За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакуум клапан при чист дизел
Collapse
X
-
Re: Вакуум клапан при чист дизел
Fiat_Punto11 написа:За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.
-
Re: Вакуум клапан при чист дизел
specialista написа:Fiat_Punto11 написа:За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
specialista написа:То няма никакво значение каква марка е колата.Има няколко производителя на горивна апаратура и вграждат на всички марки едно и също с дребни различия.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар