Готово,утре изпращат кабелаА между другото като гледам в ю-туба стартовете на другите Алфи ,и те не вдигат оборотомера на стартер
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт
Collapse
X
-
клип в 6.30 сутринта след около 12 часа престой - 2 градуса навън , а по борда +2 , (с 3 подгрева) - https://www.youtube.com/watch?v=MYsG...ure=youtu.beа този клип е след 4-5 часа престой на -2/-3 градуса - https://www.youtube.com/watch?v=_YKk...ature=youtu.be
Коментар
-
Взех , кабела ето и някакви резултати от Мултиекускана.Между другото , сутринта едвам запали.Та запали де , покарах я малко и сега на програмата излиза за волтаж 12,3 някъде на запален двигател 13.7/8 с консуматори 13,5/6 (та явно ремонта на алтернатора е неуспешен).Да допълня , че реших да видя до колко ще падне волтажа.Въртене на Стартер за момент падна под 10 волта (според Екускана)
Коментар
-
Здравейте!Развитието на проблема е :размених релето на климатика с друго (които са до акумулатора) и взе да се показва някакво налягане на контакт.Днеска бе отремонтиран и стартера и върти , като изтребител(четкодържателя е сменен)Сега , чакам - температура , но въпреки ,че след размяната на релета , с престой от 12 часа на -1 си палеше 10 пъти по-добре ,при положение , че проблем имаше и на +5 градуса.
Коментар
-
Колега, късно пиша (след като си свалил стартера), но според мен не е там проблема.Ето как пали моята кола на -18 https://www.youtube.com/watch?v=f0Ifo-oXfsc.Мудно, но пали. Така ми е всеки старт сутрин, без особено значение от температурата.Следващия старт върти бързо. Според мен това е от акумулатора, а не от стартера. Ако заредя акумулатора вечер за 2-3 часа с 2 Ампера ток, на следващата сутрин върти като самолет.Наистина оборотомера не помръдва докато не запали мотора. Това според мен е нормално, оборотите на стартер са ниски.Никой май не спомена фазовия датчик.Прочети за на Оги проблема тук и диагностиката му: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1137016Казваш, че след като си сменил релетата, е започнало да ти дава налягане на контакт ?Говориш за налягането на рейката без да си запалил ? На контакт помпата в резервоара върти и трябва да ти даде между 3 и 5 бара. Поне при мен е 5.EDIT: От лога ти виждам, че си запалил след 13 секунди въртене.Налягането, което прави помпата е макс 180 бара. Мисля, че трябва да е 300. Иначе ЕКУ-то не позволява старт и дюзите не отварят.Изискваното налягане е 533 атм, което е много.Да бе би проблема да е в помпата ?Някой да потвърди числата.Да не би да е ремапвана и то брутално ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Колега, късно пиша (след като си свалил стартера), но според мен не е там проблема.Ето как пали моята кола на -18 https://www.youtube.com/watch?v=f0Ifo-oXfsc.Мудно, но пали. Така ми е всеки старт сутрин, без особено значение от температурата.Следващия старт върти бързо. Според мен това е от акумулатора, а не от стартера. Ако заредя акумулатора вечер за 2-3 часа с 2 Ампера ток, на следващата сутрин върти като самолет.Наистина оборотомера не помръдва докато не запали мотора. Това според мен е нормално, оборотите на стартер са ниски.Никой май не спомена фазовия датчик.Прочети за на Оги проблема тук и диагностиката му: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1137016Казваш, че след като си сменил релетата, е започнало да ти дава налягане на контакт ?Говориш за налягането на рейката без да си запалил ? На контакт помпата в резервоара върти и трябва да ти даде между 3 и 5 бара. Поне при мен е 5.EDIT: От лога ти виждам, че си запалил след 13 секунди въртене.Налягането, което прави помпата е макс 180 бара. Мисля, че трябва да е 300. Иначе ЕКУ-то не позволява старт и дюзите не отварят.Изискваното налягане е 533 атм, което е много.Да бе би проблема да е в помпата ?Някой да потвърди числата.Да не би да е ремапвана и то брутално ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар