Добър ден , колеги.Пуснал съм темата и в Алфа форума , http://clubalfaromeo.com/forum/showt...атко,от миналата зима не пали както трябва.Като взех колата ,беше с акумулатор Варта 540 Стартов ,след него го замених със 72ач,но и той изби клетка и си взех нов Exide Premium 77ач /760А и си палеше,пак въртеше повече според мен (не помня колко,но не както тая зима).На алтернатора наскоро изби диоден блок , Стартера си върти тегаво (само сутрин на 1во въртене),но запалили ,веднага гася и след това въртя ключа и пали от раз и въртенето на стартера е като да излита :D (спрямо първо въртене)Случвало се е 2 пъти , на положителни температури да не запали върти та върти докат не скапе акумулатора,идва кола,дава ми ток ,и запалва.Преди няма и месец, се скапа и датчика на коляновия , взе да гасне , да не пали ,след смяната му няма проблеми с това,и първи старт за деня е е много по добре,от първо задържане на стартер на -5 Градуса (върти 8 сек. някъде и пали,иначе преди смяната на датчика трябваше да въртя да спирам и така 2-3 пъти по 6-7 сек.)Налягането си го право почти моментално на 300 бара.ЕГР го свалях,нямаше много сажди, буталцето си беше прибрано.Обратна нафта я мерих - и 4те дюзи са =12мл (за 1 мин. на п.х.)Грешки няма.дюзи:http://clubalfaromeo.com/forum/attac...202009клип на -6 гр. https://www.youtube.com/watch?v=aXLry0qo0SM[img][/img]п.п. Като запали вади кълбо тъмен облакКолата е 1.9 115 2002
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 1.9 ЖТД , тромав първи старт
Collapse
X
-
всяка сутрин при - градуса с по 5 подгрева и все тая ( чакам релето да изчатка).Свещи и кабели са здрави (проверени),но релето от време на време мига , казаха ми , че то прави магарий,но мой приятел със 156 SW 110 коня , на 1 Януари на -5 градуса ,качихме се и кажи речи запали моментално (без да сме чакали подгреви)
Коментар
-
Гледах клипа от алфа форума.Вярно е че върти по-дълго, и от аспуха не излиза нищо докато не запали,последва бял пушек,което не ми харесва.Клипа от този форум не дава никаква информация освен че върти дълго и "намигат" лампите.Няма начин да не се разбере какво и е,и не подкрепям смяна на части в произволен ред.Има си стъпки които трябва да се следват.Успех!
Коментар
-
specialista написа:Гледах клипа от алфа форума.Вярно е че върти по-дълго, и от аспуха не излиза нищо докато не запали,последва бял пушек,което не ми харесва.Клипа от този форум не дава никаква информация освен че върти дълго и "намигат" лампите.Няма начин да не се разбере какво и е,и не подкрепям смяна на части в произволен ред.Има си стъпки които трябва да се следват.Успех!
Коментар
-
Стартера върти тромаво.Там се ориентирай.Не е задължително проблема да е в акумулатора.Мери напрежението върху акумулатора спрямо двигателя и огледай масата му за окиси и лош контакт.Както си прочел 300 бра на празен ход така прочети и на стартер какво налягане прави преди да запали.Трябват ти 200 бара.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Стартера върти тромаво.Там се ориентирай.Не е задължително проблема да е в акумулатора.Както си прочел 300 бра на празен ход така прочети и на стартер какво налягане прави преди да запали.Трябват ти 200 бара.
Коментар
-
От този клип не мисля че някой ще извлече някаква полза.Има ли начин тази кола да бъде закачена на компютър при това сутрин на студено и тогава да видим какво се вижда:налягане в рейката,обороти на мотора,синхронизация на двата вала,пушек от аспуха,показания на температурните датчици.Ако всичко това е наред а колата не пали и пуши черно затапи си ЕГР-а!Ако всичко това е наред а колата не пали и пуши бяло ,аз лично бих проверил първо зацепването на мотора а после бих измерил компресията!Успех!
Коментар
-
не ,засега нямам кабел,но ще гледам тоя месец да си вземапредполагам,че този кабел ще свърши работа? http://olx.bg/diagnostika-za-fiat-ka...-i56837492да го поръчвам направо ?и с тази програма ли ? http://www.multiecuscan.net/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар