Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вакуум клапан при чист дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вакуум клапан при чист дизел

    За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Re: Вакуум клапан при чист дизел

    Fiat_Punto11 написа:
    За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.
    Щеше да е по-лесно ако беше показал една снимка на системата за която питаш.Затова ще отговоря така: термина "чист" дизел е крайно неподходящ,казва се атмосферен дизел,което ще рече че е без турбо.После тези вакум клапи обикновено управляват принудителния повишен празен ход! Зависи от изпълнението.Вакума е постоянен във състемата щом мотора се завърти,а зада стигне до клапата минава през елктомагнитен клапан.Той от своя страна се управлява от накакъв конторлер и в зависимист от зададените параметри(обикновено температура,включване на климатик,или спад на оборотите под нужното)се активира или деактивира.Поздрави!

    Коментар


      #3
      Re: Вакуум клапан при чист дизел

      specialista написа:
      Fiat_Punto11 написа:
      За какво служи вакум клапана при чист дизел . тоест вакум помпта създава вакум в високите обороти и го опъва минава преди това през датчик обаче и тогава опъва вакум клапана които завършва с жило и отива на нафтовата помпа. Каква е идеята ? Какво прави този вакум клапан при високи обороти и защо има датчик преди него.
      Щеше да е по-лесно ако беше показал една снимка на системата за която питаш.Затова ще отговоря така: термина "чист" дизел е крайно неподходящ,казва се атмосферен дизел,което ще рече че е без турбо.После тези вакум клапи обикновено управляват принудителния повишен празен ход! Зависи от изпълнението.Вакума е постоянен във състемата щом мотора се завърти,а зада стигне до клапата минава през елктомагнитен клапан.Той от своя страна се управлява от накакъв конторлер и в зависимист от зададените параметри(обикновено температура,включване на климатик,или спад на оборотите под нужното)се активира или деактивира.Поздрави!
      Благодаря колега разясниха ми се някой неща . Просто по питах как работи , понеже се чудя защо няма вакум. Двигателя не е фиат. Но понеже нямам по компетентни които да ми отговорят.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        То няма никакво значение каква марка е колата.Има няколко производителя на горивна апаратура и вграждат на всички марки едно и също с дребни различия.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          То няма никакво значение каква марка е колата.Има няколко производителя на горивна апаратура и вграждат на всички марки едно и също с дребни различия.
          ще тракна една снимка на лично да ми разясниш ... Ако имаш желание и време
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            ОК!

            Коментар

            Working...
            X