Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разпръзквачи тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    С паста можеш да го уплътниш,но конуса как го докарваш?
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #32
      кроко61 написа:
      Щом стигна до класа на точност и си наясно с класовете му значи ме разбра Поздрави и да не се заяждаме
      О, аз не се заяждам.Директо заявявам,че това няма как да стане!За товое успокоение далеч назад във времето и аз съм правил опити.Тогава беше оправдано да си играя само по една причина-нямаше от къде да се намерят нови.Не че нещо се е получавало,освен да заблудиш някой в това.Така че нямам нужда да ме убеждаваш в противното.При положение че повечето щифтови разпръсквачи са на цена 25-30 лв. ти ми кажи струва ли си да пробваш та дори и за спорта!Поздрави!

      Коментар


        #33
        Никой във нищо не съм убеждавал и не убеждавам Винаги давам насоки към готови решения Щом съм го направил аз значи е възможно И е крайно време да идваме на срещите и да си говорим и обменяме опит а не да си пожелаваме успех през нета Това е форум и не си правя пазар на уменията
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #34
          кроко61 написа:
          Никой във нищо не съм убеждавал и не убеждавам Винаги давам насоки към готови решения Щом съм го направил аз значи е възможно И е крайно време да идваме на срещите и да си говорим и обменяме опит а не да си пожелаваме успех през нета Това е форум и не си правя пазар на уменията
          Виж какво приятелче,айде да я спрем тая тема.За мен няма значение кой е събеседника ми, но тук се лансира нещо което е в противосес на техникатаи няма как да толерирам това. Това не е решение камо ли то готово такова! И какво си направил нови разпръсквачи ли?Или си дал нов живот на старите?Сам разбираш че няма да ти повярвам.Нито съм ги прегледал преди да се заиграеш със тях ,нито след това.Остава само твърдението ти че си направил нещо.Дано е така,аз не съм ти душманин. Не ме разбирай погрешно.Винаги реагирам така когато стане дума за техника и е намесен гаражния фолклор .Когато си насмогна на мастрафа ще тръгна и по срещите.Малко нескромно от моя страна,но преди две години от един друг форум на една друга маркаколегите без да ме познават ми присъдиха награда и я изпратиха.Така че винаги съм бил на разположение със съвети и не само на нуждаешите се.Идеята тук е да се помага,правя го по начина по който го разбирам.Ако искаш ме обвинявай за това.

          Коментар


            #35
            А бе приятел нали се убеди че не убеждавам и не обвинявам Това е форум и надвил на масрафа и желание за присъствие са различни неща Желание е думата Успехи и занапред ти желая
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #36
              кроко61 написа:
              А бе приятел нали се убеди че не убеждавам и не обвинявам Това е форум и надвил на масрафа и желание за присъствие са различни неща Желание е думата Успехи и занапред ти желая
              Офф,понякога само със желание не става бате.Да мине бала на малкия,тогава ще я смятаме.Тук го направихме клюкарник.Извинявам се!

              Коментар


                #37
                kris_dif95 написа:
                така е колега обаче на приятелчето голфа кара така от 4. години И няма проблеми
                И след още 4 няма да има проблем. Това е VW TDI все пак!Извода е един: Намираш си едно ТДИ 1.9 130 или 150к.с и с един чип става 190к.с, без да сменяш нито разпръсквачи, нито турбини и си самолет. Ако си мераклия за 90к.с ТДИ си търси двигател ALH, той е с турбо като на 110к.с с променлива геометрия, слагат се дюзи от ASV и след чипосване става ракета :D Въпреки, че не съм наясно с твоя двигател съм 90% сигурен, че има мегдан за засилване. Аз също имам предкамерен дизел само че VW 1.6 ТД и съм му развил горивото до дупка, ускорението доста ми се подобри, но определено има още какво да се желае, турбото ми е ККК К24 малко късно тръгва някъде около 3000 оборота но върви до края на обортомера, намислил съм да му натегна уестгеита и би трябвало да тръгне значително повечко, сега както съм бензинки по 90-100к.с ми дишат прахоляка :D :D
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #38
                  хайде не се изказвай неподготвен за тези боклуци наречени vw.това са едни от малкото несполучливи мотори-износване на цилиндри,бутала,сегменти,другото не ми се коментира-спукани глави и какво ли още не.ако имаш нещо да спориш ,насреща съм за тези боклуци.поздрави.

                  Коментар


                    #39
                    ivel написа:
                    хайде не се изказвай неподготвен за тези боклуци наречени vw.това са едни от малкото несполучливи мотори-износване на цилиндри,бутала,сегменти,другото не ми се коментира-спукани глави и какво ли още не.ако имаш нещо да спориш ,насреща съм за тези боклуци.поздрави.
                    Аз още не съм видял такъв мотор с износени цилиндри, бутала или сегменти, ти къде ги сънуваш не знам :D :D Да споря с теб? Мога да споря с човек който е наясно, а не с такъв който не харесва марката :D Към автора: Колега, прави ли нещо по колата, доколкото си спомням преди май се оплакваше че имаш нафта в маслото, оправи ли проблема?
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #40
                      толкова си ги отварял явно колега.

                      Коментар


                        #41
                        колега вече нямам проблеми с маслото иначе турбото на 1.4 бара надува и см развил малко реиката на помпата и на турбо коректора малко по мека пружинка и хич не се оплаквам от вървежа с гас си пили гуми от 2000 обората и при превключване на 2ра яко черти оставя

                        Коментар

                        Working...
                        X