Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1,9 115 JTD пали много трудно и пуши!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1,9 115 JTD пали много трудно и пуши!

    Здравейте колеги, вчера Стилото неискаше да запали при минус 11 градуса. Върти почти запалва ама не, а отзад излизаха черни кълбета докато въртях.След 2 часа пак опитах и на второто въртене запали като изпуши голям черен облак.По време на каране не пуши, само малко на 2-ра и 3-та с газ до край, но за малко.п.с. Иначе всичко и е наред - нови филтри, нови свещи, върви перфектно, нормален разход.Предишния ден заредих 40литра ШЕЛ Ви Пауър Дизел.Някакви идеи?
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    Затапи си ЕГР-а!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Затапи си ЕГР-а!
      Сега и ако обясниш защо неиска да запали заради ЕГР-а ще е добре.Към автора-стартера нормално ли върти или мудно?
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        nsn написа:
        specialista написа:
        Затапи си ЕГР-а!
        Сега и ако обясниш защо неиска да запали заради ЕГР-а ще е добре.Към автора-стартера нормално ли върти или мудно?
        Прочети какво пише на първия ред и ще разбереш защо!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          nsn написа:
          specialista написа:
          Затапи си ЕГР-а!
          Сега и ако обясниш защо неиска да запали заради ЕГР-а ще е добре.Към автора-стартера нормално ли върти или мудно?
          Прочети какво пише на първия ред и ще разбереш защо!
          Защото излиза черен пушек докато се опитва да запали ли?Ще обясниш ли?
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Да,точно за това!Имал съм доста случай със този проблем включително и на Стило.Причината е че ЕГР-а не е затворил и още от първия такт в който иска да запали,във смукателния колектор влизат изгорели газове които рязко намаляват съдържанието на кислород.Ако се продължи със въртенето става още по-лошо защото в един момент впръснатото гориво от всеки такт се събира във горивната камера на буталото,и става съвсем невъзможно да се стартира мотора,ще разбереш като почне да пуши бяло.Много готино става като ти домъкнат такъв автомобил "удавен" със нафта ,на всичко отгоре е автоматик, а тези преди теб са му прецакали стартера и акумулатора.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Затапи си ЕГР-а!
              Благодаря колега, ще го направя. Имам Стилото от 3 години, навъртял съм му около 50 000км. Не съм пипал нищо друго освен смяна на консумативи, тампоните на двигателя и дебитомер(ори на Бош).Към колегата nsn - Към автора-стартера нормално ли върти или мудно? - с нов акумулатор съм от тази зима, а стартера върти като на бензинова кола-с лекота.
              Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
              Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Да,точно за това!Имал съм доста случай със този проблем включително и на Стило.Причината е че ЕГР-а не е затворил и още от първия такт в който иска да запали,във смукателния колектор влизат изгорели газове които рязко намаляват съдържанието на кислород.Ако се продължи със въртенето става още по-лошо защото в един момент впръснатото гориво от всеки такт се събира във горивната камера на буталото,и става съвсем невъзможно да се стартира мотора,ще разбереш като почне да пуши бяло.Много готино става като ти домъкнат такъв автомобил "удавен" със нафта ,на всичко отгоре е автоматик, а тези преди теб са му прецакали стартера и акумулатора.
                Колега, извинявам се но не обичаш да падаш по гръб.Ако ЕГР-а е запецнал отворен колата няма да върви и ще пуши много, а в този случай колата изпушва леко на 2 и 3 скорост което е нормално.Дори и да е запецнал отворен при стартиране на двигателя, той ще дърпа и пресен въздух (който при -11гр. е по-богат на кислород) и така ще компенсира въздуха сойто напуска цилиндрите (който също има сислород защото няма горене)така че това не е проблем за стартирането на един двигател/автомобил.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Затапи си ЕГР-а!
                  +1 , с което за мен темата е приключена.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    specialista написа:
                    Затапи си ЕГР-а!
                    +1 , с което за мен темата е приключена.
                    Мога ли да го затапа само механицно?
                    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      specialista написа:
                      Затапи си ЕГР-а!
                      +1 , с което за мен темата е приключена.
                      Мога ли да го затапа само механицно?
                      Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                      Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                      Коментар


                        #12
                        Bravogt_18 написа:
                        emzo написа:
                        specialista написа:
                        Затапи си ЕГР-а!
                        +1 , с което за мен темата е приключена.
                        Мога ли да го затапа само механицно?
                        Да, слагаш му планка на изхода от дросел клапата и му изключваш буксата.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          specialista написа:
                          Затапи си ЕГР-а!
                          +1 , с което за мен темата е приключена.
                          Преди малко затапих ЕГР-а и излизам да я покарам малко. След запалване неизпуши и не свети нищо по таблото(чек) или др.По-късно ще пиша как е и утре сутрин на първото палене.Поздрави!
                          Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                          Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                          Коментар


                            #14
                            Bravogt_18 написа:
                            emzo написа:
                            specialista написа:
                            Затапи си ЕГР-а!
                            +1 , с което за мен темата е приключена.
                            Преди малко затапих ЕГР-а и излизам да я покарам малко. След запалване неизпуши и не свети нищо по таблото(чек) или др.По-късно ще пиша как е и утре сутрин на първото палене.Поздрави!
                            Пиши когато стане -10гр а не както е днес 0гр.
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              Буксата по-добре да стои включена, нищо че има пластина.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X