Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Предпазителите, които си разменил са здрави и двата, нали ?
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #32
      релетата ли,незнам,само ги размених.Ще взема 2 нови,ама незнам откъде

      Коментар


        #33
        Запали на секундата днеска.Поне ,ако са ми верни изчисленията според лог-а ,е запалила за 0,55 сек.Ето и лог
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          При мен имах подобен проблем на моята 159 1,9 JTDm. След редица диагностики при какви ли не "Майстори" и "гурута", ремонт на дюзи, турбина икакво ли още не, проблемът реших сам. Оказа се следното - От една страна, някакъв измислен имобилайзер, който вероятно е прекъсвал нафтовата помпа в резервоара посредством електронен ключ, който бе елиминиран, и от друга страна - смяна на нафтовия филтър! След смяната на нафтовия филтър се оправи и бученето в стил "трактор" на празен ход.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #35
            zgabrovski написа:
            При мен имах подобен проблем на моята 159 1,9 JTDm. След редица диагностики при какви ли не "Майстори" и "гурута", ремонт на дюзи, турбина икакво ли още не, проблемът реших сам. Оказа се следното - От една страна, някакъв измислен имобилайзер, който вероятно е прекъсвал нафтовата помпа в резервоара посредством електронен ключ, който бе елиминиран, и от друга страна - смяна на нафтовия филтър! След смяната на нафтовия филтър се оправи и бученето в стил "трактор" на празен ход.
            то и аз така ,има вързана аларма Гемини,не работеше,подкарах я , и като взе колата да прави мизерий,викам да я изключа,ама и от там не беше.За горивен филтър и аз си мисля ,че съм със Филтрон,апък не ми харесва нещо,няма причина просто така. Но викам да почна първо с това ,което знам ,че е за ремонт ,естествено заради финансийте , че едно закачане на дюзи е минимум 20лв. проверката. За Регулатор и датчик рейл ,те 2та общо са колкото половин 156 хаха. Та да дойдат - температури и да се надявам.

            Коментар


              #36
              Здравейте!След като мина време и няколко минусови температури , проблеми не е имало

              Коментар


                #37
                мери отечка дали има, замери дали идва ток до подгревните свещи. На мен ми се беше случвали с нов акумулатор да върти така и мислех да го рекламирам, но свалих първо стартера и се оказа, че едната четка вече едвам контактува. Смених четки, почистих колекторчето със шкурка, малко грес на лагера и на втулката и стартера имаше сила да изкубе мотора :D много вероятно от ниските обороти да прави трудно налягане и за това да не пали. При бмв и ваг дизелите при слаб акумулатор или задържащ стартер се стига даже до не палене .
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #38
                  AthlonXP написа:
                  мери отечка дали има, замери дали идва ток до подгревните свещи. На мен ми се беше случвали с нов акумулатор да върти така и мислех да го рекламирам, но свалих първо стартера и се оказа, че едната четка вече едвам контактува. Смених четки, почистих колекторчето със шкурка, малко грес на лагера и на втулката и стартера имаше сила да изкубе мотора :D много вероятно от ниските обороти да прави трудно налягане и за това да не пали. При бмв и ваг дизелите при слаб акумулатор или задържащ стартер се стига даже до не палене .
                  Стартера вече е ремонтиран от преди 2 месеца и от тогава си е наред.Преди ремонта му,правеше 130 оборота +-,след ремонта 300+ об. стартово.

                  Коментар

                  Working...
                  X