Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за непалещ автомомобил Фиат Пунто 1,9 ЖТД 80к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Проблема на колата е локализиран,излезе дюза на 4-ти цилиндър със вътрешен теч.Сега съм си поръчал втора употреба да я сменя и би трябвало да няма повече ядове.IVEL,бях си запазил час за Алфа сервиза на изхода на Варна посока магистралата затова не съм ти звънял.Благодаря все пак че се отзова.

    Коментар


      #32
      Каэах ли ти
      Stilo 1.9jtd 80hp 2002

      Коментар


        #33
        laneca88 написа:
        Каэах ли ти
        Явно е същия приблема като твоя

        Коментар


          #34
          [quote=Panaiotov82]
          laneca88 написа:
          Каэах ли ти
          Явно е същия приблема като твоя
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #35
            Пък и от тез 4 ако 2 са добре .... е мн. добре Аз за 1 дадох толкова пак от там.
            Stilo 1.9jtd 80hp 2002

            Коментар


              #36
              Днес му смених дюзата на 4-ти цилиндър и видимо се подобри паленето.Сега пали на оборот и половина на студен мотор.Остава ми да изчакам на минусови темпрератури как ще се държи,но не се очакват скоро май.Подразни ме къде са заврели рейла,и не може да се бръкне с ключ да се лашне гайката на тръбата за нафта за да се извади дюзата.Трябваше да свалям ЕГР-а,но се размина с малко напъване на същата тръбичка откъм дюзата.Паралелно с това смених и ангренажа с ролките и имам едно въпросче:На новия ремък имаше белези за коляновия и разпределителния вал,но също имаше маркировка и на зъбчатката на помпата за високо налягане,както и на блока срещу белега на зъбчатката(подозирам че някой го е маркирал ръчно).Интересно ми е дали при скъсан ремък и самата помпа трябва да се докарва на белези,защото в случая си наместих първо ремъка на белези,свалих го и зацепих новия,и всичко си остана на мястото.Но ако се е разместила центровката от едно скъсване примерно,помпата играе ли при зацепването?И те така с моите премеждия,други проблеми колата няма и се надявам жена ми да си я кара дълго и безаварийно.Благодаря на включилите се със съвети от форума,понякоа се спестяват много главоболия ако се поразровиш малко.За пример мога да дам обтегача на пистовия ремък,тук във форума прочетох че се напъва обратно на часовниковата стрелка за да охлаби и после ремъка се слага за 30 сек.А иначе щях да лашкам динамото сигурно като си мисля че то е обтегача

              Коментар


                #37
                този белег е за тд 100 и тд 75 моторите ,които са с гнп,при теб нямаш белег на помпата за високо налягане

                Коментар


                  #38
                  ivel написа:
                  този белег е за тд 100 и тд 75 моторите ,които са с гнп,при теб нямаш белег на помпата за високо налягане
                  Ми и аз мисля че няма значение зацепването на помпата,но все пак имаше белези на зъбчатката и.

                  Коментар


                    #39
                    внимавайте също със динамичния обтегач на ангренажния ремък,че напоследък много срещам,които са неправилно монтирани

                    Коментар


                      #40
                      Е уж го наместих на белега обтегача.Дупчицата в корпуса на самата ролка трябва да остане между палците след затягането и напъването нали?Отделно се напъва и целия обтегач преди да се затегне,за да може болта който го държи да отиде в горния край на процепа по който се движи.Иначе остава хлабав ремъка.

                      Коментар

                      Working...
                      X