Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo JTD 115 - Мени ниски обороти и инцидентно гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo JTD 115 - Мени ниски обороти и инцидентно гасне

    Здравейте, жена ми има въпросното Стило от 4 години. До скоро беше супер, но преди месец, малко преди големите студове, започна да не държи ниски оборори и да гасне. След гаснене много трудо палеше и понякога трябваше да изчака поне 30 минути, преди да успее. След диагностика в Ауто италия, смених датчик на коляновия вал. Подобрение имаше, пак не държеше ниските, но спря да гасне. При подаване на газ, обаче има замисляне между 2000 - 3000 оборота. Отскоро пак започна да гасне...след гаснене, обаче пали без проблем и така до следващия път. Да уточня, че колата не пуши. Понякога гасне през 500 метра,и само при изключване от скорост- на ниски обороти, понякога не гасне цял ден. На втора диагностика, не отчита грешки, а няма и натрупани такива, но показва, че на ниските обороти налягането на горивото е между 180 - 400 бара(при искано около 300) и като падне под 150 бара - гасне, не държи налягане и то преди дюзите, а на високите обороти не може да достигне желатото налягане. Четох в този форум за чести проблеми с регулатора на помпата, свалих, чистих цедката, после ЕГР- клапана, смених горивния филтър, промяна никаква....моля за някакви идеи. Благодаря предварително

    #2
    Re: Stilo JTD 115 - Мени ниски обороти и инцидентно гасне

    keeran73 написа:
    Здравейте, жена ми има въпросното Стило от 4 години. До скоро беше супер, но преди месец, малко преди големите студове, започна да не държи ниски оборори и да гасне. След гаснене много трудо палеше и понякога трябваше да изчака поне 30 минути, преди да успее. След диагностика в Ауто италия, смених датчик на коляновия вал. Подобрение имаше, пак не държеше ниските, но спря да гасне. При подаване на газ, обаче има замисляне между 2000 - 3000 оборота. Отскоро пак започна да гасне...след гаснене, обаче пали без проблем и така до следващия път. Да уточня, че колата не пуши. Понякога гасне през 500 метра,и само при изключване от скорост- на ниски обороти, понякога не гасне цял ден. На втора диагностика, не отчита грешки, а няма и натрупани такива, но показва, че на ниските обороти налягането на горивото е между 180 - 400 бара(при искано около 300) и като падне под 150 бара - гасне, не държи налягане и то преди дюзите, а на високите обороти не може да достигне желатото налягане. Четох в този форум за чести проблеми с регулатора на помпата, свалих, чистих цедката, после ЕГР- клапана, смених горивния филтър, промяна никаква....моля за някакви идеи. Благодаря предварително
    Възможни причини за спадане на налягането в реката:Помпата в резервоара-провери какво налягане прави като направиш две замервания едното е да я посрешнеш направо със манометъра а другото успоредно във системата.По тоя начи ще хванеш и дали клапана за ниското налягане е изправен.Регулатор-колкото и да го сваляш и чистиш ако не успява да подържа налягането значи нищо не е направено.Сложи за проба друг от работеш автомобил.Дюзи-пропуск от клапаните,направи теста със събиране на излишното гориво.Помпа за високо налягане-когато тя е износена обикновенно не успява да навакса когато е под товар и е нужно високо налягане.Успех!

    Коментар


      #3
      Пробвах с два други регулатора, единия със сигурност работещ, минимална позитивна промяна, пак мени обороти на ниските, но се оправи на високите...не придърпва и не прекъсва, а си набира чудесно Остава проблема с ниските///

      Коментар


        #4
        MAF
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Помпа високо налягане-минах през подобен филм.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            А запушено задно гърне ? Меджу друготопак започна да няма тяга и да придърпва на високите и пак не през цялото време, а когато си реши

            Коментар


              #7
              Не е от горното, гърнетата са свалени, разлика няма По-късно през деня тотално умря в едно кръгово и не пожела да запали повече...сега е в сервиз , чакам присъда

              Коментар


                #8
                Сега се оказа, че държи високо нялагане, стигне ли 500 бара-гаси, след известно време и когато падне около 300 бара -пак пали ?????

                Коментар


                  #9
                  Проблемът е решен, оказа се лоша връзка (нагорели кабели) на датчика за налягането на реиката ))

                  Коментар


                    #10
                    Фиат стило проблем с ниско налягане на маслото

                    Здравейте, имам проблем когато колата е студена пали но губи обороти и гасне изписва ми че налягането на масалото е ниско. След като колата загрее проблема изчезва и оборотите не мърдат.

                    Коментар


                      #11
                      Май става дума за ниско налягане на горивотоа не на маслото!Я напиши номера на грешката?

                      Коментар


                        #12
                        Re: Фиат стило проблем с ниско налягане на маслото

                        vladi9507 написа:
                        Здравейте, имам проблем когато колата е студена пали но губи обороти и гасне изписва ми че налягането на масалото е ниско. След като колата загрее проблема изчезва и оборотите не мърдат.
                        Колега, винаги когато гасне изписва "low oil pressure" - това със сигурност НЕ значи, че имаш проблеми с налягането на маслото ..........прегледай всички датчици дали са закачени. Както по-горе съм описал, след едномесечно ходене по мъките (разбирай и в сервизи, препоръчани в този форум) и сменени "датчик на колянов вал" и естествено "регулатор’, се оказа че датчика за налягане на рейката не дава добър контакт. Това може да се случи и с конектора на регулатора и другите датчици около мотора (от вибрациите и температурана на мотора) А естествено може и да е съвсем друг проблема и колегата specialista резонно иска да види грешката При мен беше по-горното

                        Коментар

                        Working...
                        X