Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причина за високо нялагане в рейката - 1.9 JTD - 115 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Причина за високо нялагане в рейката - 1.9 JTD - 115 к.с.

    Някакви идеи защо качва до 500 бара като поработи на празен ход? Резултатът е изгасване на мотора и палене чак след като разтовари нялагането до 300 бара и пак, и пак и пак ))

    #2
    Регулатор!

    Коментар


      #3
      Смемен с работещ, няма разлика

      Коментар


        #4
        от него е ,причината сме я дъвкали,имаш търсачка

        Коментар


          #5
          keeran73 написа:
          Смемен с работещ, няма разлика
          Чисто нов и оригинален Bosch или втора употреба ? Не ми отговаряй.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Помпа високо налягане,щом регулатора е здрав.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              много ми е чудно как помпата ще е заминала,а ще имаме високо налягане в рейла.поздрави

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                много ми е чудно как помпата ще е заминала,а ще имаме високо налягане в рейла.поздрави
                Да ти изпрата една помпа с подобен дефект?-даваше много високо налягане и в следващия момент много ниско(колата гаснеше под товар,но не всеки път)на стенд-перфектна,според майстори/шефове в реномиран пловдивски сервиз,след смяна на помпата колата е бетон. Направо побъркваше регулатора-не смогваше да компенсира(чисто нов БОШ).Логиката е като при запушена цедка на регулатора-колата работи 2-3сек без контакт.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  nsn написа:
                  ivel написа:
                  много ми е чудно как помпата ще е заминала,а ще имаме високо налягане в рейла.поздрави
                  Да ти изпрата една помпа с подобен дефект?-даваше много високо налягане и в следващия момент много ниско(колата гаснеше под товар,но не всеки път)на стенд-перфектна,според майстори/шефове в реномиран пловдивски сервиз,след смяна на помпата колата е бетон. Направо побъркваше регулатора-не смогваше да компенсира(чисто нов БОШ).Логиката е като при запушена цедка на регулатора-колата работи 2-3сек без контакт.
                  По една случайност познавам във детайли помпата от вътре!Тоя номер да дава високо налягане няма как да стане!!!! Има кой да се грижи за това.Виж за недостиг на налягане под товар съм съгласен.Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    [quote="emzo"]
                    keeran73 написа:
                    Смемен с работещ, няма разлика
                    Чисто нов и оригинален Bosch или втора употреба ? Не ми отговаряй. [/quoОт познат, който твърдеше, че е на 2 месеца и при него работи без проблем... Може би трябва да пробвам с друг, както ми намеквате деликатно

                    Коментар


                      #11
                      Пуснах тема, дано някой колега се отзове да пробвам с друг регулатор, преди да забия 300 лева за нов

                      Коментар


                        #12
                        колега,иди в читав сервиз да ти направят колата,че иначе ще страдаш.проба-грешка е лош принцип на работа,който струва в пъти по-скъпо

                        Коментар


                          #13
                          Де го тоя читав сервиз в София Ако знаете кажете, че в момента е на трупчета в един сервиз

                          Коментар


                            #14
                            keeran73 написа:
                            Де го тоя читав сервиз в София Ако знаете кажете, че в момента е на трупчета в един сервиз
                            В София има поне два сервиза за италианки- провери в раздел" Сервизи и магазини".
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              от него е ,причината сме я дъвкали,имаш търсачка
                              Явно не сме я дъвкали достатъчно....оказа се ЛОША ВРЪЗКА(нагорели и полу-прекъснати кабели) на датчика за налягане в рейката..след като поработи явно тоците се объркват и дава грешни данни за прекалено високо налагане и компа гаси колата (като по-често не записва грешка- ЗА ДВА ЧАСА Я ЗАПИСА САМО ВЕДНЪЖ)...след проверка и оправяне на окабеляването около датчика вече 150 км градско -няма никакви проблеми с обороти и гаснене. Специално за цитирания колега - при цялото ми уважение към неговата доказана компетентност, явно нещата не винаги са толкова прости...тук всяка трета тема набедява регулатора и датчик на колянов вал за проблемите на JTD - моторите

                              Коментар

                              Working...
                              X