Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1,9Д проблем с помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1,9Д проблем с помпата

    Здравейте колеги , Имам проблем с помпата който е следния : пали трудно сутрин (но пали ) след това като и подадеш газ не се форсира като задържа педала след 30 - 40 сек. тогава се изфорсира . Ходих в два дизелови сервиза във Варна и двата ми казаха че трябва да сменям помпата. Но като се разрових в форума видях , че проблема е от датчика на положението на ротора и може да се калибрира или да се смени ЕКУ-то . Може ли някой да ми препоръча сервиз или човек който ги прави тези неща . Поздрави

    #2
    при Живко ходил ли си в дизел сервиаза

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      при Живко ходил ли си в дизел сервиаза
      Ходих в младост при Бош Сервиз на пазарчето и в промишлената зона до завод Метал . Ако е добър давай на Л.С. кординати

      Коментар


        #4
        Този модел е със собствено мнение по въпроса за работа на мотора.От години се занимавам със него и смея да заявя че повечето колеги като видят за кой модел и помпа става думасе отказват категорично.Не мисля че със обяснения тук някой ще може да направи нещо.Колата е от ниско бюджетните а ремонтите винаги са скъпи за клиентите.Поздрави!

        Коментар


          #5
          Здр. колега .Преди години имах пунто с 1.9 чистия мотор .Проблема при мен беше ,че с постоянно подадена газ придърпваше страшно много ,за палене палеше от четвърт оборот на -18 .Тук колегата специалиста е много прав щото повечето майстори като чуят за лукас епик2 и те гледат като голем камик .Другите където твърдят че знаят какво правят съм го изпитал на собствен гръб.Развален датчик за положението на ротора 540 или 560 лева мисля ми взеха и около стотина за работа .Стигна се до там ,че сменяват мойта помпа с четири други и проблема остава ,мойта помпа я качват на друга кола и проблем няма и БОКЛУЦИТЕ ТВЪРДЯТ ,ЧЕ ПРОБЛЕМА Е ВПОМПАТА ,ето за такива специалисти говоря.

          Коментар


            #6
            kikianev написа:
            Здр. колега .Преди години имах пунто с 1.9 чистия мотор .Проблема при мен беше ,че с постоянно подадена газ придърпваше страшно много ,за палене палеше от четвърт оборот на -18 .Тук колегата специалиста е много прав щото повечето майстори като чуят за лукас епик2 и те гледат като голем камик .Другите където твърдят че знаят какво правят съм го изпитал на собствен гръб.Развален датчик за положението на ротора 540 или 560 лева мисля ми взеха и около стотина за работа .Стигна се до там ,че сменяват мойта помпа с четири други и проблема остава ,мойта помпа я качват на друга кола и проблем няма и БОКЛУЦИТЕ ТВЪРДЯТ ,ЧЕ ПРОБЛЕМА Е ВПОМПАТА ,ето за такива специалисти говоря.
            При теб проблема определено не е в помпата!

            Коментар


              #7
              Благодаря Ви утре имам час ж АутоИталия Варна и ще ви държа в течение .

              Коментар


                #8
                stefan.dobrevv написа:
                Благодаря Ви утре имам час ж АутоИталия Варна и ще ви държа в течение .
                При теб става дума за калибрация на датчика за позиция на ротора.От него е паленето в авариен режим.Не не е от него трудното палене!!! Там проблема е друг и за сега не смея да искажа предположение.Успех!

                Коментар


                  #9
                  колега има ли развитие по твоя проблем,че и аз съм на същия хал... хахахаха ужас

                  Коментар


                    #10
                    Проблем с датчика на ротора на помпата

                    Здравейте,аз имам също проблем с това.При мен като дам на контакт чека не изгасва, паля колата и колата не се форсира.Гася я ,паля отново и тогава като изгасне чека няма проблем.Ходих на диагностика 4 пъти и излиза грешка на датчик на ротор на помпа,но никой не може да отстрани проблема.Когато е много студено се налага да паля и гася няколко пъти докато чека изгасне.Моля за съвет

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем с датчика на ротора на помпата

                      tinalogos написа:
                      Здравейте,аз имам също проблем с това.При мен като дам на контакт чека не изгасва, паля колата и колата не се форсира.Гася я ,паля отново и тогава като изгасне чека няма проблем.Ходих на диагностика 4 пъти и излиза грешка на датчик на ротор на помпа,но никой не може да отстрани проблема.Когато е много студено се налага да паля и гася няколко пъти докато чека изгасне.Моля за съвет
                      Проблема може да се реши ,но на каква цена в момента не мога да отговоря!

                      Коментар


                        #12
                        за проблемите с позицията на ротора

                        Здравейте. В момента в сервиза имам едно пунто със същия проблем. В процес на разрешаване на проблема съм и като постигна резултат ще пиша за тоя прословут датчик,или сензор за позицията на ротора,че ми стана интересно защо,аджаба не си харесва позицията?! Има тук колеги които знаят за какво става въпрос,но си траят! :D

                        Коментар


                          #13
                          Имам този проблем от 6 год, намерих му цаката без ремонт.Сутрин давам контакт да подгрее колкото е нужно, после връщам ключа на офф и завъртам отново на стартер без да чакам погряване. Така вече 6 год. Георги от Ямбол ми каза , че е софтуерен проблем, между другото е голям майстор- адмирации. Да е жив и здрав !!!

                          Коментар

                          Working...
                          X