Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт

    Добър ден , колеги.Пуснал съм темата и в Алфа форума , http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?атко,от миналата зима не пали както трябва.Като взех колата ,беше с акумулатор Варта 540 Стартов ,след него го замених със 72ач,но и той изби клетка и си взех нов Exide Premium 77ач /760А и си палеше,пак въртеше повече според мен (не помня колко,но не както тая зима).На алтернатора наскоро изби диоден блок , Стартера си върти тегаво (само сутрин на 1во въртене),но запалили ,веднага гася и след това въртя ключа и пали от раз и въртенето на стартера е като да излита :D (спрямо първо въртене)Случвало се е 2 пъти , на положителни температури да не запали върти та върти докат не скапе акумулатора,идва кола,дава ми ток ,и запалва.Преди няма и месец, се скапа и датчика на коляновия , взе да гасне , да не пали ,след смяната му няма проблеми с това,и първи старт за деня е е много по добре,от първо задържане на стартер на -5 Градуса (върти 8 сек. някъде и пали,иначе преди смяната на датчика трябваше да въртя да спирам и така 2-3 пъти по 6-7 сек.)Налягането си го право почти моментално на 300 бара.ЕГР го свалях,нямаше много сажди, буталцето си беше прибрано.Обратна нафта я мерих - и 4те дюзи са =12мл (за 1 мин. на п.х.)Грешки няма.дюзи:http://clubalfaromeo.com/forum/attac...202009клип на -6 гр. https://www.youtube.com/watch?v=aXLry0qo0SM[img][/img]п.п. Като запали вади кълбо тъмен облакКолата е 1.9 115 2002

    #2
    Пробвай първо да подгрееш поне 2-пъти преди да завъртиш да запалиш или изчакай още 5-6 секунди като изгасне лампата за подгрева и тогава върти да видиш дали ще има разлика.
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #3
      всяка сутрин при - градуса с по 5 подгрева и все тая ( чакам релето да изчатка).Свещи и кабели са здрави (проверени),но релето от време на време мига , казаха ми , че то прави магарий,но мой приятел със 156 SW 110 коня , на 1 Януари на -5 градуса ,качихме се и кажи речи запали моментално (без да сме чакали подгреви)

      Коментар


        #4
        Гледах клипа от алфа форума.Вярно е че върти по-дълго, и от аспуха не излиза нищо докато не запали,последва бял пушек,което не ми харесва.Клипа от този форум не дава никаква информация освен че върти дълго и "намигат" лампите.Няма начин да не се разбере какво и е,и не подкрепям смяна на части в произволен ред.Има си стъпки които трябва да се следват.Успех!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Гледах клипа от алфа форума.Вярно е че върти по-дълго, и от аспуха не излиза нищо докато не запали,последва бял пушек,което не ми харесва.Клипа от този форум не дава никаква информация освен че върти дълго и "намигат" лампите.Няма начин да не се разбере какво и е,и не подкрепям смяна на части в произволен ред.Има си стъпки които трябва да се следват.Успех!
          така е , а сега вместо бял пушек е черенето на загряла кола https://www.youtube.com/watch?v=soUZ...нствено датчика на коляновия е сменен,като се скапа ,колата изгасна,въртя припалва и гасне ,след няколко часа отидох да я паля и запали и до сервиза та беше записала грешка за РПМ. Друго не е сменяно.

          Коментар


            #6
            Стартера върти тромаво.Там се ориентирай.Не е задължително проблема да е в акумулатора.Мери напрежението върху акумулатора спрямо двигателя и огледай масата му за окиси и лош контакт.Както си прочел 300 бра на празен ход така прочети и на стартер какво налягане прави преди да запали.Трябват ти 200 бара.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Стартера върти тромаво.Там се ориентирай.Не е задължително проблема да е в акумулатора.Както си прочел 300 бра на празен ход така прочети и на стартер какво налягане прави преди да запали.Трябват ти 200 бара.
              там някъде е ,това го видях.А акумулатора е на няма и година , и съм го зареждал.

              Коментар


                #8
                NeDkY написа:
                iakvvu написа:
                Стартера върти тромаво.Там се ориентирай.Не е задължително проблема да е в акумулатора...
                А акумулатора е на няма и година , и съм го зареждал.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  От този клип не мисля че някой ще извлече някаква полза.Има ли начин тази кола да бъде закачена на компютър при това сутрин на студено и тогава да видим какво се вижда:налягане в рейката,обороти на мотора,синхронизация на двата вала,пушек от аспуха,показания на температурните датчици.Ако всичко това е наред а колата не пали и пуши черно затапи си ЕГР-а!Ако всичко това е наред а колата не пали и пуши бяло ,аз лично бих проверил първо зацепването на мотора а после бих измерил компресията!Успех!

                  Коментар


                    #10
                    не ,засега нямам кабел,но ще гледам тоя месец да си вземапредполагам,че този кабел ще свърши работа? http://olx.bg/diagnostika-za-fiat-ka...-i56837492да го поръчвам направо ?и с тази програма ли ? http://www.multiecuscan.net/

                    Коментар


                      #11
                      С тези неща ще стане.Има достатъчни описания как да се инсталира и т.н.

                      Коментар


                        #12
                        добре,поръчвам го,програмата вече е в компютъра

                        Коментар


                          #13
                          Гледах ти клипа на който въртиш дълго.Направи ми впечетление че стрелката на обортомера не помръдва.В момента в който мръдна и колата запали.Да не се окаже че новия датчик не е съвсем в час.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            така си беше и със стария , седи на едно място и се вдига само ,когато запалиАко има значение ,новия датчик е Бош

                            Коментар


                              #15
                              Минаваме на вариант диагностика!

                              Коментар

                              Working...
                              X