Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma - EGR клапан ,чистене или смяна ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Croma - EGR клапан ,чистене или смяна ?

    Здравейте и за много години.От скоро съм с крома и проблемите започнаха .Първия проблем беше прекъсване ,след 2-3 сервиза се оказа ,че егр-а е виновен за проблема.Проблема ми го установиха в Словения и майстора ми каза ,че не е оригинален и за в момента го затапи .Какво бихте ми препоръчали да си купя нов ,да търся втора ръка или да чистя този ? Понеже в нета намирам доста различни мнения и теории.Интересува ме какво се случва с двигателя ,след затапване ?Разбрах ,че колектора се задръства ,какви други последствия има и за какъв период ? Мерси предварително !

    #2
    Колектор не се задръства от затапен ЕГР, а от работещ такъв.Ако колата си работи и не влиза в авариен режим не виждам причина за притеснения.Успех!

    Коментар


      #3
      Работи си нормално ,тествах я 1200 км без проблем .Единствено свети chek engine лампата ,може ли софтуеарно да се загаси или по някакъв начин да не свети ?

      Коментар


        #4
        valioboy написа:
        Работи си нормално ,тествах я 1200 км без проблем .Единствено свети chek engine лампата ,може ли софтуеарно да се загаси или по някакъв начин да не свети ?
        Може но за повече при маперите!

        Коментар


          #5
          Мда, както ти казват - отиваш да ти преправят софтуера за да не го търси ЕКУ-то вече като модул.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Винаги можеш да го почистиш сам и да си спестиш едни пари.В момента освен, че ти свети лампата на таблото влиза и в авариен режим.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Оказа се ,че моя ЕГР не е оригинален и няма да се получи с чистене .Трябва ми оригинален ,втора употреба или нов ? Какво бихте направили вие ?

              Коментар


                #8
                Kaкво значи не е оригинален ?Смени майстора, че нещо те гъбарка или толкоз им разбира.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  valioboy написа:
                  Оказа се ,че моя ЕГР не е оригинален и няма да се получи с чистене .Трябва ми оригинален ,втора употреба или нов ? Какво бихте направили вие ?
                  Онзи ден си купих втора ръка за 50лв. Вярно, че е за dCi, но това няма голямо значение. Гледай обяви и се пазари.

                  Коментар


                    #10
                    valioboy написа:
                    Оказа се ,че моя ЕГР не е оригинален и няма да се получи с чистене .Трябва ми оригинален ,втора употреба или нов ? Какво бихте направили вие ?
                    Моя е затапен. Няма да и търся нито нов, нито втора употреба.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      dobrujanetza написа:
                      valioboy написа:
                      Оказа се ,че моя ЕГР не е оригинален и няма да се получи с чистене .Трябва ми оригинален ,втора употреба или нов ? Какво бихте направили вие ?
                      Моя е затапен. Няма да и търся нито нов, нито втора употреба.
                      При него не може без да се спре софтуерно.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Недоскив за колата. Да го изключи софтуерно и механично- ще е по на далавера от втора употреба ЕГР.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Мисля да взема втора ръка,да го изчистя добре и монтирам.

                          Коментар


                            #14
                            valioboy написа:
                            Мисля да взема втора ръка,да го изчистя добре и монтирам.
                            Твоя воля, но след като се махне софтуерно и се затапи- забравяш за съществуването му. Даже и да ми подарят работещ нов ЕГР и на него ще сложа ламарината
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              Добре де ,но нали колата загрява осезаемо по-бавно със затапен ЕГР ? От какви други коли ще стане клапан ,че като се обадя за Крома и все едно питам за последната с-класа .Намерих един от браво жтд -100 к.с. и на вид е едно към едно .

                              Коментар

                              Working...
                              X