здравейте колеги колата е мареа 1.9 жтд и въпросната кола къса ремъка за 1 седмица 3-пъти един майстор ми каза че е възможно някоя от шайбите да се е изострила и да го къса възможно ли е това според вас като се съмнява за шайбата на алтернатора или тази на хидравличната помпа . обтегача е сменян преди 10 000 км. паразитната преди 500 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пистов ремак се къса за трети път за една седмица
Collapse
X
-
Първо си смени обтегача,защото се е износил,в следствие на което се е изкривил и изхвърля ремъка на вънка.После си провери шайбата на генератора да не е блокирала(ако е блокирала леко накриво това е причината за бързото износване на обтяжния механизъм)ако е здрава се насочи към демпферната шайба.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Обегача и според мен е проблемен.Като сложиш ремъка без да палиш колата, виж дали ролката на обтяжният ремък и другите ролки са в една равнина.Като се изхаби една подложка на обтегача и като го напъне ремъка и ролката се изкривява. Това си личи само при сложен ремък. Огледай, би трябвало там да е проблема. Ролката на обтегача стои по изкълчена спрямо другите ролки.Другото което казват колгите за шайбата на коляновият вал, като я разклатиш при свален ремък, ако е заминала, би трябвало да се чува матално дрънчене и да има доста свободен ход по периферията.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
скъсах 4 пистови ремъка .докато не направих проверка на шаиби и ролки дали са в линия с обикновен канап.след вдигане на подемник или канал сложи здав ремък ,запали за малко да се намести ремъка.като премериш с канап или линия и огледаш няма начин да не откриеш проблема.при мен беше изкривена стоиката на компресора за климатика от леко птп.както писаха и колегите , огледаи за проблемни ролки и демпфер.успех с разгадаването на проблема .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар