Предпазителите, които си разменил са здрави и двата, нали ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт
Collapse
X
-
При мен имах подобен проблем на моята 159 1,9 JTDm. След редица диагностики при какви ли не "Майстори" и "гурута", ремонт на дюзи, турбина икакво ли още не, проблемът реших сам. Оказа се следното - От една страна, някакъв измислен имобилайзер, който вероятно е прекъсвал нафтовата помпа в резервоара посредством електронен ключ, който бе елиминиран, и от друга страна - смяна на нафтовия филтър! След смяната на нафтовия филтър се оправи и бученето в стил "трактор" на празен ход.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:При мен имах подобен проблем на моята 159 1,9 JTDm. След редица диагностики при какви ли не "Майстори" и "гурута", ремонт на дюзи, турбина икакво ли още не, проблемът реших сам. Оказа се следното - От една страна, някакъв измислен имобилайзер, който вероятно е прекъсвал нафтовата помпа в резервоара посредством електронен ключ, който бе елиминиран, и от друга страна - смяна на нафтовия филтър! След смяната на нафтовия филтър се оправи и бученето в стил "трактор" на празен ход.
Коментар
-
мери отечка дали има, замери дали идва ток до подгревните свещи. На мен ми се беше случвали с нов акумулатор да върти така и мислех да го рекламирам, но свалих първо стартера и се оказа, че едната четка вече едвам контактува. Смених четки, почистих колекторчето със шкурка, малко грес на лагера и на втулката и стартера имаше сила да изкубе мотора :D много вероятно от ниските обороти да прави трудно налягане и за това да не пали. При бмв и ваг дизелите при слаб акумулатор или задържащ стартер се стига даже до не палене .мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:мери отечка дали има, замери дали идва ток до подгревните свещи. На мен ми се беше случвали с нов акумулатор да върти така и мислех да го рекламирам, но свалих първо стартера и се оказа, че едната четка вече едвам контактува. Смених четки, почистих колекторчето със шкурка, малко грес на лагера и на втулката и стартера имаше сила да изкубе мотора :D много вероятно от ниските обороти да прави трудно налягане и за това да не пали. При бмв и ваг дизелите при слаб акумулатор или задържащ стартер се стига даже до не палене .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар