Здравейте какво ви е мнението за този чист дизел, като подръжка, 65 коня слабичко, но поне ще е икономичен предполагам.. какви му са слабите страни при гледане на какво да се обърне внимание.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Punto 1.9 d
Collapse
X
-
Не съм напълно съгласен!В минус му е само динамиката.Няма турбо ,но и няма да му се развали турбото!Като цяло подръжката на горивната система е в пъти по-ефтина.Не отричам че има проблем със управлението на ГНП(понякога) или самото ГНП(пак понякога).Въпреки това си намираш ГНП втора ръка ако трябва на ценатана ремонта на една дюза на jtd!Поздрави!
Коментар
-
nsn написа:Гори колкото ЖТД-то, не върви грам.За дюзите на ЖТД-то ги има втора употреба по 40-60лв-или викате той си има втора употреба, е същото е и с ГНП-то при обикновения дизел.
Коментар
-
Имам и двете коли. Пунто 1,9D и 1,9 jtd.Истината е, че съм доволен и от двете. Но от както открих, че атмосферния дизел върви на олио само него карам. Тромав и слаб е, но все пак излиза 2 пъти по-евтино от комън рейла. Другото пунто сега го кара баща ми и той много му се кефи, наистина много пъргав автомобил. Та моят съвет е - ако е за града и търсиш сериозна икономия = 1,9 D. сметка на олио като гориво.Ако ли не, то "общата рейка" е за предпочитане. По ремонтите. Има части и нови и втора и са от евтините в класа и са еднакви за двата автомобила. Колкото до моторите, признавам по комън рейла нищо не съм пипал, ама и не е каран колкото атмосферния дизелак. Правих помпа заради олиото, но вече му хванах цаката и мисля да си го карам като градска кола. За извън града съм предприел мерки да не съм с никоя от двете.... малки и некомфортни са особено за БГ. Лично мнение.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
OptimusMaximus написа:Имам и двете коли. Пунто 1,9D и 1,9 jtd.Истината е, че съм доволен и от двете. Но от както открих, че атмосферния дизел върви на олио само него карам. Тромав и слаб е, но все пак излиза 2 пъти по-евтино от комън рейла. Другото пунто сега го кара баща ми и той много му се кефи, наистина много пъргав автомобил. Та моят съвет е - ако е за града и търсиш сериозна икономия = 1,9 D. сметка на олио като гориво.Ако ли не, то "общата рейка" е за предпочитане. По ремонтите. Има части и нови и втора и са от евтините в класа и са еднакви за двата автомобила. Колкото до моторите, признавам по комън рейла нищо не съм пипал, ама и не е каран колкото атмосферния дизелак. Правих помпа заради олиото, но вече му хванах цаката и мисля да си го карам като градска кола. За извън града съм предприел мерки да не съм с никоя от двете.... малки и некомфортни са особено за БГ. Лично мнение.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар