Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко трудно палене при - 3 градуса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Леко трудно палене при - 3 градуса

    Колеги, днес при - 3 градуса колата запали с въртене на стартера около 5-6 сек. Кажете ще пали ли изобщо при по-ниски темперетури, свещите са здрави?

    #2
    Тея коли не им трябват свещи за да палят на -3 градуса...Преди години Пасат-а(В4) 1.9 ТДИ(90) на -10 градуса го палех с 4 изгорели свещи...При предкамерния дизел подгрева е задължителен... Стило-то трябва да пали от раз...Изчакай да се включат хора които имат такива коли и са се сблъсквали с подобен проблем
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      а идва ли напрежение до свещите,това е важно

      Коментар


        #4
        със мареата 1.9 jtd само първото ми палене за деня е от 2,3 секунда иначе после от раз не знам какъв е проблема .Забелязвам ,че когато дам 2,3 пъти на контакт и тогава запаля сутрин е много по лесно паленето .
        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

        Коментар


          #5
          Не знам дали има обратен клапан между помпата в резервоара и Комън Рейл помпата. Ако няма - след по-продължителен престой на подкачащата помпа и трябва повече време да подкачи гориво. Ако греша- знаещите да кажат.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            на Стилака това си му е нормалното палене зимата
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              Ibiza написа:
              със мареата 1.9 jtd само първото ми палене за деня е от 2,3 секунда иначе после от раз не знам какъв е проблема .
              Колега ЖТД-то е невъзможно да запали без да завърти на стартер няколко оборота(за да вдигне налягане в рейла).Така че палене от раз-ама друг път.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                nsn написа:
                Ibiza написа:
                със мареата 1.9 jtd само първото ми палене за деня е от 2,3 секунда иначе после от раз не знам какъв е проблема .
                Колега ЖТД-то е невъзможно да запали без да завърти на стартер няколко оборота(за да вдигне налягане в рейла).Така че палене от раз-ама друг път.
                Склонен съм да се съглася с колегата nsn.Моето СТИЛО също сутрин пали след 2-3 сек.въртене,а после няма проблем.
                STILO-2003-115 HP-JTD Power
                Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                Коментар


                  #9
                  Е аз точно това казах първия път днеска вечерта на -9 в София въртя около 4,5 секунди и запали ..... после може би от 2-рата секунда е силно казано аре да не е от първото въртене но на второто вече пали .
                  Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                  Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    Днес при -4 градуса сутринта и моето волво го усетих, че се затрудни. Принципно пали почти от раз, по-леко от всички бензинови коли, които съм имал, но днес въртя 4-5 секунди, запали, веднага изгасна. След второто палене вече нямаше проблеми. Акумулаторът е още в гаранция, а и преди 10-ина дни го зареждах. Добавки в нафтата (зареждам само от Лукойл) не слагам. И аз почвам да се чудя дали при по-голям студ ще има проблеми .
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за мненията, утре го дават -8,10гр ще пробвам как ще се представи Дон Стильо и ще пиша.

                      Коментар


                        #12
                        На -17 тази сутрин от 4,5 въртене на стартера запали без да гасне и такива...
                        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                        Коментар


                          #13
                          моето предкамерно дизелче тд 100 при -12 тази сутрин дори не зачаках лампата да изгасне и запалих с пипането на клиуча и винаги така ми пали.ремонтиран е стартера и нов акумулатор

                          Коментар


                            #14
                            kris_dif95 написа:
                            ремонтиран е стартера и нов акумулатор
                            Те там е заровено кучето :D .При мен, след ремонт на стартера ми трябваше една седмица да свикна, за да не си чува "виууууу" след палене.

                            Коментар


                              #15
                              Тази сутрин бе -9гр и колата запали пак след 5-6 сек. въртене. Свещите не знам дали подгреваха изобщо, понеже на дисплея не светеше нищо.

                              Коментар

                              Working...
                              X