Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Готово,утре изпращат кабелаА между другото като гледам в ю-туба стартовете на другите Алфи ,и те не вдигат оборотомера на стартер

    Коментар


      #17
      а за мулти еку скан-а,проблем ли ще е ,че е безплатната версия ,и че има до 4 параметъра в реално?

      Коментар


        #18
        Не! Проблема е, че е ограничена до 20 минути.
        Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

        Коментар


          #19
          И това не е проблем като знаеш какво да гледаш 20 минути стигат!

          Коментар


            #20
            клип в 6.30 сутринта след около 12 часа престой - 2 градуса навън , а по борда +2 , (с 3 подгрева) - https://www.youtube.com/watch?v=MYsG...ure=youtu.beа този клип е след 4-5 часа престой на -2/-3 градуса - https://www.youtube.com/watch?v=_YKk...ature=youtu.be

            Коментар


              #21
              Взех , кабела ето и някакви резултати от Мултиекускана.Между другото , сутринта едвам запали.Та запали де , покарах я малко и сега на програмата излиза за волтаж 12,3 някъде на запален двигател 13.7/8 с консуматори 13,5/6 (та явно ремонта на алтернатора е неуспешен).Да допълня , че реших да видя до колко ще падне волтажа.Въртене на Стартер за момент падна под 10 волта (според Екускана)
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Стартер или масло на двигателя, а може и двете.

                Коментар


                  #23
                  Маслото ми е AGIP COMMON RAIL 5W-40 (eni i-Sint 5W40)

                  Коментар


                    #24
                    Някой сети ли се да и погледне масите на тая кола?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Файла е от тази сутрин ,след 12 часа зареждане на АБ.Маси не са гледани все още.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        С това въртене няма как да запалиш по добре.

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте!Развитието на проблема е :размених релето на климатика с друго (които са до акумулатора) и взе да се показва някакво налягане на контакт.Днеска бе отремонтиран и стартера и върти , като изтребител (четкодържателя е сменен)Сега , чакам - температура , но въпреки ,че след размяната на релета , с престой от 12 часа на -1 си палеше 10 пъти по-добре ,при положение , че проблем имаше и на +5 градуса.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            Колега, късно пиша (след като си свалил стартера), но според мен не е там проблема.Ето как пали моята кола на -18 https://www.youtube.com/watch?v=f0Ifo-oXfsc.Мудно, но пали. Така ми е всеки старт сутрин, без особено значение от температурата.Следващия старт върти бързо. Според мен това е от акумулатора, а не от стартера. Ако заредя акумулатора вечер за 2-3 часа с 2 Ампера ток, на следващата сутрин върти като самолет.Наистина оборотомера не помръдва докато не запали мотора. Това според мен е нормално, оборотите на стартер са ниски.Никой май не спомена фазовия датчик.Прочети за на Оги проблема тук и диагностиката му: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1137016Казваш, че след като си сменил релетата, е започнало да ти дава налягане на контакт ?Говориш за налягането на рейката без да си запалил ? На контакт помпата в резервоара върти и трябва да ти даде между 3 и 5 бара. Поне при мен е 5.EDIT: От лога ти виждам, че си запалил след 13 секунди въртене.Налягането, което прави помпата е макс 180 бара. Мисля, че трябва да е 300. Иначе ЕКУ-то не позволява старт и дюзите не отварят.Изискваното налягане е 533 атм, което е много.Да бе би проблема да е в помпата ?Някой да потвърди числата.Да не би да е ремапвана и то брутално ?
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #29
                              vgeorgiev написа:
                              Колега, късно пиша (след като си свалил стартера), но според мен не е там проблема.Ето как пали моята кола на -18 https://www.youtube.com/watch?v=f0Ifo-oXfsc.Мудно, но пали. Така ми е всеки старт сутрин, без особено значение от температурата.Следващия старт върти бързо. Според мен това е от акумулатора, а не от стартера. Ако заредя акумулатора вечер за 2-3 часа с 2 Ампера ток, на следващата сутрин върти като самолет.Наистина оборотомера не помръдва докато не запали мотора. Това според мен е нормално, оборотите на стартер са ниски.Никой май не спомена фазовия датчик.Прочети за на Оги проблема тук и диагностиката му: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1137016Казваш, че след като си сменил релетата, е започнало да ти дава налягане на контакт ?Говориш за налягането на рейката без да си запалил ? На контакт помпата в резервоара върти и трябва да ти даде между 3 и 5 бара. Поне при мен е 5.EDIT: От лога ти виждам, че си запалил след 13 секунди въртене.Налягането, което прави помпата е макс 180 бара. Мисля, че трябва да е 300. Иначе ЕКУ-то не позволява старт и дюзите не отварят.Изискваното налягане е 533 атм, което е много.Да бе би проблема да е в помпата ?Някой да потвърди числата.Да не би да е ремапвана и то брутално ?
                              Единствено,което знам ,като купувах колата,е че направо беше за моргата и от там лека полека тръгнах да я възстановявам.Лично аз ремапове ,не съм правил.Но,приятел със 156 Спорт Вагон 110 коня , казва , че вървяла повече спрямо неговата,едно друго момче кара мойта Алфа до В.Търново и обратно,хареса му и си взе 166 2.4 ЖТД 136 и той казва , че повече вървяла.По генерацията гледам,че само средния катализатор го няма.Иначе ,да преди размяната налягане в рейла на контакт 0,след размяната 3,6 / 1,8 ,но пали 100 пъти по добре студена ,поне до -1.Сега ще я видим как ще е.пп. И си върви и не гори :D,чак викат че лъжа за разхода

                              Коментар


                                #30
                                Направи отново лог на паленето с ремонтирания стартер.

                                Коментар

                                Working...
                                X