Здравейте колеги, преди две седмици и жена ми влезе в клуб Фиат със Пунто 1,9 Жтд 80к.с. 2002г.И естествено почнаха и проблемите
След като паднаха температурите колата сутрин или след 4-5 часов престой отказа да пали.В момента не пали дори с кабели и подаване на ток от друг автомобил.Още като я купих,смених акумулатора с чисто нов 65Ач,та тоя вариант го отхвърлям.Върти та се къса,и никакви наченки на запалване,при по топло време,след много въртене на стартера почва да намирисва отзад на нафта и да излиза леко бял пушек,и чак тогава запалва.В студа пали само на въже
Запали ли веднъж,няма повече проблеми,пали от четвърт,върви си много добре,абе никакви ядове,докато не се спре за около 4-5 часа,и наново същата процедура.Проверил съм подгревните свещи и релето-наред са си.Акумулатор -нов.Сменени са всички филтри.Не съм сменил все още ангренажния комплект( в багажника си е,но нямам време засега) но не мисля че е от него.Ходих на една диагностика,и там не излизат никакви грешки по колата,единствено майстора го притесни това че две от дюзите и имат малко по различна стойност на впръскване от другите две.Мен ме съмнява попмпата за високо налягане и по конкретно,регулатора на налягането.Имам един който бях купувал за Рено Сценик,но мисля че е същия - Бош е.Моля ако някой има снимки на регулатора за тоя мотор или има повече информация как се сменя да ги сподели,че в тоя студ не ми се учи на тоя мотор без да зная какво правя.Още повече че помпата май е набутана в задната част на мотора между него и купето и мисля че ще е неудобна работата по нея.Също,приемам и съвети какъв друг тест мога да си направя сам,за да се установи проблема.Имам записан час на 8-ми януари при Иво(Аутотекс) във Варна,но дотогава си е цяла мъка всяка сутрин да ходя да я паля,че жена ми да може да отиде на работа.Също по негов съвет съм сложил една добавка STP за почистване на дюзите,но ефекта е нулев засега с нея.Благодаря на отзовалите се и ЧНГ



Коментар