за този мотор не се предлагат различни дебелини. Сега остава въпроса от какво работи твърдо и дали наистина има значение това, че разпръсквача е на друго мвсто спрямо буталото.

                  Коментар


                    #10
                    В Старса проверява ли?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      по принцип има мотори,които си излизат от завода само с един размер гарнитура(мерцедес),а има и такива ,които използват 2-3 вида гарнитури различни по дебелина.в твоя случай трябва да чукнеш рамата и да ти излезе големината.не забравяй,че е възможно и тази която е в момента монтирана да не е същата,затова не рискувай.за твърдата работа-може наистина да е от по-тънка гарнитура,съответно по-голяма степен на сгъстяване,отам и по-голяма детонация,но може да бъде и от много други неща

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Същата мога да взема, но дали е точната? Вдигам телефона и поръчвам като питам дали имат други размери. Навсякъде ми казват, че намат размери. Питал съм в Рено и там отговора е същия, значи явно за този мотор не се предлагат различни дебелини. Сега остава въпроса от какво работи твърдо и дали наистина има значение това, че разпръсквача е на друго мвсто спрямо буталото.
                        Твърдата работа били я описал.Това във всички режими ли е или само на празен ход?Това със положението на разпръсквача го забрави!Ако толкова те притеснява можеш да преместиш дюзата нагоре със други подложни шайби.Сега малко празни приказки ,но ме сърби езика:Обикновено когато мотора работи твърдо обвиняваме момента на впръскване или казваме че е в предвърение.Де факто впръскването се е извършило преди буталото да достигне дадено положение.При теб след като си шлайфал главата се получава даже обратното!!!Успех!

                        Коментар


                          #13
                          Твърдата работа най вече се усеща при ускорение на малка предавка. Като цяло работата на мотора стана по твърда и шумна. Преди на място почти не се чуваше, че работи като стоиш отвън. По време на движение (ускорение) се чуваше нещо съвсем леко в купето. В момента на място усещам вибрации и чувам мотора вътре. По време на ускорение се чува едно кръъъъъъ утихва за секунда и отново кръъъъъъъъъ докато не върна газта. На ниска предавка дори и да го закротя отново се чува кръъъъъъъ, но слабо. При по висока скорост или голяма предавка като я закротя и нищо не се чува. Отнема ли газта по време на движение и всичко утихва и не се чува нищо. Затова си мислч, че проблема не е механичен. Направил съм няколко клипа с телефона и ще видя да ги кача за повече яснота.https://www.youtube.com/watch?v=f43J...e=youtu.beНа втория клип се чува как давам газ и малко след това започва да прави кръъъъъъ.П.С първо изгледайте клиповете и кажете какво мислите пък после ще ви кажа нещо което разбрах преди малко.

                          Коментар


                            #14
                            От клиповете чесно не можах да си създам представа за проблема.Няма как да направя съпоставка между преди и сега!Едно разбрах че този мотор е много "крив" за правилно зацепване!Не знам до каква степен е бил разглобяван,но определено има ангренаж който е мъка за механика!

                            Коментар


                              #15
                              Много е трудно от телефон да се усети, но на първия клип ми мърка идеално на мен. На втория чух как се промени звука на около 40 км/ч, но нямам идея защо.

                              Коментар

                              Working...
                              X