Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за непалещ автомомобил Фиат Пунто 1,9 ЖТД 80к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оборотите на мотора предполагам че това в програмата: Engine speedНалягане в рейката: Fuel pressure ili Fuel pressure regulatorКой параметър е за синхронизацията?

    Коментар


      #17
      Мисля че беше само информационно със да/не за синхронизацията.Някъде надолу в живите данни.

      Коментар


        #18
        ЕГР-няма абсилютно никаква връзка с паленето,това си е чисто и просто за екология.На Реното ми се прецака и карам с изключена букса сума време вече.
        Абе, че УЖ няма връзка с паленето - няма, но имаше тук такива случаи, а и по случайност в съседната тема е засегнат този въпрос:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=113056ПС: Успех с решаването на твоя проблем. Гледам, че в темата ти са се намесили правилните хора. Ще ти помогнат.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          Panaiotov82 написа:
          laneca88 написа:
          Бих ти препоръчал да си направиш тест на дюзите ( по метода с излишното гориво има го във форума) и да си свалиш регулатора да го почистиш и евентуално ако О пръстените не са добре да ги замениш (20 ст. струват). Имах абсолютно същия проблем с моето стило 1.9 жтд 80 к.с и се оказа от дюза ! Работа за около 1 час. мах. (ако всичко е както трябва)
          Я ми дай линк за темата с теста на дюзите,че не я намерих нещо.Мерси И до специалиста: Кажи какво трябва да гледам,при стартиране когато не пали? Кои данни трябва да се прочетат?
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422 Ето и как се прави ! Първо провери това което ти казах. Ако имаш проблем пиши.
          Stilo 1.9jtd 80hp 2002

          Коментар


            #20
            Пущиняка тая сутрин си запали нормално и нищо не успях да измеря.Запали си без пушек,без много въртене,е малко повече от топъл мотор,но в нормални граници.Но и темперетурата навън беше 2 градуса.Проблема се проявява явно само на минусови температури.Или другия вариант е добавката STP да е сяършила някаква работа,карам с нея около 250 км вече.Не знам какво да си мисля вече.Тия дни ще пробвам теста с дюзите и една проба-грешка с регулатора на помпата,да видим ще има ли някаква промяна.

            Коментар


              #21
              Днес вече я оставих в сервиз,за да могат да я закачат утре сутрин( дават ги минусови температури) и да я видят когато не иска да пали.Ще пиша ако успеят да разберат какъв е проблема.

              Коментар


                #22
                Така,днес я взех от сервиза и резултата е...никакъв.Не успяха да намерят какъв е проблема,и в студа днес първото палене беше естествено на въже.Майсторчето ме препрати към Алфа сервиз Варна,там имали оригиналния тестер за тези мотори.Единственото което каза че го съмнявали дюзите или компресията.Подгрева си бил наред,регулатора на помпата също,помпата си правела нужното налягане.Ако е ниска компресия,не би ли трябвало да има и други симптоми,освен трудното палене в студа? Според мен,тая кола би трябвало да не върви,да пуши повече,да не пали и при по високи температури.А тя такива проблеми няма,веднъж запали ли,няма грижа повече,пали от четвърт,върви като самолет,не гори много.И много ме съмнява да е компресия.Виж за дюза съм съгласен,и ако в сервиза не ми открият нищо,мисля да ги сваля и да ги закача на стенд,да видим дали имат някакви отклонения.Ако имате други идеи казвайте,че почвам да си мисля че няма свестни майстори на комън рейли във Варна,а вече 5 години карам такива и се нагледах на какви ли не сервизи и "майстори".

                Коментар


                  #23
                  Panaiotov82 написа:
                  Така,днес я взех от сервиза и резултата е...никакъв.Не успяха да намерят какъв е проблема,и в студа днес първото палене беше естествено на въже.Майсторчето ме препрати към Алфа сервиз Варна,там имали оригиналния тестер за тези мотори.Единственото което каза че го съмнявали дюзите или компресията.Подгрева си бил наред,регулатора на помпата също,помпата си правела нужното налягане.Ако е ниска компресия,не би ли трябвало да има и други симптоми,освен трудното палене в студа? Според мен,тая кола би трябвало да не върви,да пуши повече,да не пали и при по високи температури.А тя такива проблеми няма,веднъж запали ли,няма грижа повече,пали от четвърт,върви като самолет,не гори много.И много ме съмнява да е компресия.Виж за дюза съм съгласен,и ако в сервиза не ми открият нищо,мисля да ги сваля и да ги закача на стенд,да видим дали имат някакви отклонения.Ако имате други идеи казвайте,че почвам да си мисля че няма свестни майстори на комън рейли във Варна,а вече 5 години карам такива и се нагледах на какви ли не сервизи и "майстори".
                  http://forum.fiat-bg.org/profile.php...rofile&u=29363
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    аз,пък ти гарантирам,че дойде ли колата при мен ще излезе направена.поздрави

                    Коментар


                      #25
                      ivel написа:
                      аз,пък ти гарантирам,че дойде ли колата при мен ще излезе направена.поздрави
                      Затова го пращам при теб.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #26
                        моята мареа 1.9 жтд днес не иска да запали при -9 свещтите са проверени горивото е макс моушан принцип много трудно пали когато паднат под -6-7 градуса давайте съвети какво да проверя първо при въртене на стартер стига до 350 оборота нормално ли е или трябват още. Съмняваме стартера щото бендикса превърта след 3-4 сек, въртене.

                        Коментар


                          #27
                          Panaiotov82 - обръщал ли си внимание сутрин като подгряваш преди да въртиш стартера, чуваш ли бълбукане от резервоара?
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            Ivel,кажи къде ти е сервиза или ми дай някой телефон на който да ти звънна.Не,не съм чувал бълбукане в резервоара,единственото което се чува когато е на контакт е релето на подгревните свещи за около 10-15 сек. Какво имаш впредвид с това бълбукане?

                            Коментар


                              #29
                              Имам предвид дали чуваш че се обезвъздушава горивната система. Както като смениш горивния филтър без да си го напълнил с нафта.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                ivel написа:
                                аз,пък ти гарантирам,че дойде ли колата при мен ще излезе направена.поздрави
                                Ако ти докарат колата да я ремонтираш да напишеш какъв е проблема, че има едно Браво с подобен проблем-първо палене на въже, гасене веднага и пали на стартер без проблем (сменени са дюзите с нови разпръсквачи, вдига налягане помпата,грешки не записва).
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X