Здравейте колеги, преди две седмици и жена ми влезе в клуб Фиат със Пунто 1,9 Жтд 80к.с. 2002г.И естествено почнаха и проблемите След като паднаха температурите колата сутрин или след 4-5 часов престой отказа да пали.В момента не пали дори с кабели и подаване на ток от друг автомобил.Още като я купих,смених акумулатора с чисто нов 65Ач,та тоя вариант го отхвърлям.Върти та се къса,и никакви наченки на запалване,при по топло време,след много въртене на стартера почва да намирисва отзад на нафта и да излиза леко бял пушек,и чак тогава запалва.В студа пали само на въже Запали ли веднъж,няма повече проблеми,пали от четвърт,върви си много добре,абе никакви ядове,докато не се спре за около 4-5 часа,и наново същата процедура.Проверил съм подгревните свещи и релето-наред са си.Акумулатор -нов.Сменени са всички филтри.Не съм сменил все още ангренажния комплект( в багажника си е,но нямам време засега) но не мисля че е от него.Ходих на една диагностика,и там не излизат никакви грешки по колата,единствено майстора го притесни това че две от дюзите и имат малко по различна стойност на впръскване от другите две.Мен ме съмнява попмпата за високо налягане и по конкретно,регулатора на налягането.Имам един който бях купувал за Рено Сценик,но мисля че е същия - Бош е.Моля ако някой има снимки на регулатора за тоя мотор или има повече информация как се сменя да ги сподели,че в тоя студ не ми се учи на тоя мотор без да зная какво правя.Още повече че помпата май е набутана в задната част на мотора между него и купето и мисля че ще е неудобна работата по нея.Също,приемам и съвети какъв друг тест мога да си направя сам,за да се установи проблема.Имам записан час на 8-ми януари при Иво(Аутотекс) във Варна,но дотогава си е цяла мъка всяка сутрин да ходя да я паля,че жена ми да може да отиде на работа.Също по негов съвет съм сложил една добавка STP за почистване на дюзите,но ефекта е нулев засега с нея.Благодаря на отзовалите се и ЧНГ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за непалещ автомомобил Фиат Пунто 1,9 ЖТД 80к.с.
Collapse
X
-
Здравейте колеги, преди две седмици и жена ми влезе в клуб Фиат със Пунто 1,9 Жтд 80к.с. 2002г.И естествено почнаха и проблемите Smile Няма нищо естествено да имаш проблеми с тази кола.Много от колегите ще ти кажат да направиш диагностика в моментите, когато не пали автомобилът.А причините могат да са много. Щом проблемът ти е започнал и се случва само в студеното времесе насочи към най-лесния и евтин вариант - горивен филтър. И да го смениш ( ако не си го сменял) няма да е излишно. Ако имаш проблем с регулатора трябва да го имаш във всички моменти - палене (независимо дали е топло или студено времето), липса на мощност, произволно гаснене на колата, нестабилни обороти.Ако е съвпадение, причина може да бъде и фазовия датчик, но при него пак няма влияние от температурите, друга причина може да бъде и температурния датчик. С неизправен такъв се затруднява старта на автомобила в студено време. Съществуват и варианти с проблеми в ЕГР, датчик за налягане в рейла ( би трябвало и в по-топло време да го имаш този проблем ).A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Горивния филтър съм го сменил,но сега като ср замисля,на новия отдолу нямаше една такава пластмаса с букса( предполагам е за подгрев на нафтата) и съм я изкарал от стария филтър и я навих на новия.Възможно ли е тоя подгрев да не работи коректно?Другото което ме съмнява са дюзи,ако има някоя "пикаеща" се чудя дали е възможно също да не пали?ЕГР-няма абсилютно никаква връзка с паленето,това си е чисто и просто за екология.На Реното ми се прецака и карам с изключена букса сума време вече.Лошото е че няма как да направя диагностика,докато стигна до майстор и тя си пали вече.
Коментар
-
Щом пишеш тук значи имаш компютър :D !Ако си със лаптоп ще е още по-добре.Има кабели на цена от 25 до 40 лева.Програмата е свободна да се изтегли и във ограничения си вариант е достатъчна да се направи диагностика.Мисля че цената си заслужава при положение че със сигурност ще счупиш стартера или ще скапеш новия акумулатор.Когато си готов ще ти кажем какво да гледаш,и ще се признае какво и е !Успех!
Коментар
-
specialista написа:Щом пишеш тук значи имаш компютър :D !Ако си със лаптоп ще е още по-добре.Има кабели на цена от 25 до 40 лева.Програмата е свободна да се изтегли и във ограничения си вариант е достатъчна да се направи диагностика.Мисля че цената си заслужава при положение че със сигурност ще счупиш стартера или ще скапеш новия акумулатор.Когато си готов ще ти кажем какво да гледаш,и ще се признае какво и е !Успех!
Коментар
-
Бих ти препоръчал да си направиш тест на дюзите ( по метода с излишното гориво има го във форума) и да си свалиш регулатора да го почистиш и евентуално ако О пръстените не са добре да ги замениш (20 ст. струват). Имах абсолютно същия проблем с моето стило 1.9 жтд 80 к.с и се оказа от дюза ! Работа за около 1 час. мах. (ако всичко е както трябва)Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
-
laneca88 написа:Бих ти препоръчал да си направиш тест на дюзите ( по метода с излишното гориво има го във форума) и да си свалиш регулатора да го почистиш и евентуално ако О пръстените не са добре да ги замениш (20 ст. струват). Имах абсолютно същия проблем с моето стило 1.9 жтд 80 к.с и се оказа от дюза ! Работа за около 1 час. мах. (ако всичко е както трябва)
Коментар
-
Panaiotov82 написа:specialista написа:Гледай оборотите на мотора,синхронизация и налягане в рейката.
Коментар
-
http://olx.bg/..................Тия кабели ще свършат ли работа или ELM-327 да си взема? Инсталирах си Мултиекускан на лаптопа вече.Модерирано!Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар