Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разпръзквачи тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами ако за 65 лв има бих ги сменя 260 лв не са многоколкото до голфа тди-то кара си се с малко гас Като нормална кола мога И утре да качаq клип

    Коментар


      #17
      kris_dif95 написа:
      ами ако за 65 лв има бих ги сменя 260 лв не са многоколкото до голфа тди-то кара си се с малко гас Като нормална кола мога И утре да качаq клип
      Пиятелче,аз съм виждал доста резачки!Няма да ме впечетли.Аз исках да кажа че тези коли не са ежедневки.Няма как да карам дракстер в града!Не му е там мястото.Има си писти за тия работи прави и показай там какво може колата ти - респективно и ти!Маса народ изгина по пътищата все млади и зелени,а колко от тях нямат никаква вина е друга работа.Никой не вярва че ще му се случи,и никой не знае кой ще излезе насреща му.Някой който губи управление защото колата му прекалено мощна и не може да я вкара във пътя.А защо е мощна или защо е изгубил управление няма статистика! Лошото е че момчета като теб изобщо не се замислят над тия думи,искат само колите им да могат още и още и т.н.Това за съжаление е равностойно на самоубийство или на убийство!За съжаление такива като теб няма как да бъдат вразумени.Не се сърди,аз има деца на твоите години. Искам по скоро да вникнеш в думите а не да ги приемаш като упрек срещу теб.Поздрави!

      Коментар


        #18
        разборам те колега И наистина иКазването е много правилно И има и такива младежи но аз карам съвсем нормално иначе за гонките си има места както казваш обаче съветът ми хареса

        Коментар


          #19
          колегата е казал,една голяма част от проблема с т.нар чипосвания.аз бих допълнил-ако чип-тунинга е в рамките на разумното-да,сиреч от тди90 да изкараш 110кс или от jtd105 да изкараш120 да кажем -да,но всички други пренапомпвания с гориво,големи дюзи и турбини,респективно 2 пъти повече коне водят до няколко неща.първо риск за живота на пътя(нито спирачките нито конструкцията на автомобила го позволява),второ-адски голямо натоварване на трансмисията(като започнем от съединител,продължим със скоростна кутия и завършим с карета),трето-огромно натоварване на коляно-мотовилковия механизъм(особено биелните лагери)

          Коментар


            #20
            така е колега обаче на приятелчето голфа кара така от 4. години И няма проблеми

            Коментар


              #21
              първо не е въпроса колко години кара,а колко километра,второ -колко ще издържи кол-мот. механизъм при високи натоварвания

              Коментар


                #22
                Е колега ,,Специалиста
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #23
                  [quote:5151246804="кроко61"]Е колега ,,Специалиста

                  Коментар


                    #24
                    Колега кое точно не разбра-неточния въпрос на колегата,,щото той уточни и всички разбрахме къде го стяга чепикът или че не си виждал успешно ремонтирани резпръсквачи ? А относно годините-те удрят първо на друго място :D :D :D Поздрави
                    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                    Коментар


                      #25
                      а как се ремонтират разпръсквачите според теб,защото според мен никак

                      Коментар


                        #26
                        С ръце и мерак обикновено и не винаги се получава но винаги си струва да се опита
                        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                        Коментар


                          #27
                          я кажи как ремонтираш разпръсквач,че ми е много интересно,просто опиши всяко свое действие

                          Коментар


                            #28
                            кроко61 написа:
                            С ръце и мерак обикновено и не винаги се получава но винаги си струва да се опита
                            Абе ти верно ли ги разправяш тия работи?Сега вече вдянах защо не те разбирам.Хората говорят за клас на точност трети,четвърти знак след десетичната запетая.Да не би да искаш да ми кажеш че ще шлайфаш със паста?Успех!

                            Коментар


                              #29
                              Щом стигна до класа на точност и си наясно с класовете му значи ме разбра Поздрави и да не се заяждаме
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар


                                #30
                                не бих се нахванал да правя опити с разпръзквачите искам нови защото неискам да си вадя буталата от кратера

                                Коментар

                                Working...
                                X